Η Airbnb ανοίγει τα φτερά της και στην Κίνα

airbnb
ΠΕΜΠΤΗ, 06 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017

Παρ’ όλο που η Uber δεν κατάφερε να κατακτήσει την τεράστια και άκρως ανταγωνιστική αγορά της Κίνας, η Airbnb φαίνεται αποφασισμένη να τα καταφέρει.

Οι ταράτσες της πόλης αυτή την εποχή είναι must

Η διάσημη εταιρία-δίκτυο βραχύχρονης ενοικίασης κατοικιών, Airbnb, έχει τραβήξει το ενδιαφέρον όλων τα τελευταία χρόνια, τόσο ως προς το περιεχόμενό της, όσο και ως προς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με τον Νόμο. Πρόσφατα έχει άλλον ένα λόγο να στρέψει τα βλέμματα πάνω της, αφού εκτός του ότι διπλασιάζει τις επενδύσεις της στην Κίνα, τριπλασιάζει το ντόπιο εργατικό δυναμικό της, από 60 σε 180 υπαλλήλους, ενώ ταυτόχρονα αλλάζει όνομα.

Η εταιρία ξανασυστήνεται στην Κίνα ως Aibiying, που σημαίνει «τους καλωσορίζουμε όλους με αγάπη» και είναι πιο εύκολο για τους Κινέζους να το προφέρουν σε σχέση με την αγγλική βερσιόν. Ταυτόχρονα, ευελπιστεί να κάνει επιτυχία με το προϊόν “Trips”, μια υπηρεσία που δίνει στους πελάτες της ιδέες για το τι να κάνουν όσο ταξιδεύουν και λανσαρίστηκε τον προηγούμενο Νοέμβριο, ενώ τώρα «ξετυλίγεται» στην Κίνα. Στη Σαγκάη, οι ταξιδιώτες θα έχουν τη δυνατότητα να «κλείσουν» εμπειρίες, όπως το να παρακολουθήσουν μια παραδοσιακή όπερα ή να μάθουν παραδοσιακή κινέζικη τέχνη, κάτι που μοιάζει πολύ εντυπωσιακό για όσους αναζητούν το διαφορετικό στο ταξίδι τους. Ακόμα, στην απόπειρα να προσαρμοστεί καλύτερα στην τοπική κουλτούρα, προσφέρει τις ανάλογες μεθόδους πληρωμής, όπως Alipay και  WeChat Pay

Περισσότεροι από το 80% των χρηστών Airbnb στην Κίνα είναι κάτω των 35 ετών, μια αναλογία που είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλη χώρα, σύμφωνα με την εταιρία. Στη χώρα, μάλιστα υπάρχουν περίπου 80 χιλιάδες καταχωρήσεις που έχουν φιλοξενήσει περίπου 1,6 εκατομμύρια ταξιδιώτες.

Όπως και να’χει, όμως, η Κίνα αποτελεί μόλις ένα κομμάτι της Airbnb, αφού η εταιρία έχει συνολικά περίπου 3 εκατομμύρια καταχωρήσεις σε 191 χώρες. Πετυχαίνοντας, όμως, κι εκεί, η Airbnb θα έχει καταφέρει να επιτύχει εκεί όπου άλλες αμερικάνικες εταιρίες, μεταξύ των οποίων και η Uber, έχουν δυσκολευτεί.