Πώς μια transgender κατάφερε να καταξιωθεί στην ελίτ της βιομηχανίας καλλυντικών

nicola-lawton
ΤΕΤΑΡΤΗ, 05 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2020

Η αληθινή ιστορία της Nicola Lawton, του πρώτου διεμφυλικού ατόμου, που προάγει τη γυναικεία ομορφιά σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εδώ και δυο χρόνια, η Nicola Lawton κρατά στα χέρια της το τιμόνι του Influencer Marketing για λογαριασμό της εταιρείας καλλυντικών Make Up For Ever (θυγατρική του κολοσσού ομορφιάς κα μόδας LVMH -βλέπε Louis Vuitton). Όμως, όπως και όλα τα διεμφυλικά άτομα που προσπαθούν να ενταχθούν στο κοινωνικό σύνολο με το «σπαθί» τους, η Lawton έπρεπε να δώσει συνεχείς και σκληρές μάχες για να γίνει αποδεκτή. 

Εδώ είναι η ιστορία της, όπως την αφηγήθηκε πρόσφατα στο διαδικτυακό περιοδικό ομορφιάς Byrdie.«Καθ’ όλη τη διάρκεια των πρώτων μου χρόνων στο γυμνάσιο πάλευα με το γενικευμένο άγχος, τη ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή και την κατάθλιψη, τρέχοντας με τη μητέρα μου από γιατρό σε γιατρό. Λίγο πριν την αποφοίτηση είχα καταφέρει να αποκωδικοποιήσω ένα σημαντικό μέρος που αφορούσε στο παζλ του πραγματικού μου φύλου, ενώ ένα χρόνο αργότερα ήμουν σε πλήρη θέση να αποδεχθώ τον ψυχισμό μου, και να τον βοηθήσω να μην νιώθει πλέον διασπασμένος», λέει η Lawton. 

Σήμερα, στα 24 της χρόνια, η Nicola μπορεί να υπερηφανεύεται ότι μέσω της αποδοχής που έλαβε από τον κολοσσό καλλυντικών Make Up For Ever, έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να μιλήσει ανοιχτά και δημόσια για την ταυτότητα του φύλου της, αλλά και να βοηθήσει εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο να ανακαλύψουν την ποιοτική ομορφιά μέσα από την αυτο-αποδοχή. «Από την ημέρα που ανακάλυψα την γυναικεία φύση μου -όντας έφηβο αγόρι-, πρώτο μου μέλημα ήταν να προσπαθώ να απλώνω στο πρόσωπό μου τόνους μακιγιάζ κάλυψης, ώστε να ανακαλύπτω μπροστά από τον καθρέφτη την “πανοπλία” που θα οδηγούσε να κυκλοφορήσω στο δρόμο με αυτοπεποίθηση και να γινόμουν αποδεκτή σαν πραγματική γυναίκα. Αλλά, ενώ η οικογένεια και οι φίλοι μου υποστήριξαν με κατανόηση τη μετάβασή μου στο άλλο φύλο, είχα διαρκώς εφιάλτες που σχετίζονταν με την καριέρα μου, η οποία από τότε ήταν στοχευμένη στη βιομηχανία καλλυντικών», λέει η Lawton.

Αλλά όπως αποδεικνύεται δεν θα μπορούσε να είναι πιο λάθος, μιας και ο όμιλος Louis Vuitton -η μεγαλύτερη επιχείρηση κατασκευής και διανομής επώνυμων ειδών πολυτελείας στον κόσμο- όχι μόνο την προσέλαβε ως υπάλληλο, αλλά την ανέδειξε μέσα σε δυο χρόνια βοηθό διευθύντρια του Influencer Marketing για την θυγατρική Make Up For Ever, χάρη σε μια προσωπική της ιδέα: το #AcceptedAnywhere.

«Η συγκεκριμένη εκστρατεία ήταν δουλεμένη στο μυαλό μου από την ενηλικίωσή μου και μετά, και την οποία παρουσίασα στο Hetrick-Martin Institute (σ.σ.: το μεγαλύτερο φορέα ψυχολογικής υποστήριξης, κοινωνικοποίησης, εκπαίδευσης και ανεύρεσης καριέρας για την LGBTQ κοινότητα στις ΗΠΑ). Λίγους μήνες μετά, το project έλαβε σάρκα και οστά χάρη στην ευφυή εμπορική διαίσθηση των διευθυντών marketing της Make Up For Ever. Η ομάδα μου και εγώ είμαστε στο τιμόνι αυτού του έργου, τιμώντας την αληθινή μαγεία της ομορφιάς πέρα από φύλο και χρώμα δέρματος».

THE BEAUTY TEAM