10+1 πρότζεκτ που φέρνει το 4ο Fast Forward Festival εντός κι εκτός Στέγης

santuary

Brett Bailey-Sanctuary 

ΔΕΥΤΕΡΑ, 24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017

Για δύο εβδομάδες, η Στέγη, η πλατεία Ομονοίας, η πλατεία Συντάγματος, το λιμάνι του Πειραιά και η Δραπετσώνα μεταμορφώνονται με ισχυρές παρεμβάσεις επιδραστικών καλλιτεχνών από όλο τον κόσμο.

Από 2 έως 14 Μαΐου ανακαλύπτουμε ξανά τον Πειραιά μέσω ενός audio-walk mapping, φορτισμένου από ιστορικές μνήμες (Akira Takayama & Port B, Piraeus / Heterotopia). Βλέπουμε σε πρωτότυπο φιλμ την πραγματικότητα του Πειραιά μέσα από τις ιστορίες των κατοίκων του (Hikaru Fujii, Piraeus / Heterochronia). Γινόμαστε μάρτυρες της «εξαφάνισης» της πλατείας Ομονοίας (Gregor Schneider, Invisible City). Περιηγούμαστε σε ένα εγκαταλειμμένο κτίριο στο κέντρο της Αθήνας που αντανακλά το σκοτεινό είδωλο της Φουκουσίμα (Chim↑Pom, Kenji Kubota, Eva & Franco Mattes και Jason Waite, Don't Follow the Wind). Παίρνουμε μέρος σε ένα πενθήμερο σεμινάριο με μορφή ταινίας (We Refugees, A Scenario for a Schizoanalytical Seminar, από τους Ayreen Anastas & René Gabri). Μπαίνουμε στη λαβυρινθώδη εγκατάσταση ζωντανών ταμπλό με ενοίκους της πρόσφυγες, μετανάστες, ακτιβιστές και διερμηνείς, σε μια σουρεαλιστική περιήγηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση της κρίσης (Brett Bailey, Sanctuary). Αναζητάμε τα παιδιά που διέσχισαν κάποτε τα σύνορα Ελλάδας και Τουρκίας, στις νέες τους πατρίδες (Rimini Protokoll / Daniel Wetzel, Evros Walk Water 1 & 2). Καταδυόμαστε στα άδυτα ενός τρένου του τρόμου για να ξορκίσουμε ό,τι μας φοβίζει (Dries Verhoeven, Phobiarama). Συνταξιδεύουμε σε ένα βαν με τους περφόρμερ προς άγνωστο προορισμό (Ζωή Δημητρίου, Peregrinus). Παρακολουθούμε ένα συγκλονιστικό χρονικό μοναξιάς και συντροφικότητας, καταστροφής και επιβίωσης στο Τσερνόμπιλ (BERLIN, Zvizdal [Holocene #6], [Chernobyl – so far so close]). Δεν χάνουμε το διεθνές συμπόσιο Για τις Πατρίδες και τους Απάτριδες καθώς ο Κόσμος κλίνει προς τα Δεξιά, που συνδιοργανώνεται από τη Στέγη και τον οργανισμό Creative Time της Νέας Υόρκης.

Πιοπ αναλυτικά, τα καλλιτεχνικά πρότζεκτς που θα δούμε στο 4ο Fast Forward Festival είναι τα εξής:

2-14 Μαΐου 2017
Akira Takayama, Port B
Piraeus / Heterotopia

Ώρες και ημέρες: Τρίτη 2 – Κυριακή 14 Μαΐου | 11:00-18:00 (οι θεατές μπορούν να προσέρχονται στα σημεία εκκίνησης οποιαδήποτε στιγμή, από τις 11:00 έως 18:00). Είσοδος ελεύθερη

Στην πρώτη ευρωπαϊκή εκδοχή αυτού του πολυσυζητημένου πρότζεκτ που ξεκίνησε το 2013 στο Τόκυο, ο Πειραιάς και η μακραίωνη προσφυγική ιστορία του αποκαλύπτονται ως μια «ετεροτοπία», ένας «άλλος» τόπος, άγνωστος αλλά οικείος, μυθικός αλλά πραγματικός. Εξοπλισμένοι με smartphones, apps και χάρτες, οι θεατές, ως περιπατητές-γεωγράφοι, τον ανακαλύπτουν ξανά, μέσω ενός audio-walk mapping, φορτισμένου από ιστορικές μνήμες, μύθους και μυθοπλασίες. Ο διεθνώς διακεκριμένος Ιάπωνας δημιουργός site-specific πρότζεκτ μεγάλης εμβέλειας συμπράττει με επτά ποιητές, πεζογράφους και στοχαστές από όλο τον κόσμο για το Piraeus / Heterotopia.

