Κοιλιά-σανίδα: Καταρρίπτουμε τους επικρατέστερους πέντε μύθους

Αν έχετε κουραστεί να ιδρώνετε και να αφιερώνετε ώρες ολόκληρες προσπαθώντας μάταια να αποκτήσετε επιτέλους την πολυπόθητη κοιλιά-σανίδα, μάλλον θα πρέπει να αναλογιστείτε «μήπως κάνω κάτι λάθος, τελικά;»

Η απάντηση μπορεί να σας εκπλήξει, καθώς στο χώρο του fitness υπάρχουν μύθοι, που όλοι ακολουθούμε εν αγνοία μας. Και επειδή την κοιλιά –σανίδα πολλοί …λαχτάρησαν, τον ιδρώτα όμως κανείς, έφτασε η ώρα να καταρρίψουμε τους 5 επικρατέστερους μύθους γύρω από το θέμα.

Extra κοιλιακοί για επίπεδο στομάχι;

Κοιλιακοί, κοιλιακοί, ξανά κοιλιακοί και η ιστορία συνεχίζεται. Μάλλον θα σταματήσετε αυτήν την τακτική, όταν μάθετε ότι δεν οδηγεί απαραίτητα σε σφιχτούς κοιλιακούς. Η αλήθεια είναι ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν κοιλιακούς μυς, οι οποίοι όμως στις περισσότερες περιπτώσεις παραμένουν κρυμμένοι κάτω από ένα παχύ στρώμα λίπους στο στομάχι.

Γι’ αυτό, αν θέλετε μια πιο κομψή εμφάνιση, πρέπει να επικεντρωθείτε στο κάψιμο του λίπους στη συγκεκριμένη περιοχή. Το κλειδί είναι να «ξεσκεπάσετε» τους κοιλιακούς σας, δηλαδή.

Μη λιμοκτονείτε…

Η αφαγία δεν ωφέλησε ποτέ κανέναν. Μία προσεγμένη διατροφή με μικρά και συχνά γεύματα είναι η απάντηση για κομψή σιλουέτα. Ξεχάστε τις ιστορίες που θέλουν ελάχιστα λαχανικά (και μόνο αυτό) ως την ιδανική δίαιτα για να φανεί το καλογραμμωμένο σας κορμί.

Μία τέτοια «συνταγή» μπορεί να οδηγήσει σε λεπτή σιλουέτα, άλλα είναι σχεδόν μαθηματικά βέβαιο ότι σύντομα θα ανακτήσετε τα κιλά που χάσατε.

Χάπια διαίτης και συμπληρώματα

Μολονότι τα χάπια διαίτης και τα συμπληρώματα διατροφής είναι μια λύση δελεαστική, καθώς υπόσχονται να σας προσφέρουν επίπεδο στομάχι και κομψή σιλουέτα άκοπα, σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να τα αντιμετωπίζονται ως «μαγικές λύσεις».

Στην πραγματικότητα, τα συμπληρώματα διατροφής και τα χάπια είναι πιο πιθανό να ελαφρύνουν την τσέπη παρά το σώμα σας. Η καλύτερη συνταγή για την απώλεια του περιττού λίπους στη δύσκολη περιοχή της κοιλιάς είναι να ακολουθείτε μία σωστή διατροφή, πλούσια σε λαχανικά και φρούτα σε συνδυασμό με ένα προσεγμένο πρόγραμμα άσκησης.

Όχι στα διαιτητικά προϊόντα;

Υπάρχουν πολλά διαιτητικά προϊόντα, τα οποία θεωρούνται ως η απάντηση στην απώλεια βάρους. Ωστόσο, συνήθως σε αυτά υπάρχουν «κρυμμένα» συστατικά που μόνο ωφέλημα δεν είναι για τη σιλουέτα και την υγεία.

Για παράδειγμα, πολλά από τα προϊόντα που διαφημίζονται ως διαιτητικά περιέχουν ποσότητες ζάχαρης (ή αλατιού), τις οποίες στην πραγματικότητα το σώμα σας δε χρειάζεται. Ακόμα χειρότερα, μπορεί να έχουν υψηλή θερμιδική αξία, την οποία δεν αντιλαμβάνεστε, τουλάχιστον όχι πριν να είναι αργά. Επομένως, καλό θα είναι να αποφεύγετε προϊόντα τέτοιου είδους και να εμπιστεύεστε τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά εποχής.

Τέρμα οι υδατάνθρακες

Ο μύθος αυτός, αν και από καιρό έχει σταματήσει να γίνεται πιστευτός, δυστυχώς είναι βαθιά ριζωμένος (έστω και ασυναίσθητα) στους περισσότερους, που πασχίζουν για μία κοιλιά-σανίδα. Ξεκαθαρίζοντας το τοπίο λοιπόν, οι υδατάνθρακες δεν είναι βλαβεροί από μόνοι τους για τον οργανισμό και τη σιλουέτα σας.

Η αλήθεια είναι ότι μπορείτε κάλλιστα να καταναλώνετε υδατάνθρακες, ενώ αδυνατίζετε παράλληλα. Η διαφορά είναι ότι πρέπει να καταναλώνετε τους «υγιεινούς» υδατάνθρακες, όπως είναι τα δημητριακά ολικής αλέσεως, η βρώμη, το μαύρο ρύζι κ.λπ. Με απλά λόγια, το σώμα χρειάζεται την ενέργεια από τους υγιεινούς υδατάνθρακες για να κάψει το λίπος και να αποκαλυφθούν επιτέλους οι γραμωμμένοι κοιλιακοί.

διαβάστε επίσης
  • ΟΛΑ
  • YOUR LIFE