«Bullet Train»: Η μεγάλη αποκάλυψη της ταινίας είναι ένα... μπουκάλι νερό;

bullet-train Scott Garfield
ΠΕΜΠΤΗ, 18 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Η ταινία προβάλλεται στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Μπορεί να διαδραματίζεται πάνω στο πιο γρήγορο τρένο του κόσμου, μπορεί να έχει τον απόλυτο κινηματογραφικό αστέρα του 21ου αιώνα, ωστόσο, για την Wall Street Journal υπάρχει ένα αντικείμενο που κλέβει την παράσταση στην ταινία «Bullet Train». Τι είναι αυτό; Το εμφιαλωμένο νερό Φίτζι.

Στην ταινία ένας επαγγελματίας δολοφόνος επιβιβάζεται στην ταχεία Τόκιο – Κιότο με εντολή να πάρει στην κατοχή του ένα χαρτοφύλακα. Μαζί του όμως έχουν ανέβει στο τρένο διάφοροι συνάδελφοί του, ο καθένας με τη δική του μυστική αποστολή.

Το μπουκάλι με το νερό λοιπόν αποτελεί ένα από τα πολλά ασυνήθιστα όπλα με τα οποία οι ήρωες-δολοφόνοι της ιστορίας προσπαθούν να ολοκληρώσουν την αποστολή τους, να σκοτώσουν. Ο χαρακτήρας του Μπραντ Πιτ ρίχνει υπνόσκονη στο μπουκάλι για να ανατρέψει έναν συνάδελφό του. Ωστόσο, το μπουκάλι δεν εξαφανίζεται έτσι απλά από την ταινία καθώς προς το τέλος μια σκηνή μας εξηγεί πώς βρέθηκε εξ΄αρχής στο τρένο.

Το μπουκάλι με την ετικέτα που βλέπουμε στην ταινία έχει χαρακτηριστεί στο Twitter ως εμβληματικό, ενώ αρκετοί έχουν χαρακτηρίσει την ταινία σαν μια μεγάλη σε διάρκεια διαφήμιση για τη μάρκα. Άλλοι υποστήριξαν ότι το νερό Φίτζι είχε μεγαλύτερο ρόλο στην ταινία από τον Bad Bunny, τον Πορτορικανό ράπερ, ο οποίος είχε εξέχοντα ρόλο στο τρέιλερ.

Ο σκηνοθέτης της ταινίας, Ντέιβιντ Λιτς, θεώρησε ότι το νερό Φίτζι ήταν κατάλληλο για την ταινία. «Είχαμε δοκιμάσει με άλλα δικά μας σχέδια, αλλά τελικά το ένιωσα πιο προκλητικό και απροσδόκητο με μια πραγματική μάρκα», σχολίασε.

Η Sony, το στούντιο πίσω από το «Bullet Train», προσέγγισε την εταιρεία πριν από δύο χρόνια με το σενάριο της ταινίας, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο μάρκετινγκ της εταιρείας με το νερό Φίτζι, Κλάρενς Τσία. Όπως είπε, υπό άλλες συνθήκες η εταιρεία θα δίσταζε να δει το προϊόν της να χρησιμοποιείται ως όπλο, αλλά η ταινία «Bullet Train» πρόσφερε μια μοναδική ευκαιρία. «Κανονικά θα αποφεύγαμε οποιεσδήποτε σκηνές με βία, αλλά στο ''Bullet Train'', το νερό Φίτζι σώζει την κατάσταση», είπε χαρακτηριστικά.

Σχολιάζοντας η ιδρύτρια του πρακτορείου τοποθέτησης προϊόντων Hollywood Branded, Στέισι Τζόουνς, είπε ότι η δημοσιότητα από την παρουσία του μπουκαλιού πιθανότατα υπερτερεί των ανησυχιών σχετικά με δυνητικά αρνητικούς συνειρμούς.

«Η δύναμη μάρκετινγκ που κάνει αυτή η ταινία για το νερό Φίτζι σε παγκόσμια κλίμακα θα τους αποφέρει πολλά εκατομμύρια δολάρια», εξήγησε. «Δεν μπορούσαν να πληρώσουν ή να αγοράσουν αυτό το είδος έκθεσης μέσω μιας παραδοσιακής διαφημιστικής καμπάνιας που θα τραβούσε τόσο υψηλή αφοσίωση ή τόσο μεγάλη προσοχή».

Κάπου εδώ να σημειωθεί ότι από την κυκλοφορία του στις 5 Αυγούστου, το «Bullet Train» έχει αποφέρει εισπράξεις αξίας πάνω από 60 εκατ. δολαρίων παγκοσμίως.

Η Τζόουνς συνεργαζόταν στο παρελθόν- τη δεκαετία του 1990- με την εταιρεία του νερού Φίτζι. «Τότε ήταν ένας αγώνας αρχικά για να λανσαριστεί η μάρκα στις Ηνωμένες Πολιτείες», σημείωσε. «Εκείνη την εποχή, το νερό Evian ήταν το νούμερο ένα νερό και υπήρχαν τόσα πολλά εμπόδια επειδή το νερό Φίτζι ήταν σε αυτό το τετράγωνο μπουκάλι που συναγόταν ένα τεράστιο αρνητικό συνειρμό για το περιβάλλον επειδή ερχόταν από τα νησιά Φίτζι».

Σύμφωνα με την ίδια, η βιωσιμότητα εξακολουθεί να είναι μια σταθερή ανησυχία για κάθε επωνυμία που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο πλαστικό. Πάντως ο Τσία σημείωσε ότι, ξεκινώντας από τα βραβεία Emmy τον Σεπτέμβριο, το νερό Φίτζι θα χρησιμοποιεί 100% ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια για όλες τις τελετές απονομής βραβείων στο μέλλον.

Η μάρκα είχε αρχικά αποκλειστική συνεργασία με τη Miramax.  Πρόσφτα έχουν προβληθεί σε τηλεοπτικές εκπομπές, μεταξύ των οποίων  το «Hacks» και το «Billions». Το είδαμε επίσης σε άλλη μια εμφάνιση στη μεγάλη οθόνη «The Lost City», με πρωταγωνιστές τους Μπραντ Πιτ και Σάντρα Μπούλοκ- που επίσης είναι στο καστ του «Bullet Train». Ωστόσο, το «Bullet Train» θεωρείται πήγε τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα δίνοντας στο μπουκάλι τη δική του ιστορία.

Όπως το βλέπει ο Λιτς, είναι απλώς ένας άλλος τρόπος να μπάζει σε ένα σπίτι το θέμα του «Bullet Train». «Είναι μια διαμεσολάβηση για τη μοίρα και είναι ένα ισχυρό παράδειγμα του πώς συνδέονται όλα τα πράγματα», υποστήριξε. Τη μέρα το μπουκάλι βρίσκεται σε ένα ιαπωνικό αυτόματο πωλητή, την επόμενη γίνεται μια γραμμή άμυνας ενάντια σε ένα θανάσιμο κακό.