Ποιος λαός καταγγέλει περισσότερο τις αεροπορικές εταιρίες;

aerodromio-kathusteriseis
ΤΡΙΤΗ, 03 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015

Φαίνεται ότι οι Βρετανοί είναι οι πιο γκρινιάρηδες ή απλώς αυτοί που διεκδικούν αποζημιώσεις και προβαίνουν συχνά σε καταγγελίες απέναντι σε αεροπορικές εταιρίες, διεκδικώντας τα δικαιώματά τους.

Η καθυστέρηση μιας πτήσης είναι αρκετά συχνό φαινόμενο που αν ταξιδεύετε συχνά, σίγουρα θα έχετε ζήσει. Το διάστημα, μάλιστα, Ιουνίου-Σεπτεμβρίου φέτος, που πραγματοποιήθηκαν τα ταξίδια των καλοκαιρινών διακοπών, οι καθυστερήσεις φαίνεται πως δεν έλειψαν. Δεν έλειψαν, όμως, ούτε οι καταγγελίες για αποζημιώσεις λόγω αυτών, φτάνοντας σε επίπεδα ρεκόρ.

Στοιχεία από το Refund.me φανέρωσαν τις χειρότερες αεροπορικές εταιρείες σε καθυστερήσεις το καλοκαίρι του 2015 και έδειξαν το συνολικό ποσοστό καταγγελιών ενάντια σε αυτές.

Από το σύνολο των καταγγελιών, το 13% στρέφεται ενάντια στην ισπανική Vueling, με επόμενη την Easyjet (8% του συνόλου σε απαίτηση αποζημιώσεων) και τη Ryanair με 5%.

Από το σύνολο των καταγγελιών και αποζημιώσεων, οι Βρετανοί φαίνεται πως είναι αυτοί που ζήτησαν αποζημίωση από περισσότερες αεροπορικές εταιρείες από όλους τους υπόλοιπους Ευρωπαίους επιβάτες, φτάνοντας τις απαιτήσεις αποζημίωσης σε 96 αεροπορικές εταιρίες. Και πάλι η Vueling είχε το υψηλότερο ποσοστό καταγγελιών από Βρετανούς επιβάτες, η οποία βρίσκεται πρώτη σε καταγγελίες και στην περίπτωση των Γάλλων, αλλά και των Ισπανών. Στη Γερμανία, η αεροπορική που βρίσκεται στην πρώτη θέση σε αριθμό καταγγελιών είναι η Air Berlin, ενώ πρέπει να πούμε ότι σύμφωνα με τον κανονισμό 261/2004 της ΕΕ, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την υποχρέωση να αποζημιώσουν τους πελάτες τους έως και 600 ευρώ, αν η καθυστέρηση της πτήσης ξεπεράσει τις 3 ώρες, αν μια πτήση ακυρωθεί ή σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων κρατήσεων.