Τα διαβολάκια φορούσαν Prada

paidia-montela
ΤΡΙΤΗ, 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017

Είναι μια τάση που έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό. Απλώς τώρα έχει εξελιχτεί ακόμη πιο πολύ και είναι μάλλον στοχευμένη. Μόλις οι οίκοι πολυτελών ειδών διαπίστωσαν πως οι πωλήσεις τους ανεβαίνουν κάθε φορά που απευθύνονται σε παιδιά, κατάλαβαν ότι πρέπει να σχεδιάσουν και επίσημα συλλογές μόνο για αγόρια και κορίτσια, από νεογέννητα μέχρι 16 χρονών και πάνω. της Σάντυς Τσαντάκη

Οι γονείς μετράνε πόσα χρήματα έχουν για τον μήνα, πληρώνουν λογαριασμούς, αγχώνονται, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο, βλέπουμε όλο και περισσότερους κλώνους τους να ντύνονται με πανάκριβες δημιουργίες που κραυγάζουν πολυτέλεια.

Μουσική, Εικαστικά, Βιβλίο και όλα τα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης 

Σημείο των καιρών; Aπό τους Dolce&Gabbana μέχρι τον Gucci και τον οίκο Chloe, οι σχεδιαστές και καλλιτεχνικοί διευθυντές βγάζουν τώρα στην παραγωγή φορέματα, μαγιό, παντελόνια, αξεσουάρ, σε μικρογραφίες και εξωπραγματικές τιμές, ρούχα που θα φορεθούν για έξι μήνες, το πολύ.

Και αυτή τη φορά όχι επειδή θα θεωρούνται ...ντεμοντέ, αλλά γιατί τα παιδιά ψηλώνουν τόσο γρήγορα, και βλέπουν το σώμα τους να αλλάζει, που το μάξι γίνεται μίνι, από το καλοκαίρι μέχρι τον Σεπτέμβριο. 

Η μόδα για παιδιά γνωρίζει άνθιση, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Όπως ισχύει και με το παιδικό βιβλίο, ο γονιός μπορεί να στερηθεί να αγοράσει κάτι για τον εαυτό του αλλά όταν δει κάτι χρήσιμο, όμορφο, μοναδικό για την κόρη του ή τον γιο του, θα θελήσει να το αποκτήσει.

Αν και όσοι μπαίνουν στον πειρασμό να αγοράσουν Gucci και Prada για τα παιδιά τους, δεν έχουν τέτοια διλήμματα. Διάβασα πρόσφατα στην Guardian πως η παιδική ένδυση για το 2015 μεταφράστηκε σε 135.6 δις δολάρια σε πωλήσεις, κάτι που αντιστοιχεί στο 12% της βιομηχανίας ρούχων στο σύνολο της.

Οπότε. Τα αγοράκια ντύνονται με σμόκιν σαν τον μπαμπά ή τον Τζέιμς Μποντ και τα κοριτσάκια μαθαίνουν από νωρίς τη διαφορά στη μουσελίνα και τον πολυεστέρα. Ρούχα σε μικρό μέγεθος για μια βιομηχανία που διαρκώς μεγαλώνει. 

Νέες αφίξεις στον χώρο της γεύσης, κριτικές εστιατορίων και όλα τα γαστρονομικά νέα

Εκτός από τους ιστορικούς οίκους; H Victoria Beckham σχεδιάζει τώρα για παιδιά. Η γυναίκα του Jamie Oliver, πρώην μοντέλο και μητέρα, Jools. Φυσικά, η Kim Kardashian και ο Κanye West που ό,τι αγγίζουν γίνεται χρυσός. «Σχεδιάστρια» και η κόρη της Beyonce και του Jay Z, στα 5 της, μαζί με σειρά μακιγιάζ και άρωμα με το όνομα της, Blue Ivy Carter. Αυτό κι αν είναι ανατριχιαστικό... 

Σάντυ Τσαντάκη

www.sandytsantaki.com

www.thesandytimes.gr

www.sandytimes.gr