Έξτρα χρέωση στους αγενείς πελάτες;

rude-customer-agenis
ΠΕΜΠΤΗ, 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013

Ένα λιλιπούτειο γαλλικό καφέ έχει ξεκινήσει να εφαρμόζει το παλιό γνωμικό ότι «οι καλοί τρόποι δεν σου κοστίζουν τίποτα» και χρεώνει παραπάνω τους αγενείς πελάτες, σύμφωνα με δημοσίευμα της Independent.

Στο καφέ «La Petite Syrah» της Νίκαιας, αν ζητήσεις απλά «έναν καφέ», τότε θα χρεωθείς €7. Αν προσθέσεις τη μαγική λέξη «παρακαλώ» σε αυτό, τότε το ποσό κατεβαίνει στα €4.25, ενώ αν πεις και ένα «Καλημέρα» στον σερβιτόρο στην αρχή της πρότασής σου, τότε ο καφές θα σου κοστίσει μόλις €1.40!

Ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού Fabrice Pepino, μιλώντας στο γαλλικό Μέσο «The Local», υποστηρίζει ότι έχει μπουχτίσει από την αγένεια των πελατών κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής, όπως είναι το μεσημεριανό διάλειμμα για παράδειγμα.

«Ξεκίνησε σαν αστείο, γιατί κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού, οι περισσότεροι πελάτες έρχονται αγχωμένοι και ως εκ τούτου συχνά εξαιρετικά αγενείς κατά την παραγγελία. Αυτός λοιπόν, είναι ο δικός μας τρόπος για να τους πούμε “Ηρέμησε και απόλαυσε τη ζωή σου”».

Όπως αναφέρει η Independent, o Pepino είναι έτοιμος να συνεχίσει το αυστηρό αυτό μέτρο απέναντι στους πελάτες του, αλλά όπως ανέφερε ο ίδιος «Οι περισσότεροι είναι πια πολύ χαμογελαστοί. Κι αυτό είναι το ζητούμενο»!