Οι 10 χειρότερες σειρές του HBO

the-idol
ΔΕΥΤΕΡΑ, 26 ΜΑΙΟΥ 2025

Τα τελευταία 30 χρόνια το HBO έχει βγάλει μερικές από τις καλύτερες σειρές όλων των εποχών. Αλλά έκανε και «παραπατήματα».

Το HBO έχει συνδέσει το όνομά του με υψηλών προδιαγραφών και αισθητικής εκπομπές και βρίσκεται πίσω από την παραγωγή μερικών από τις καλύτερες τηλεοπτικές σειρές των τελευταίων 30 ετών.

«Sex and the City», «Τσερνόμπιλ», « Game of Thrones», «Succession», « The Sopranos», « The Leftovers» είναι μόνο μερικές από αυτές.

Για κάποιους μπορεί και μόνο το άκουσμα του HBO να αποτελεί λόγο για να παρακολουθήσει μία σειρά.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν «στραβοπατήματα». Για κάθε εμβληματική σειρά που έχει αφήσει εποχή υπάρχουν εκπομπές που θυμούνται λίγοι, όπως το «Arliss», ή εκπομπές που δεν ανταποκρίνονταν στις υψηλές προσδοκίες που είχαν οι θεατές για αυτές, όπως το «Vinyl».

Το Business Insider συγκεντρώνει τις δέκα από τις χειρότερες σειρές του HBO- ναι, κατάφερε να βρει δέκα.

«The Idol»

Η σειρά ακολουθεί την ποπ σταρ Τζόσλιν, την οποία υποδύεται η κόρη του Τζόνι Ντεπ και της Βανέσα Παραντί, Λίλι-Ρόουζ Ντεπ. Ως έφηβη ήταν σταρ και προσπαθεί να κάνει comeback της. Στην προσπάθειά της αυτή καταλήγει το θήραμα ενός καλλιτεχνικού παραγωγού

Ο αρνητικός ντόρος για την σειρά του 2023 ξεκίνησε όταν δημοσιεύματα αποκάλυψαν ότι η αρχική σκηνοθέτρια Ειϊμι Σέιμετζ είχε απολυθεί μετά από παρότρυνση του Weeknd, που επίσης συμμετέχει, επειδή έδινε στο project «πολύ φεμινιστικό τόνο».

Δεν θα μάθουμε ποτέ ποια ήταν η εκδοχή της Σέιμετζ καθώς ξαναγυρίστηκαν όλα τα επεισόδια που είχε σκηνοθετήσει. Η εκδοχή που είδαμε όμως τελικά, σε σκηνοθεσία Σαμ Λέβινσον, κατέληξε πολύ κοντά σε μια «κακή αντρική φαντασίωση» (Variety), σε «μια οδύσσεια του Pornhub» (New York Times) ή σε ένα «πορνό με βασανιστήρια» (Rolling Stone).

Η σειρά ακυρώθηκε μετά από μία σεζόν.

«The Brink»

Η σειρά, που προβλήθηκε το 2015, ανανεώθηκε αρχικά για δεύτερη σεζόν προτού το δίκτυο αλλάξει γνώμη ακυρώνοντάς την τελικά.

 Στη σειρά πρωταγωνιστεί ο Τζακ Μπλακ ως αξιωματικός Εξωτερικών Υπηρεσιών που διορίστηκε στην πρεσβεία των ΗΠΑ στο Ισλαμαμπάντ. Δίπλα του είναι ο Τιμ Ρόμπινς, στον ρόλο του υπουργού Εξωτερικών, και ο Πάμπλο Σράιμπερ, που υποδύεται ένα πιλότο του Ναυτικού-έμπορο ναρκωτικών.

Η κωμική σειρά δεν μπόρεσε ποτέ να βρει ρυθμό. Όπως έγραψε το Vox, «υπάρχουν διάσπαρτα αστείες στιγμές , αλλά σε γενικές γραμμές, το "The Brink" προσπαθεί να φιλτράρει τη σάτιρα του "Strangelove" μέσα από το ύφος του "Family Guy", όπου δεν υπάρχει κανένα αστείο τόσο προφανές που δεν μπορεί να γίνει ακόμη πιο προφανές».

«Arliss»

Το «Arliss» ήταν ένα τόσο μέτρια σειρά που κατέληξε αστείο στον χώρο του θεάματος. Για αυτό και πολλοί μπορεί να μην την θυμούνται.

Η αθλητική δραμεντί δημιουργήθηκε από τον Ρόμπερτ Γουόλ, με τον ίδιο να κρατάει τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ακολουθούσε την ιστορία του Arliss Michaels, ενός ατζέντη για μια μεγάλη ομάδα επαγγελματιών αθλητών. Παρά τη μετριότητά της, συνεχίστηκε για επτά σεζόν, από το 1996 έως το 2002, προκαλώντας σύγχυση σε πολλούς.

