Πειραιώς 260: τελευταία ευκαιρία να δείτε τις παραστάσεις που χάσατε λόγω διακοπών

festibal-athinon-fotografia-epanalipseon-septembriou-2014
ΠΕΜΠΤΗ, 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2014

Τέσσερις παραστάσεις στην Πειραιώς 260 και ο «Φιλοκτήτης» (4/9) στο Ηρώδειο γράφουν τον «επίλογο» του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Αν τις χάσατε λόγω διακοπών, έχετε μια δεύτερη-και τελευταία ευκαιρία-να τις παρακολουθήσετε. Νέα γενιά σκηνοθετών, ριζοσπαστική αισθητική, φορμαλισμός, συγκίνηση και πρόκληση.

Η «Ελένη» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά- του νεαρότερου σκηνοθέτη που δοκιμάστηκε στην Επίδαυρο, θα παιχτεί για 12, 13, 14/9 στην Πειραιώς 260. Διαβάστε την αναλυτική κριτική για την παράσταση εδώ.

Ο «Προμηθέας Δεσμώτης» του Έκτορα Λυγίζου, ο οποίος υπογράφει τη σκηνοθεσία, μοιραζόμενος ταυτόχρονα τον ομώνυμο ρόλο με τη Στεφανία Γουλιώτη, ανεβαίνει στις 18, 19 και 20/9 στην Πειραιώς 260. Διαβάστε τη σχετική κριτική εδώ αλλά και τη συνέντευξη της Γουλιώτη εδώ.

Η άκρως προσωπική ανάγνωση της Λένας Κιτσοπούλου στον «Ματωμένο γάμο» του Λόρκα (15, 16 και 17 Σεπτεμβρίου), με τον Νίκο Καραθάνο να ερμηνεύει τη Μάνα, αποτέλεσε ένα ακόμη πολυσυζητημένο εγχείρημα (διαβάστε την κριτική εδώ και τη συνέντευξη του Νίκου Καραθάνου εδώ).

Ο Δημήτρης Μαυρίκιος, με κινηματογραφική αισθητική ξεδιπλώνει σε μια παράσταση εν εξελίξει, δύο καθοριστικές γυναικείες μορφές για τον Εμμανουήλ Ροϊδη (Αλέξανδρος Βάρθης): τη μητέρα του Κορνηλία (Ράνια Οικονομίδου), με τον περιπετειώδη, σχεδόν μυθιστορηματικό βίο και την ηρωίδα του εμβληματικού μυθιστορήματός του, την «Πάπισσα Ιωάννα» (Γιούλικα Σκαφιδά). Η πετυχημένη παραγωγή «Πάπισσα Ιωάννα αναζητώντας την ηρωίδα του Ροϊδη» επαναλαμβάνεται στις 21, 22, 23 Σεπτεμβρίου

Τέλος, ο «Φιλοκτήτης», σε σκηνοθεσία Κώστα Φιλίππογλου, μια από τις παραστάσεις αρχαίου δράματος που ξεχώρισε και είχε απήχηση στο κοινό (διαβάστε την κριτική εδώ), επαναλαμβάνεται, όπως έχουμε ξαναγράψει στις 4 Σεπτεμβρίου στο Ηρώδειο.