Είδαμε τη Lady Gaga στο ΟΑΚΑ

gaga
ΣΑΒΒΑΤΟ, 20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014

Η πιο πολυσυζητημένη pop star της εποχής μας ήρθε επιτέλους στη χώρα μας, για να παρουσιάσει το “ArtPop” κίνημά της, προς μεγάλη ευχαρίστηση των fans που την αποθέωσαν, και η ίδια φάνηκε να το απολαμβάνει.

Μετά από την εντυπωσιακή για κάποιους, και κιτς για άλλους άφιξή της στο αεροδρόμιο με κοχύλια στο στήθος και τα οπίσθια σε κοινή θέα, τις άπειρες φωτογραφίες στο μπάνιο της σουίτας του ξενοδοχείου της και τα εγκωμιαστικά της σχόλια για την Ελλάδα, ήρθε η ώρα η Lady Gaga να ανέβει και στη σκηνή του Ο.Α.Κ.Α.

Ο κόσμος ήταν εμφανώς λιγότερος από άλλες συναυλίες που έχουμε παρακολουθήσει στο στάδιο, με άδεια καθίσματα και μισοάδεια αρένα. Αυτό βέβαια δεν εμπόδισε τους σκληροπυρηνικούς fans να συσπειρωθούν μπροστά στη σκηνή, έτοιμοι να υποδεχτούν το είδωλό τους. 

Μετά από ένα πολύ καλό warm up dj set από τη στενή συνεργάτιδά της, τη  Lady Starlight -δεν προλάβαμε την εμφάνιση του Αλεξ Καββαδία- σε ρυθμούς techno και rave, λίγο μετά τις 9 τα φώτα χαμήλωσαν και όλοι κατάλαβαν ότι είχε έρθει η ώρα. Η Gaga βγήκε σηκωμένη στους ώμους δύο χορευτών της με ένα χρυσό κορμάκι με φτερά, τραγουδώντας το “Artpop” από το ομώνυμο τελευταίο της album, για να συνεχίσει με το “G.U.Y”.

Το σκηνικό πίσω της απαρτιζόταν από μικρά σπιτάκια σαν παραμορφωμένα ζαχαρωτά και ένα videowall. Στην αρχή επικρατούσε μούδιασμα, με την ενέργεια από τη σκηνή να μην μεταδίδεται μέχρι τον κόσμο. Πέρα από το φανατισμένο κοινό των πρώτων σειρών, ο υπόλοιπος κόσμος έδειχνε ελάχιστο ενθουσιασμό.

Η πρώτη αλλαγή outfit ήρθε με την Gaga να εμφανίζεται σαν μια υπερ-κιτς Αφροδίτη. Τότε άρχισε να μας μιλάει για το πόσο χαρούμενη είναι που βρίσκεται στη χώρα που την ενέπνευσε και για τον Έλληνα με τον οποίον τα είχε κάποτε, όταν ήταν ακόμα άσημη. Τα “Venus” και “Manicur” που ακολούθησαν ήταν άνευρα, και παρά τις κραυγές και το γυαλισμένο βλέμμα της σταρ, δεν υπήρχε ιδιαίτερη συγκίνηση. Και πώς να υπάρξει άλλωστε, μιας και το τελευταίο της album έλαβε πολύ αρνητικά σχόλια.

Αντίθετα,  τα πράγματα άρχισαν να γίνονται καλύτερα όταν άλλαξε για μία ακόμη φορά ρούχα και μαλλιά, το διάβασε εκεί, μπροστά σε χιλιάδες κόσμο, με τη φωνή της να σπάει από συγκίνηση, όταν διάβαζε για το πόσο βοήθησε τον θαυμαστή της να ξεπεράσει το bullying και τις δυσκολίες του. Ο θαυμαστής βρέθηκε και η Gaga τον κάλεσε να τα πούνε μετά το show.

www.facebook.com/ladygaga

Αρκετά όμως με τα δάκρυα, όπως είπε η ίδια, γιατί είχε έρθει η ώρα για λίγο σεξουαλική ένταση, όσο μπορεί κανείς να βρει κάτι sexy σε αυτό το απόκοσμο πλάσμα. Το “Alejandro” ταρακούνησε το κοινό, ενώ στη συνέχεια η Lady άλλαξε επί σκηνής, βγάζοντας τα ρούχα της μπροστά μας, και μεταμορφώθηκε από dominatrix σε anime. Το “Bad Romance” ήταν αναμφισβήτητα η καλύτερη στιγμή του show, γεμάτο ένταση, όπως θα έπρεπε να είναι.  Το “Applause” που ακολούθησε ήταν σαφώς κατώτερο.  Με το “Swine” και τους χορευτές της να φοράνε μάσκες γουρουνιών, αποχώρησε από τη σκηνή – ευτυχώς δεν είχαμε αηδιαστικές εμπνεύσεις όπως εκείνη η συναυλία της με μια χορεύτρια της να κάνει εμετό πάνω της.

Μετά από δέκα λεπτά περίπου ξανανέβηκε στη σκηνή, ντυμένη με ένα εκτυφλωτικά λευκό φουστάνι και αντίστοιχη περούκα, για να ερμηνεύσει το “Gypsy” στο πιάνο και να κλείσει το show. Ένα encore που μάλλον ήταν αχρείαστο, μιας και ο κόσμος είχε δει ό,τι ήθελε, και οι περισσότεροι είχαν αρχίσει να αποχωρούν.

Σε γενικές γραμμές η εμφάνιση της Lady Gaga ήταν αυτό που κάποιος θα περίμενε από αυτήν την ιδιαίτερη pop φιγούρα. Το “Αrt Rave ” της έχει ως βασικά συστατικά την τρέλα, τον χορό, την υπερβολή και τις μικρές δόσεις συγκίνησης. Και αυτά ακριβώς προσέφερε, κάνοντας τον κόσμο να χορέψει και να περάσει καλά για δύο ώρες. Είναι άλλωστε πλέον μια performer τεράστιου βεληνεκούς, μια διασκεδάστρια της νέας εποχής, και αυτό που κάνει το κάνει άψογα. Τα εγχώρια Little Monsters το ευχαριστήθηκαν με την ψυχή τους. 

Ροζίνα Αράπη