Διαδρομή 1
Σημείο εκκίνησης: Janeiro Café | Σταδίου & Πλατεία Ομονοίας (εντός της στοάς)
Σημείο τερματισμού: Πλωτό Μουσείο "Hellas Liberty" | Πύλη Ε2 | Ακτή Βασιλειάδη, Σιλό, Πειραιάς. 
Διαδρομή 2
Σημείο εκκίνησης: Πλωτό Μουσείο "Hellas Liberty" | Πύλη Ε2 | Ακτή Βασιλειάδη, Σιλό, Πειραιάς.
Σημείο τερματισμού: Janeiro Café | Σταδίου & Πλατεία Ομονοίας (εντός της στοάς)
Προτείνουμε τη χρήση άνετων ρούχων, καπέλου και κλειστών υποδημάτων, καθώς ο περίπατος του κοινού διαρκεί περίπου 3 ώρες.

2-14 Μαΐου 2017
Hikaru Fujii

Piraeus / Heterochronia
11:00-18:00
Η προβολή γίνεται στα δύο σημεία εκκίνησης του πρότζεκτ Piraeus / Heterotopia: Καφέ Janeiro | Σταδίου & Πλατεία Ομονοίας (εντός της στοάς). Πλωτό Μουσείο “Hellas Liberty” | Πύλη Ε2 | Ακτή Βασιλειάδη, Πειραιάς. Είσοδος Ελεύθερη.

Το Piraeus / Heterochronia είναι ένα έργο video art, στο οποίο καταγράφηκαν τέσσερις διάλογοι με τους ανθρώπους εκείνους που ζουν στην περιοχή γύρω από τον πύργο με το ρολόι του Σιλό, δηλαδή της κεντρικής σιταποθήκης στο λιμάνι του Πειραιά. Το Piraeus / Heterochronia δεν παρουσιάζει την ιστορία του Πειραιά, αλλά καθρεφτίζει «το χρόνο της ετερότητας» (αυτό που δηλώνει η λέξη «ετεροχρονία») των συνεντευξιαζόμενων, ο οποίος ζει και επιβιώνει με την πραγματικότητα του Πειραιά, που είναι ισχυρά συνυφασμένη με την περίπλοκη ιστορία του. Κάθε συνεντευξιαζόμενος/-η σε αυτό το βίντεο έχει ιδιαίτερη και διαφορετική ζωή, κοινωνικό υπόβαθρο και χρόνο. Προκειμένου όμως να φανεί ο κοινός ρους του πραγματικού χρόνου, πραγματοποιήθηκαν τέσσερις διάλογοι και κινηματογραφήθηκαν την ίδια ώρα σε διαδοχικές ημέρες.

Κάθε ώρα, το ρολόι του Σιλό, το οποίο είναι ορατό από οποιοδήποτε σημείο του Πειραιά, παίζει το περίφημο τραγούδι «Τα παιδιά του Πειραιά», από την ταινία Ποτέ την Κυριακή. Στην πραγματικότητα, το ρολόι δεν είναι πλέον καθόλου ακριβές, καθώς η ανθρώπινη αντίληψη του χρόνου είναι υποκειμενική. Τότε, πώς μπορούμε να θωρούμε το «χρόνο της ετερότητας», που έχει μια μεταβλητή ταχύτητα, βαίνοντας είτε πιο γρήγορα είτε πιο αργά;

Το Piraeus / Heterochronia, που λειτουργεί σε συνδυασμό με το διαδραστικό έργο του Ακίρα Τακαγιάμα, Piraeus / Heterotopia, προσκαλεί τους θεατές να ταξιδέψουν, αισθανόμενοι όλους τους διαφορετικούς χρόνους –το χρόνο της ετερότητας, το χρόνο των ίδιων των θεατών και τον πραγματικό χρόνο που περνάει– να διασταυρώνονται.

