«Hunger Games: φωτιά»: η δημοφιλέστερη ταινία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

hunger-games-fotia-foto-2
ΔΕΥΤΕΡΑ, 02 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013

Η περιπέτεια φαντασίας «Hunger Games: φωτιά», κέρδισε τον τίτλο της δημοφιλέστερης ταινίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετατρέπονται σιγά-σιγά σε ένα είδος βαρόμετρου για την κινηματογραφική βιομηχανία. Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Hollywood Reporter, δημοφιλείς ταινίες έχουν ήδη διαμορφώσει το δικό τους «στρατό» θαυμαστών στο διαδίκτυο.


Το πιο πρόσφατο ρεκόρ καταγράφηκε με το blockbuster «Hunger games: Φωτιά» που έχει κερδίσει 12.8 εκατομμύρια θαυμαστές στο Facebook και το Twitter. Και μπορεί αυτός ο αριθμός να προκαλεί ίλιγγο, αλλά ωχριά μπροστά στην περσινή επιτυχία του τελευταίου μέρους της σειράς ταινιών «Λυκόφως» («Twilight Saga: breaking dawn-δεύτερο μέρος») που κατόρθωσε να αγγίξει  37.4 εκατομμύρια οπαδούς!  Ωστόσο η νέα περιπέτεια των «Αγώνων πείνας» με τη Τζένιφερ Λόρενς είχε καλύτερο άνοιγμα στις κινηματογραφικές αίθουσες από  ό, τι τα ερωτευμένα βαμπίρ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δηλαδή δείχνουν τις τάσεις στο box office αλλά δεν λειτουργούν ως απόλυτος κανόνας.


Μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, μετά το «Hunger games: φωτιά», ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν μεταξύ άλλων οι ταινίες «Τhor 2: Σκοτεινός κόσμος» με 8.5 εκατομμύρια υποστηρικτές, το «The Hobbit: the desolation of Smaug) με 3.35 εκατομμύρια αλλά και η κωμωδία «Anchorman: the legend continues» με τον Γουίλ Φάρελ (1.2 εκατομμύρια θαυμαστές).


Άλλο ένα ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο είναι  ότι οι ταινίες που δεν ανήκουν σε κάποιο γνωστό κινηματογραφικό franchise έχουν μικρότερη παρουσία  στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά 12.24%, σε σχέση με πέρυσι. To Facebook διατηρεί την ηγεμονία του αφού σε αυτό φιλοξενούνται οι ορδές των θαυμαστών των blockbuster σε ποσοστό 95%, ενώ αντίστοιχα το Twitter συμμετέχει με το 4.7%.