Οι ταινίες της εβδομάδας (14/7/2016)

ice-age-5
ΠΕΜΠΤΗ, 14 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016

Πέντε ταινίες κυκλοφορούν στις αίθουσες και μπορούμε να πούμε πως η θερινή ραστώνη χτύπησε πλέον και το σινεμά.

«Η εποχή των παγετώνων: Σε τροχιά σύγκρουσης»

Το αέναο κυνήγι του Σκρατ για το βελανίδι του τον εκτοξεύει στο διάστημα, όπου κατά λάθος ξεκινά μια σειρά γεγονότων που αλλάζουν και απειλούν τον κόσμο της Εποχής των Παγετώνων. Στην προσπάθεια τους να σωθούν, ο Σιντ, ο Μάνι, ο Ντιέγο και οι υπόλοιποι της αγέλης θα αφήσουν το σπίτι τους για μια αποστολή γεμάτη χιούμορ και περιπέτεια, ταξιδεύοντας σε εξωτικά νέα μέρη και συναντώντας διάφορους εκκεντρικούς χαρακτήρες.

Διαβάστε εδώ το αφιέρωμά μας στην Blue Sky Studios, εταιρεία που δημιούργησε το franchise.

«Θα σε περιμένω, πάντα»

Η Έιμι (Όλγα Κιριλένκο), μια φοιτήτρια διδακτορικού, ρισκάρει επανειλημμένως τη ζωή της καθώς εργάζεται ως κασκαντέρ. Επηρεασμένη από συντριπτικές ενοχές για ένα τραγικό περιστατικό του παρελθόντος και χωρίς πραγματική επιθυμία για τον ίδιο τον κίνδυνο, αρχίζει να συμφιλιώνεται με το παρελθόν, το παρόν και τις αντιξοότητες της ζωής μέσα από τη σχέση της με τον Εντ (Τζέρεμι Άιρονς), έναν μεγαλύτερο σε ηλικία καθηγητή αστροφυσικής. Η σχέση αυτή θα παραμείνει, παράδοξα αλλά και ρομαντικά, αναλλοίωτη και μετά τον αιφνίδιο θάνατο του Εντ.

«Παιχνίδι χωρίς κανόνες»

Ο Μπεν είναι ένα φιλόδοξος και πολύ ικανός νέος δικηγόρος, έτοιμος να κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στην καριέρα του. Αποφασισμένος να γίνει συνέταιρος στην δικηγορική εταιρία που εργάζεται, πατάει επί πτωμάτων προκειμένου να κερδίσει κάποιες υποθέσεις. Όταν του ανατίθεται μια υπόθεση εναντίον του προέδρου μιας πανίσχυρης φαρμακοβιομηχανίας θεωρεί ότι είναι η ευκαιρία του να ξεχωρίσει και πιστεύει ότι τίποτα δεν μπορεί να πάει στραβά. Όμως εμφανίζεται στην ζωή του η μυστηριώδης Έμιλι, η  πρώην κοπέλα του από το κολέγιο και τελείως αναπάντεχα τα πράγματα θα πάρουν πολύ δυσάρεστη τροπή. Ο Μπεν σύντομα θα βρεθεί μπλεγμένος σε μια υπόθεση εκβιασμού, δολιοφθοράς και δωροδοκίας.

«Μαμά, γύρισα!»

Η 40χρονη Στεφανί, αναγκάζεται να γυρίσει στη μαμά της, αφού χάνει τη δουλειά της. Είναι καλοδεχούμενη να απολαύσει την υπερβολική θέρμανση του διαμερίσματος, να ακούει συνεχώς Φράνσις Καμπρέλ, να δέχεται πολύτιμες μητρικές συμβουλές για το πώς πρέπει να κάθεται στο τραπέζι και να ζει τη ζωή της. Δοκιμάζεται η υπομονή και των δύο γυναικών. Όταν εμφανιστεί και η υπόλοιπη οικογένεια, μυστικά θα αποκαλυφθούν το ένα μετά το άλλο με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο.

«Ο φόβος» (1954)

Η Αϊρήν Βάγκνερ έχει ό,τι ονειρεύεται μια γυναίκα: κοινωνική θέση, έναν σύζυγο που την λατρεύει, ενδιαφέρουσα  δουλειά και, φυσικά, υπέροχα παιδιά. Όμως κάτι της λείπει, ζητάει το κάτι παραπάνω. Έτσι, όταν συναντάει τον νεαρό Έρικ, τον ερωτεύεται παράφορα. Η σχέση τους δεν είχε διάρκεια` είχε πάθος. Μετά η Ιρέν άρχισε να νιώθει φόβο, έναν φόβο που άγγιζε τα όρια του πανικού απέναντι σε κάτι (ή κάποιον;). Τα απογεύματα, τριγυρισμένη από την οικογένειά της, η Αϊρήν συνειδητοποιεί ότι δεν μπορεί να συνεχίσει έτσι. Δεν αντέχει κάθε φορά να λέει ψέματα στον άνδρα της. Το ψέμμα αυτό είναι ασυγχώρητο για μια γυναίκα, πόσο μάλλον για μια σύζυγο και μητέρα. Με πολύ κόπο η Αϊρήν καταφέρνει να διαλύσει τον δεσμό της με τον Έρικ. Θα έλεγε κανείς, πως ξαναβρήκε τον δρόμο της και όλα θα πάνε καλά... Όμως ξαφνικά στη ζωή της Αϊρήν Βάγκνερ εμφανίζεται μια νεαρή κοπέλα, η οποία δηλώνει ότι γνωρίζει τα πάντα για την παράνομη σχέση της. Προκειμένου να κρατήσει κλειστό το στόμα της, ζητάει ένα υπέρογκο ποσο.

Η Μπέργκμαν ως  Αϊρήν Βάγκντερ υποφέρει, φοβάται κι ελπίζει, κι ο ρόλος της γυναίκας που έχει παγιδευτεί της ταίριαξε γάντι. Στην τελευταία ταινία της κοινής τους πορείας, ο Ροσελίνι δίνει την προτεραιότητα στον συναισθηματικό κόσμο της γυναίκας, αφήνοντας στην Μπέργκμαν ευρύ πεδίο δράσης.