Η KLM μπαίνει στο WhatsApp και τα κάνει όλα πιο εύκολα

klm-whatsapp
ΤΡΙΤΗ, 12 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017

Όσοι ετοιμάζουν ταξίδι με την KLM, θα μπορούν πλέον να λαμβάνουν πληροφορίες για τις πτήσεις τους μέσω WhatsApp, αφού αποτελεί την πρώτη αεροπορική εταιρία με επαγγελματικό λογαριασμό στην εφαρμογή.

Επιβεβαιώσεις κρατήσεων, ειδοποιήσεις για το check-in, αποστολή boarding pass, ενημερώσεις για την κατάσταση των πτήσεων, δυνατότητα αποστολής ερωτήσεων σε 10 διαφορετικές γλώσσες είναι οι υπηρεσίες που θα μπορεί με ευκολία πλέον να απολαμβάνει ο κάθε ταξιδιώτης που ετοιμάζεται να πετάξει με την KLM, μέσω της επίσημης εφαρμογής WhatsApp Business. Η KLM είναι μια από τις πρώτες εταιρίες στον κόσμο και η πρώτη αεροπορική με επαληθευμένο (verified) WhatsApp Business Account, που σκοπεύει να κάνει αυτό το κομμάτι του ταξιδιού πιο εύκολο και να συνδέεται με τους ταξιδιώτες γρήγορα και απευθείας. Η εταιρία ξεκίνησε με έναν περιορισμένο αριθμό χωρών, ενώ η υπηρεσία πρόκειται να γίνει εκτενώς διαθέσιμη μέσα στο επόμενο διάστημα.

Προσφέροντας πληροφορίες πτήσεων στους πελάτες της μέσα από τον λογαριασμό της στο WhatsApp, η KLM δίνει εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες σε ένα σημείο, διαθέσιμες στο αεροδρόμιο, καθ΄οδόν ή στο σπίτι. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν απευθείας με τους εκπροσώπους της KLM 24/7 μέσω της εφαρμογής. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στους πελάτες που κάνουν κράτηση εισιτηρίων είτε check-in μέσω του KLM.com και επιλέγουν να λαμβάνουν πληροφορίες μέσω WhatsApp.

Κι όσο για τα μηνύματα, είναι ασφαλή και μπορούν να διαβαστούν μόνο από τον πελάτη και την KLM, και κανέναν άλλον, ούτε από την WhatsApp. Κι αν αναρωτιέστε, μπορείτε εύκολα να αναγνωρίσετε τις επαληθευμένες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την επίσημη εφαρμογή WhatsApp business, με το πράσινο εικονίδιο αυθεντικότητας που βρίσκεται δίπλα στο όνομα της KLM στο WhatsApp.