Το «Game Of Thrones» συνεχίζει να σπάει ρεκόρ πειρατείας

game-of-thrones
ΔΕΥΤΕΡΑ, 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

Έρευνα δείχνει πως τα επεισόδια της επικής σειράς φαντασίας γίνονται ιδιαίτερα ανάρπαστα σε χώρες με δύσκολη πρόσβαση στο HBO.

Ως μια από τις πιο δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές όλων των εποχών, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι τα επεισόδια του «Game Of Thrones» έχουν μεγάλη ζήτηση και στους κύκλους των διαδικτυακών πειρατών. Όπως φαίνεται, ο όγδοος και τελευταίος κύκλος θα σπάσει τα ρεκόρ που έθεσε η ίδια η σειρά, αφού μέσα στο πρώτο 24ωρο από την προβολή του, το πρώτο επεισόδιο «Winterfell» είχε πάνω από 55 εκατομμύρια πειρατικά views.

Το Engadget παραθέτει μια έρευνα της εταιρείας ανάλυσης MUSO, η οποία συνέλεξε ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία για τα επίπεδα πειρατείας. Από τα 55 εκατομμύρια πειρατικά views, το 76,6% αποδίδεται σε παράνομα streams, ενώ το υπόλοιπο 23,4% σε torrents και downloads. Αυτό όμως που ξεχωρίζει η MUSO είναι οι χώρες όπου σημειώθηκαν τα περισσότερα κρούσματα πειρατείας.

HBO

Σύμφωνα με τον MUSO, περίπου δέκα εκατομμύρια views έγιναν στην Ινδία – όπου το HBO δεν έχει καλή παρουσία – ενώ άλλα πέντε εκατομμύρια views στην Κίνα, όπου προβάλλεται μια λογοκριμένη εκδοχή της σειράς. Αξίζει να σημειωθεί πως η υπηρεσία streaming HBO Now δεν είναι διαθέσιμη εκτός ΗΠΑ (όπως το Netflix), οπότε πολλοί οπαδοί της σειράς αναγκάζονται να στραφούν σε πιο ακριβές συνδρομητικές λύσεις. Αυτό αφενός καταδεικνύει με τον πιο περίτρανο τρόπο πόσο παγκόσμιο φαινόμενο είναι το «Game Of Thrones» και αφετέρου πως ο μηχανισμός διανομής του HBO δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στη ζήτηση.

Τα προβλήματα του ΗΒΟ πάντως δεν περιορίζονται στα επίπεδα πειρατείας των επεισοδίων, αλλά στο τι μέλει γενέσθαι μετά την ολοκλήρωση του όγδοου κύκλου. Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως το 37% των συνδρομητών του HBO σκοπεύουν να διακόψουν την συνδρομή τους μετά το φινάλε της σειράς. Δεδομένου ότι θα μεσολαβήσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα μέχρι την πρεμιέρα της spin-off σειράς, το ΗΒΟ θα έχει τεράστιο ανταγωνισμό από τις νέες υπηρεσίες της Disney και Apple, αλλά και το Netflix που θα στραφεί σε πρωτότυπες παραγωγές.