Ταινίες της εβδομάδας (30/3/2017)

ghost-in-the-shell-sJ-3
ΠΕΜΠΤΗ, 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017

Ο Μάρτιος κλείνει με μια επιλογή ταινιών για όλα τα γούστα, από τα αγαπημένα Στρουμφάκια και κλασσικό manga, μέχρι περιπέτεια, μυστήριο και τρόμο.

«Το Φάντασμα στο Κέλυφος»
Το δημοφιλές ιαπωνικό manga «Ghost in the Shell» μεταφέρεται στην μεγάλη οθόνη, όπου μεταξύ τεχνολογίας και κυβερνοχώρου, η Ταγματάρχης, που της έχουν γνωστοποιήσει ότι την έσωσαν από βέβαιο θάνατο σε ατύχημα προκειμένου να σώζει, καθώς είναι πλέον άτρωτη, άλλους ανθρώπους, προσπαθεί να ανακαλύψει το παρελθόν της, και το λόγο που την μετέτρεψαν σε ένα ρομπότ με ανθρώπινη μορφή, αλλά χωρίς αισθήματα.

«Στρουμφάκια: Το Χαμένο Χωριό»
Σ’ αυτήν την νέα, φρέσκια και ξεκαρδιστική κινηματογραφική εκδοχή για τα «Στρουμφάκια», μόνο κινούμενα σχέδια πλέον, ένας μυστηριώδης χάρτης βάζει την Στρουμφίτα και τους καλύτερούς της φίλους, τον Σπιρτούλη, τον Σκουντούφλη και τον Προκόπη σε ένα συναρπαστικό αγώνα μέσα στο - γεμάτο μαγικά πλάσματα - Απαγορευμένο Δάσος για να βρουν ένα μυστηριώδες χαμένο χωριό πριν τα προλάβει ο μοχθηρός μάγος Δρακουμέλ. Επιβάτες ενός τρελού ταξιδιού, γεμάτου δράση και κίνδυνο, τα Στρουμφάκια βρίσκονται μπροστά στην ανακάλυψη του μεγαλύτερου μυστικού σε ολόκληρη την Στρουμφοιστορία.

 

«Αναζητώντας Την Αλήθεια»
Μετά από μία οικογενειακή τραγωδία, ο Μακ, βυθίζεται στην κατάθλιψη, κάτι που τον οδηγεί στην αμφισβήτηση των πιστεύω του. Την ώρα που αντιμετωπίζει μία βαθιά κρίση πίστεως, θα λάβει ένα μυστηριώδες γράμμα που τον καλεί σε μία απομονωμένη καλύβα στο ορεινό Όρεγκον. Παρά τις αρχικές του αμφιβολίες, ο Μακ θα πάει στην καλύβα, όπου και θα συναντήσει μία αινιγματική τριάδα ανθρώπων, με προεξάρχουσα μία μυστηριώδη γυναίκα με το όνομα «Πατέρας». Μέσα από αυτή τη συνάντηση, ο Μακ θα ανακαλύψει τις σημαντικές αλήθειες που θα τον βοηθήσουν να αλλάξει την αντίληψή του για την προσωπική του τραγωδία, και θα αλλάξουν τη ζωή του για πάντα.

«Δαλιδά»
Με την Dalida, τη διάσημη τραγουδίστρια και ηθοποιό, που λάτρεψε και αποθέωσε το κοινό στη Γαλλία ασχολείται η ομώνυμη βιογραφική ταινία. Η ζωή της ήταν επεισοδιακή: Παρά την τεράστια επαγγελματική επιτυχία της (έχει πουλήσει πάνω από 130 εκατομμύρια δίσκους), η προσωπική της ζωή ήταν μια καταστροφή: αποτυχημένες σχέσεις, αυτοκτονίες εραστών και πρώην συζύγων, απόπειρα αυτοκτονίας από την ίδια, το 1967 κάνοντας χρήση ηρεμιστικών και αλκοόλ. Θα αυτοκτονήσει τελικά το 1987 στο διαμέρισμά της στην Μονμάρτρη. Το φιλμ αποτυπώνει τη διαδρομή της από τα παιδικά της χρόνια μέχρι και το θάνατό της.

«Ο Επιφανής Πολίτης»
Ο Αργεντίνος νομπελίστας συγγραφέας Ντανιέλ Μαντοβάνι ζει στην Ευρώπη για τριάντα χρόνια. Τα πολυδιαβασμένα βιβλία του περιστρέφονται πάντα γύρω από τη ζωή στο Σάλας, το χωριό όπου γεννήθηκε και δεν έχει επισκεφθεί από τότε που ήταν νέος. Όλα θα αλλάξουν όταν δέχεται την πρόσκληση του δήμαρχου του Σάλας προκειμένου να του απονεμηθεί μετάλλιο και να ανακηρυχτεί Επίτιμος Πολίτης. Ο συγγραφέας οραματίζεται μια θριαμβευτική επιστροφή στον τόπο που γεννήθηκε, ένα ταξίδι για να ξαναβρεθεί με παλιούς φίλους και τοπία της νιότης του, αλλά περισσότερο από όλα μια επιστροφή στην καρδιά της λογοτεχνίας του, στην πηγή της έμπνευσης του. Όταν φτάνει εκεί, θα διαπιστώσει ότι η σχέση του με τη γενέθλια γη και τους κατοίκους της δεν είναι ακριβώς αυτή που φαντάζεται.