2-14 Μαΐου 2017
Gregor Schneider
Invisible City

Πλατεία Ομονοίας, Αθήνα
Είσοδος ελεύθερη

Invisible City, Omonoia Square at night, 2011

Ποιος άλλος θα μπορούσε να «εξαφανίσει» την πλατεία Ομονοίας, αν όχι ο Γερμανός εικαστικός και γλύπτης που θεωρείται από τους κορυφαίους εκπροσώπους της νέας εννοιολογικής τέχνης, βραβευμένος με Χρυσό Λέοντα στην Μπιενάλε της Βενετίας το 2001; Αξιοποιώντας την τεχνική του καμουφλάζ και συνδέοντάς την με την αορατότητα της ιστορικής πλατείας από ψηλά, ο Γκρέγκορ Σνάιντερ με το Invisible City παρεμβαίνει στο αστικό τοπίο, μετατοπίζοντας το κέντρο του, τον ομφαλό της Αθήνας, στο λεπτό σημείο συνάντησης του ορατού με το αόρατο και της τέχνης με την οντολογία.

2-14 Μαΐου 2017
Chim↑Pom, Kenji Kubota, Eva & Franco Mattes, Jason Waite
Don't Follow the Wind

12:00-20:00
Ξενοδοχείο Classical Acropol (Πειραιώς 1, Ομόνοια)
Γενική Είσοδος: 3 €

Don't Follow the wind 

Για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό έδαφος, το «ραδιενεργό», πολυσυζητημένο εν εξελίξει πρότζεκτ, που δημιουργήθηκε με έναυσμα το πυρηνικό ατύχημα της Φουκουσίμα. Η επιμελητική ομάδα που το 2015 κινητοποίησε 12 καλλιτέχνες να στήσουν έργα μέσα στη Ζώνη Αποκλεισμού της Φουκουσίμα, «καταδικασμένα» έτσι να μείνουν αθέατα –ίσως και για πάντα–, ενεργοποιεί τώρα μια πλειάδα καλλιτεχνών για να δημιουργήσουν, σε ένα εγκαταλειμμένο κτίριο της Αθήνας, το σκοτεινό είδωλο του Don’t Follow the Wind: πρωτότυπα έργα για την κατάσταση στην Ελλάδα, σε διάλογο με τη Φουκουσίμα, την οικογένεια που παραμένει στη μολυσμένη περιοχή, αλλά και ένα φόρουμ για τους βιαίως εκτοπισθέντες πληθυσμούς του πλανήτη μας.  

2-5 Μαΐου 2017
Workshop: «Εμείς οι πρόσφυγες: σενάριο για ένα σχιζοαναλυτικό σεμινάριο» από τους Ayreen Anastas, René Gabri
Εργαστήριο: 2-5 Μαΐου | Εκτός Στέγης

Δημόσια παρουσίαση εργαστηρίου (συζήτηση & προβολή): 6 Μαΐου | Μικρή Σκηνή
Κόστος συμμετοχής: Δωρεάν

To εργαστήριο «Εμείς οι πρόσφυγες: σενάριο για ένα σχιζοαναλυτικό σεμινάριο» έχει θέμα το σπίτι που όλοι βλέπουν, αλλά κανείς δεν μπορεί να προσεγγίσει. Οι καλλιτέχνες Ayreen Anastas και René Gabri προσκαλούν μια ομάδα συμμετεχόντων να μοιραστούν μαζί μια περίοδο 5 ημερών για να παραγάγουν ένα σεμινάριο με μορφή ταινίας, την οποία θα υλοποιήσουν, θα κατοικήσουν, θα καταγράψουν συλλογικά και, στη συνέχεια, θα τη μοιραστούν με το κοινό. Το σενάριο για το σεμινάριο αυτό με τη μορφή ταινίας δομείται και αντλεί έμπνευση από τα γραπτά του Felix Guattari πάνω στη σχιζοανάλυση και από το Verfremdungseffekt (τεχνική της αποστασιοποίησης) του Bertolt Brecht, μεταξύ άλλων. Η βασική αρχή είναι ότι με τη δημιουργία ενός χώρου μεταξύ ενός κανονικού σεμιναρίου και μιας κανονικής θεατρικής ερμηνείας, μπορεί να δημιουργηθεί ένας πολύ ενδιαφέρων αναλυτικός και επιτελεστικός χώρος, ο οποίος ενδεχομένως να είναι γόνιμος για τη δημιουργία ισχυρών αισθητικών, αναλυτικών και πολιτικών βιωμάτων.

