Global Month of Service 2016: το Hilton στηρίζει τον εθελοντισμό

hilton
ΤΡΙΤΗ, 08 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

Εδώ και 4 χρόνια, το Global Month of Service αποτελεί τη μεγαλύτερη ετήσια πρωτοβουλία της αλυσίδας Hilton Hotel & Resorts, με εθελοντικό χαρακτήρα και στόχο τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών.

Ο εορτασμός του Global Month of Service, τον μήνα Οκτώβριο, πραγματοποιήθηκε φέτος με πάνω από 30 εθελοντές από το προσωπικό του Hilton Αθηνών, που συνέβαλαν στην οργάνωση διαφόρων δραστηριοτήτων. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη ετήσια πρωτοβουλία της αλυσίδας Hilton Hotel & Resorts, η οποία κινητοποιεί εκατοντάδες χιλιάδες μέλη της από όλο τον κόσμο με σκοπό να στηρίξει τις τοπικές κοινωνίες, μέσα από μια ποικιλία εθελοντικών δραστηριοτήτων.

Εθελοντική προσφορά στο «Χαμόγελο του Παιδιού»

Οι δραστηριότητες του Hilton Αθηνών αναγνωρίζουν τη δέσμευση της εταιρείας να εξυπηρετεί και να υποστηρίζει τις κοινότητες, όπου οι άνθρωποι ζουν, εργάζονται και ταξιδεύουν. Συγκεκριμένα:

  • Στις 4 Οκτωβρίου, το προσωπικό του ξενοδοχείου πρόσφερε σε 20 οικογένειες που φροντίζει η εθελοντική ομάδα «Ανατόλια» παρέχοντας τους τρόφιμα, ρούχα, ψυχολογική υποστήριξη και άλλες υπηρεσίες, προκειμένου να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες, 100 λίτρα ελαιόλαδο.
  • Στις 24 Οκτωβρίου, 17 παιδιά από την φιλανθρωπική οργάνωση «Το Χαμόγελο του Παιδιού» επισκέφθηκαν το Hilton Αθηνών και μαγείρεψαν παρέα με τους σεφ του ξενοδοχείου, περνώντας μια δημιουργική μέρα μαζί τους.
  • Στις 25 Οκτωβρίου, εργαζόμενοι από τα τμήματα της Κουζίνας, της Υπηρεσίας Δωματίων και του τμήματος Ανθρωπίνου Δυναμικού επισκέφθηκαν ένα από τα σπίτια φιλοξενίας της οργάνωσης «Το Χαμόγελο του Παιδιού», προκειμένου να τους συμβουλέψουν σε θέματα που αφορούν νέους, αποδοτικούς και οικονομικούς τρόπους μαγειρικής και καθαριότητας των χώρων που ζουν τα παιδιά.
  • Στις 27 Οκτωβρίου, 23 παιδιά–μέλη των οικογενειών που φροντίζει η «Ανατόλια», παρακολούθησαν ένα ξεχωριστό μάθημα μαγειρικής σε μια από τις κουζίνες του ξενοδοχείου, ενώ ένα από αυτά γνώρισε από κοντά όλους τους χώρους της κουζίνας και έγινε για ένα χρονικό διάστημα «βοηθός» στο ζαχαροπλαστείο του Hilton Αθηνών.

Το προσωπικό της Hilton δείχνει τη διάθεση να συνεχίσει να προσφέρει το χρόνο, τις δεξιότητες και την εμπειρία του σε ομάδες ανθρώπων που εργάζονται για να προσφέρουν ένα καλύτερο σήμερα και ένα ακόμη καλύτερο αύριο σε παιδιά, νέους και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, φανερώνοντας την πιο ανθρώπινη πλευρά του τουρισμού.