ΕΥΖΩΙΑ

Άρθρα για ευζωία με συμβουλές για καλή υγεία, διατροφή και γυμναστική. Βρείτε ότι ψάχνετε για να κάνετε τη ζωή σας πιο όμορφη και την καθημερινότητα σας πιο απλή. Για μια ζωή γεμάτη υγεία και δραστηριότητες χωρίς άγχος!

5 συστατικά για γρήγορη απώλεια κιλών

Δεν πρόκειται για μαγικές ή θαυματουργές ουσίες. Ο λόγος για τα παρακάτω συστατικά που βρίσκονται σε πολλά τρόφιμα και που σε συνδυασμό με άσκηση και ισορροπημένη διατροφή, καίνε το λίπος πολύ πιο γρήγορα.

κατηγορίαΕυζωία
ΕΠΟΜΕΝΟ
Usekeys to navigate

Ασβέστιο: μεγαλώνει...γερά παιδιά

Το ασβέστιο είναι ένα ορυκτό που παράλληλα με τη βιταμίνη D σας βοηθά να «αποθηκεύσετε» το λίπος. Το ασβέστιο βρίσκει καταφύγιο στα κύτταρα και οι επιστήμονες πιστεύουν πως όσο περισσότερο ασβέστιο έχει ένα κύτταρο, τόσο λίπος επιτρέπει να «καεί». Το ασβέστιο επίσης βοηθά στην απώλεια κιλών καθώς δεν επιτρέπει στο αίμα να απορροφήσει το λίπος.

Πού θα το βρείτε: σε ψάρια και θαλασσινά, γαλακτοκομικά προϊόντα, ξηρούς καρπούς, δημητριακά και λαχανικά.

Πρωτεϊνη: για δύναμη και όχι μόνο

Η πρωτεϊνη σε σωστές και λογικές δόσεις βοηθά το σώμα να διατηρήσει τη μυϊκή του μάζα. Μαζί με το ασβέστιο και τη βιταμίνη D, η πρωτεϊνη μας βοηθά να διατηρήσουμε το μυϊκό μας πλούτο ακόμη και όταν χάνουμε κιλά. Πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου του Ιλινόις απέδειξε πως οι γυναίκες που κατανάλωναν πρωτεϊνη δύο φορές την ημέρα έχασαν περισσότερο βάρος από εκείνες που κατανάλωναν λιγότερη πρωτεϊνη στη δίαιτά τους. Και φυσικά, οι πρώτες, όχι μόνο έχασαν κιλά αλλά στο τέλος της δίαιτας είχαν μεγαλύτερη μυϊκή μάζα και δύναμη.

Πού θα την βρείτε: κρέας, κοτόπουλο, ψάρια, γαλακτοκομικά, λαχανικά, τόνος.

Ω3: τα θαυματουργά

Τα θαυματουργά Ω3 πολεμούν τα περιττά κιλά καθώς απελευθερώνουν ένα ένζυμο που «ροκανίζει» το λίπος από τα κύτταρα. Επίσης, «ανεβάζουν» τη διάθεση και έτσι δύσκολα θα βρείτε καταφύγιο στο φαγητό λόγω κακοκεφιάς. Τέλος, δίνουν σήμα στην λεπτίνη να ενεργοποιηθεί στον εγκέφαλο και έτσι μειώνεται η όρεξη και αυξάνονται οι καύσεις λίπους.

Πού θα τα βρείτε: σε λιπαρά ψάρια (σαρδέλες), αυγά, ξηρούς καρπούς, σολομό.

Μονοακόρεστα λιπαρά οξέα: η δύναμη του ελαιόλαδου

Πρόκειται για λιπαρά οξέα με μία χημική ένωση. Έρευνα Ολλανδών επιστημόνων σε 26 άνδρες και γυναίκες απέδειξε πως η πλούσια διατροφή σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα συντελεί στην ταχύτερη καύση λίπους στον οργανισμό. Επίσης, άλλη έρευνα απέδειξε πως τα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα δεν ευθύνονται για την συσσώρευση λίπους στην κοιλιά.

Πού θα τα βρείτε: στο ελαιόλαδο, το αβοκάντο, τους σπόρους και την σοκολάτα.

Συζευγμένο Λινολεϊκό Οξύ: ένα ιδιαίτερο συστατικό

Πρόκειται για ένα σχετικά άγνωστο οξύ που δημιουργείται όταν τα βακτήρια ζυμώνονται με τα τρόφιμα στο εσωτερικό του στομαχιού αγελάδων και προβάτων που παράγουν γαλακτοκομικά προϊόντα. Μέσω των προϊόντων αυτών, το συζευγμένο Λινολεϊκό Οξύ καταλήγει στον άνθρωπο. Όταν λοιπόν καταναλώνουμε αυτά τα προϊόντα, το συζευγμένο λινολεϊκό οξύ βοηθά την γλυκόζη του αίματος να μπει στα κύτταρα και έτσι το λινολεϊκό οξύ «καίγεται» ως ενέργεια και δεν αποθηκεύεται ως λίπος από τον οργανισμό. Τέλος, το λινολεϊκό οξύ βοηθά το κάψιμο του λίπους, ειδικά στους μύες, εκεί που συντελείται και η μεγαλύτερη διαδικασία καύσης.

Πού θα το βρείτε: στα περισσότερα γαλακτοκομικά προϊόντα.

blog comments powered by Disqus
 
 
  • Δημοφιλέστερα
  • Πρόσφατα

Κερδίστε 2 διπλές προσκλήσεις στις 11/7 για το live των Μανώλη Φάμελλου & Nalyssa Green, ...