3-7 & 9-10 Μαΐου 2017
Brett Bailey-Sanctuary 18:00 | 18:15 | 18:30 | 18:45 | 19:00 | 21:00 | 21:15 | 21:30

Εκτός Στέγης
Λιμάνι Πειραιά | Πύλη Ε2 | Πέτρινη Αποθήκη

Εισιτήρια: Κανονικό: 10 € | Φίλος, Μικρή Παρέα (5-9 άτομα): 8 € | Μεγάλη Παρέα (10+ άτομα): 7 € | Μειωμένο, ΑΜΕΑ, Συνοδός ΑΜΕΑ & Άνεργοι: 5 €. Προτείνεται η προκράτηση θέσης λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων. Η δράση πραγματοποιείται σε μη θεατρικό χώρο ο οποίος δεν είναι προσβάσιμος σε ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες.

@Andreas Simopoulos

Σε συμπαραγωγή με τη Στέγη και σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Αθήνα, υποδεχόμαστε τη νέα περφόρμανς-εγκατάσταση του Νοτιοαφρικανού σκηνοθέτη και εικαστικού που τάραξε τα παγκόσμια ύδατα της τέχνης με το Exhibit B, το οποίο είδαμε στο περσινό Fast Forward Festival. Μέγας ουμανιστής και επικριτής της μετα-αποικιοκρατικής Ευρώπης, ο Μπρετ Μπέιλυ εμπνέεται από το μύθο του Μινώταυρου και στήνει μια λαβυρινθώδη εγκατάσταση – μια σουρεαλιστική περιήγηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση της κρίσης. Φυλακή, άσυλο, ναός ή θυσιαστήριο, το Sanctuary, με μια ιερατική εικαστικότητα, εκθέτει τις χαμένες, απειλούμενες και ποθητές οικίες του σήμερα, μέσα από μια σειρά ζωντανών ταμπλό, φορτωμένων με συμβολισμούς. «Κάτοικοί» τους, οχτώ άνθρωποι –πρόσφυγες, μετανάστες, ακτιβιστές και διερμηνείς– ηλικίας 20-70 ετών.

3-8 Μαΐου 2017
Daniel Wetzel / Rimini Protokoll
Evros Walk Water 1 & 2

18:00, 20:00 & 22:00
Στα αγγλικά και στα ελληνικά
Εκθεσιακός χώρος

Εισιτήρια: Κανονικό: 10 € | Φίλος, Μικρή Παρέα (5-9 άτομα): 8 € | Μεγάλη Παρέα (10+ άτομα): 7 € | Μειωμένο, ΑΜΕΑ, Συνοδός ΑΜΕΑ & Άνεργοι: 5 €. Η δράση πραγματοποιείται σε μη θεατρικό χώρο ο οποίος δεν είναι προσβάσιμος σε ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες. 

Evros Water Walk

Σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Αθήνα, η κορυφαία γερμανική ομάδα «θεάτρου της πραγματικότητας» στήνει μια ευφάνταστα στοχαστική οπτικοακουστική περφόρμανς-εγκατάσταση για μικρούς και μεγάλους, συνδέοντας την περιπέτεια έξι ασυνόδευτων παιδιών-μεταναστών με τη μουσική φαντασία του John Cage και το λόγο περί ελευθερίας. Έξι ανήλικοι πρόσφυγες από το Ιράκ, το Αφγανιστάν και τη Συρία, που πρωτοσυναντήθηκαν με τον Ντάνιελ Βέτσελ στην Αθήνα το 2015, από τους νέους προορισμούς τους ανά την Ευρώπη γίνονται οι μαέστροι, αλλά και οι άτυποι εισηγητές των θεατών σε έναν ουσιαστικό διάλογο για τα όρια της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης στο Evros Walk Water 1 & 2.