«Σε τέσσερις χρόνους»
Τέσσερις στιγμές στη ζωή τεσσάρων γυναικείων χαρακτήρων: Ένα μικρό κορίτσι από την επαρχία, παίζει ένα κρυφτό που μετατρέπεται σε τραγωδία. Μία έφηβη εγκλωβισμένη σε μια ατελείωτη διαδοχή φυγής, ανδρών και ατυχιών, γιατί οτιδήποτε άλλο είναι καλύτερο από την οικογένειά της. Μια νεαρή γυναίκα που μετακομίζει στο Παρίσι και έχει τάση προς την καταστροφή. Μια ενήλικη γυναίκα, που νόμιζε πως βρήκε ασφαλές καταφύγιο μακριά από το παρελθόν της. Σταδιακά, οι χαρακτήρες συναντιούνται για να σχηματίσουν μία ενιαία ηρωίδα.

«Raw»
Οταν η Ζιστίν, μία νεαρή σκληροπυρηνική χορτοφάγος, υποβάλλεται παρά τη θέλησή της σε ένα τελετουργικό μύησης πρωτοετών στην κτηνιατρική σχολή της που συνδυάζει ωμοφαγία και κανιβαλισμό μέσα σ' ένα λουτρό αίματος, αντιλαμβάνεται πως μερικά πράγματα καλό είναι να μην τα δοκιμάζεις ποτέ, γιατί μπορεί να εθιστείς.

«Το Δέλεαρ του Διαβόλου»
Ο Τζέσι, ένας αγωνιζόμενος καλλιτέχνης, η νεαρή σύζυγός του, η Άστριντ, και η κόρη τους Ζόι, αγοράζουν το σπίτι των ονείρων τους, όταν η αξία του τελευταίου πέφτει κατακόρυφα εξαιτίας της σκοτεινής ιστορίας που κουβαλάει. Οι ζωές όλων αρχίζουν να περιπλέκονται, όταν ο Τζέσι γίνεται φερέφωνο της φωνής του Σατανά και όταν εμφανίζεται ξαφνικά ο Ρέι, ο ιδιόρρυθμος γιος της οικογένειας που έμενε στο σπίτι πριν, απαιτώντας να επιστρέψει εκεί και παθαίνοντας εμμονή με την Ζόι. Σύντομα, γίνεται ξεκάθαρο πως ο Ρέι και ο Τζέσι επηρεάζονται από τις ίδιες σκοτεινές δυνάμεις, οι οποίες αποτελούν θανάσιμο κίνδυνο για την οικογένεια.

«Παράνομες Ζωές»
Τρεις γενιές της διαβόητης οικογένειας Cutler ζουν παράνομα στην καταπράσινη και ειδυλλιακή εξοχή του Gloucestershire της Αγγλίας. Ο καιρός περνάει κυνηγώντας, κλέβοντας και βασανίζοντας την αστυνομία στην καρδιά της πιο ακριβής περιοχής της Μεγάλης Βρετανίας. Ο Chad βρίσκεται διχασμένος ανάμεσα στον σεβασμό για τον πατέρα του, τον Coldy  και την επιθυμία να εξασφαλίσει μια καλύτερη ζωή για τη γυναίκα του, την Kelly και τα παιδιά τους. Όταν ο Coldy καταστρώνει σχέδιο να ληστέψει ένα αρχοντικό που βρίθει από θησαυρούς, ο Chad βρίσκεται αντιμέτωπος με μια επιλογή που μπορεί να αλλάξει τη ζωή του για πάντα. Μπορεί να ακολουθήσει την πεπατημένη και να ανταποκριθεί στο κάλεσμα του πατέρα του ως άξιος γιος και διάδοχος, ή πρέπει να σπάσει τα δεσμά και να χαράξει το δικό του μονοπάτι;

«Η μεγάλη ουτοπία»
1917-2017: Ένας αιώνας από την Οκτωβριανή Επανάσταση. Το μεγάλο όραμα που συνεπήρε εκατομμύρια ανθρώπους σ’ όλο τον πλανήτη, γέννησε μεγάλες ελπίδες, όνειρα, οράματα και μαζί εξεγέρσεις, πολέμους, καταστροφές, που σημάδεψαν ανεξίτηλα ολόκληρο τον εικοστό αιώνα. Έναν αιώνα που έζησε τη μεγαλύτερη ουτοπία που γέννησε ποτέ η ανθρωπότητα. Η ταινία αφηγείται την πρώτη κρίσιμη διαδρομή (1917-1934) αυτού του οράματος στη χώρα που γεννήθηκε, τη Σοβιετική Ένωση, ανατρέποντας πολλά από τα μέχρι σήμερα γνωστά στερεότυπα.