Willem Popelier

Phobiarama

9-14 Μαΐου 2017
Dries Verhoeven-Phobiarama

Δευ-Παρ: 18:00 | 19:00 | 20:00 | 21:00 | 22:00
Σαβ-Κυρ: 11:00 | 12:00 | 13:00 και 18:00 | 19:00 | 20:00 | 21:00 | 22:00
Πλατεία Συντάγματος, Αθήνα
Διάρκεια: 40'

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη, με σειρά προτεραιότητας. Απαραίτητη η ηλεκτρονική προκράτηση θέσης. 

Η δράση πραγματοποιείται σε μη θεατρικό χώρο ο οποίος δεν είναι προσβάσιμος σε ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες και δεν ενδείκνυται για όσους αντιμετωπίζουν επιληπτικά επεισόδια. Ένα αλλιώτικο «τρενάκι του τρόμου». Μια διαδραστική εγκατάσταση, εκτός Στέγης, στην καρδιά της πόλης. Σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Ελλάδα, το Phobiarama μάς καλεί να μπούμε στη μαύρη τέντα του και να καταδυθούμε στα άδυτά του για να ξορκίσουμε ό,τι μας φοβίζει: τη διεθνή τρομοκρατία, την οικονομική κρίση, την πολιτική απογοήτευση… Ένα πρότζεκτ του φημισμένου Ολλανδού εικαστικού και σκηνοθέτη, ο οποίος στο 1ο Fast Forward Festival, με το No Man’s Land, μας κάλεσε να περπατήσουμε στην Αθήνα παρέα με έναν μετανάστη.

Andy Ferreira

Peregrinus

10-14 Μαΐου 2017
Ζωή Δημητρίου-Peregrinus

18:30 & 20:30
Εκτός Στέγης
Σημείο εκκίνησης: Κεντρική είσοδος Στέγης

Εισιτήρια: Κανονικό: 10 € | Φίλος, Μικρή Παρέα (5-9 άτομα): 8 € | Μεγάλη Παρέα (10+ άτομα): 7 € | Μειωμένο, ΑΜΕΑ, Συνοδός ΑΜΕΑ & Άνεργοι: 5 €. 

Η δράση πραγματοποιείται σε μη θεατρικό χώρο ο οποίος δεν είναι προσβάσιμος σε ανθρώπους με κινητικές δυσκολίες. Ένα βαν. Με τα τζάμια σφαλιστά. Από εδώ ξεκινά το Peregrinus, με τους περφόρμερ και τους θεατές συνεπιβάτες σε ένα ταξίδι που καταλήγει σε μια λαβυρινθώδη εγκατάσταση. Η εγκατεστημένη στο Λονδίνο διεθνώς διακεκριμένη Ελληνίδα χορογράφος Ζωή Αντωνίου, που ξεχωρίζει με τη μινιμαλιστική γλώσσα και την καίρια αφηγηματικότητά της, στήνει κάτι περισσότερο από μια χορογραφία: μια συμμετοχική δαιδαλώδη περιπατητική εμπειρία. Σε παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα, το Peregrinus (λατιν. «προσκυνητής», «ξένος») διερευνά –κινησιολογικά και βιωματικά– το ζήτημα του ακούσιου νομαδισμού. Ο καταξιωμένος Βρετανός ερευνητής Joe Kelleher υπογράφει τη δραματουργία.

10-11 Μαΐου 2017
BERLIN-Zvizdal [Chernobyl – so far so close] 21:00

Κεντρική Σκηνή

Εισιτήρια: Κανονικό: 10 € | Φίλος, Μικρή Παρέα (5-9 άτομα): 8 € | Μεγάλη Παρέα (10+ άτομα): 7 € | Μειωμένο, ΑΜΕΑ, Συνοδός ΑΜΕΑ & Άνεργοι: 5 €

©Frederik_Buyckx

27 Απριλίου 1986, Τσερνόμπιλ: Αμέσως μετά την έκρηξη, η περιοχή γύρω από τον πυρηνικό σταθμό εκκενώνεται. 350.000 κάτοικοι εγκαταλείπουν τον τόπο τους. Δύο, όμως, αρνούνται. Παραμένουν στο χωριό τους επί 27 χρόνια. Η ακραία ζωή τους αποτελεί την πρώτη ύλη της περφόρμανς/κινηματογραφικής εγκατάστασης των Berlin, αυτού του δυναμικού ντουέτου καλλιτεχνών από την Αμβέρσα, που επισκεπτόταν και κινηματογραφούσε, επί πέντε χρόνια, την καθημερινότητα της Νάντια και του Πέτρο στο χωριό-φάντασμα Ζβίζνταλ, στη ραδιενεργό Ζώνη Αποκλεισμού του Τσερνόμπιλ. Τώρα, με το Zvizdal [Chernobyl – so far so close] μας καθιστούν μάρτυρες ενός συγκλονιστικού χρονικού μοναξιάς και συντροφικότητας, καταστροφής και επιβίωσης.

13-14 Μαΐου 2017
Διεθνές Συμπόσιο: «On Homelands and the Stateless as the World Tilts Right»

Μικρή Σκηνή
Το συμπόσιο θα πραγματοποιηθεί στα αγγλικά.

Είσοδος ελεύθερη με σειρά προτεραιότητας.
Προκράτηση θέσεων στο [email protected] και το Τ.: 213 017 8036.
Τα δελτία εισόδου θα διανέμονται 1 ώρα πριν από την έναρξη του συμποσίου και κατά τη διάρκειά του.

Το διεθνές συμπόσιο Για τις Πατρίδες και τους Απάτριδες καθώς ο Κόσμος κλίνει προς τα Δεξιά, που συνδιοργανώνεται από τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση και τον οργανισμό Creative Time της Νέας Υόρκης, στο πλαίσιο του Fast Forward Festival, θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 13 και 14 Μαΐου 2017. Το συμπόσιο θα λειτουργήσει ως μια πλατφόρμα διαλόγου, προσφέροντας εκφράσεις αλληλεγγύης, αλληλεξάρτησης και αντίστασης σε αυτή την κρίσιμη στιγμή.

Παίρνοντας αφορμή από το θεματικό ενδιαφέρον του Fast Forward Festival για την υπέρβαση διαχωριστικών γραμμών, το συμπόσιο συγκεντρώνει επτά διεθνείς και ελληνικές αποστολές καλλιτεχνών, επιμελητών, πολιτιστικών διαχειριστών και οργανωτών για να παράσχει γεωγραφικά διακριτές, διαθεματικές, καίριες καταθέσεις πολιτικών και αισθητικών τακτικών που να μπορούν να φανούν αποτελεσματικές για την αντιμετώπιση της κατάστασης των απάτριδων, των τοξικών εθνικισμών και του διαρκώς πιο επισφαλούς βιοπορισμού.

Σήμερα, η Αθήνα είναι μάρτυρας σε δύο από τα πιο επείγοντα και βιωμένα ζητήματα της υφηλίου. Η καταστροφή που προκάλεσε ο πόλεμος στη Συρία έχει οδηγήσει χιλιάδες ανθρώπους να καταφύγουν στα ελληνικά παράλια. Συγχρόνως, ένα καθεστώς αυστηρής λιτότητας και η αναζωπύρωση του νεοφιλελευθερισμού έχουν συντελέσει σε μια πολύπλευρη κοινωνική κρίση. Παγκοσμίως, τα γεγονότα αυτά έχουν υποδαυλίσει τρομακτικά φαινόμενα, όπως την άνοδο της ξενοφοβίας, τον αντιδραστικό λαϊκισμό και τη φθίνουσα υποστήριξη στο διεθνισμό. Σε αυτή την κρίσιμη συγκυρία, το συμπόσιο θα απαντήσει στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι προοδευτικοί καλλιτέχνες και οι κοινότητες ακτιβιστών υπό τις επικρατούσες οικονομικές και πολιτικές συνθήκες. Συνδιοργανώση: Fast Forward Festival, Creative Time. Επιμέλεια συμποσίου: Κάτια Αρφαρά, Καλλιτεχνική Διευθύντρια Θεάτρου & Χορού, Στέγη Ιδρύματος Ωνάση. Nato Thompson, Καλλιτεχνικός Διευθυντής, Creative Time. Διεύθυνση Creative Time Summit: Sally Szwed. Οργάνωση: Μαρίνα Τρουπή. Συντονισμός: Teal Baskerville.

Info
2 – 14 Μαΐου 2017
Εντός και εκτός Στέγης
Γραμμή εισιτηρίων
Τ.: 210 900 5 800
ΔΕ-ΚΥΡ 09:00-21:00
Περισσότερες πληροφορίες στο site της Στέγης και στο τηλ. 210 900 5 800