Όπως το έθεσε το Entertainment Weekly, «οι τηλεοπτικοί κριτικοί ήταν πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν τη σειρά σαν σάκο του μποξ».

«The Mind of the Married Man»

Όπως ακριβώς με τη σειρά «Arliss», η σειρά, που προβλήθηκε από το 2001 έως το 2002 και είχε για πρωταγωνιστή τον δημιουργό της (αυτή τη φορά, τον κωμικό Μάικ Μπάιντερ), χρησιμοποιήθηκε ως μέτρο σύγκρισης για τη μετριότητα των τηλεοπτικών σειρών.

Στην εκπομπή πρωταγωνιστούσε ο Μπάιντερ ως μια φανταστική εκδοχή του εαυτού του, που εμβαθύνει στην ανδρική οπτική του να είσαι παντρεμένος.

Όπως έγραψε το Thrillist, «το καλύτερο μέρος αυτής της σειράς είναι οι παλιομοδίτικες περιλήψεις των επεισοδίων στη Wikipedia».

«Here and Now»

Η σειρά, στην οποία πρωταγωνιστούν οι Τιμ Ρόμπινς και Χόλι Χάντερ, μοιάζει με το «Parenthood» του Netflix, μόνο που είναι του HBO. Αν την παρακολουθήσει κανείς σήμερα, επτά χρόνια μετά την πρεμιέρα του, ίσως να το βρει καλοπροαίρετο, αν και αδέξιο.

Η σειρά περιγράφει την πολυφυλετική οικογένεια μίας δικηγόρου και του συζύγου της, καθηγητή φιλοσοφίας, που ζουν με τα τέσσερα παιδιά τους. Ωραίο δεν ακούγεται; Οι κριτικές λένε άλλα ωστόσο. To Time την είχε αποκαλέσει «αυτάρεσκη βύθιση στην απελπισία της ανώτερης μεσαίας τάξης της εποχής Τραμπ, η οποία υποβάθμισε το ποικιλόμορφο καστ της, υπονόμευσε τα προοδευτικά της διαπιστευτήρια και δεν αξιοποίησε τους δύο εξαιρετικούς πρωταγωνιστές».

«1st & Ten»

Το «1st & Ten» ήταν μια από τις πρώτες κωμικές σειρές του HBO όταν έκανε πρεμιέρα το 1984. Διήρκεσε έξι σεζόν, ρίχνοντας αυλαία το 1991.

Δυστυχώς για τη σειρά, σήμερα είναι πλέον περισσότερο γνωστή για τον πρωταγωνιστή της Ο. Τζ. Σίμπσον, ο οποίος κατηγορήθηκε για τη δολοφονία της πρώην συζύγου και του εραστή της.

Η σειρά ακολουθεί τα κατορθώματα της φανταστικής ομάδας «California Bulls» υπό κωμικό πρίσμα. Μόνο που τελικά δεν είναι αστεία. 

«Vinyl»

Εκ των υστέρων, το «Vinyl» δεν ήταν και τόσο κακό, αλλά το έφαγαν οι υψηλές προσδοκίες που είχε δημιουργήσει ότι επρόκειτο για την καλύτερη σειρά όλων των εποχών.

Φέροντας την σφραγίδα των Μάρτιν Σκορσέζε, Μικ Τζάγκερ, του συγγραφέα και συντάκτη του Rolling Stone, Ριτς Κόεν, και του δημιουργού του «Boardwalk Empire», Τέρενς Γουίντερ, η σειρά ακολουθούσε την ιστορία ενός διευθυντή δισκογραφικής τη δεκαετία του 1970 στη Νέα Υόρκη, τον οποίο υποδύεται ο Μπόμπι Καναβάλε.

Ακούγεται σιγουράκι. Αλλά δεν ήταν. Όπως είχε γράψει ο Guardian, «οι δημιουργοί της σειράς πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι ένα αξιοπρεπές soundtrack δεν είναι πανάκεια για τις άθλιες σκηνές και τους κακούς διαλόγους».

Αφού αρχικά ανανεώθηκε για δεύτερη σεζόν, το HBO τελικά την δύο μήνες μετά το τέλος της πρώτης σεζόν.

«Camping»

Το αμερικανικό ριμέικ της βρετανικής σειράς «Camping» ήταν το πρώτο project στο οποίο συνεργάστηκαν οι δημιουργοί Λένα Ντάναμ και Τζένι Κόνερ μετά το τέλος της μεγάλης επιτυχίας τους «Girls» το 2017.

Έτσι οι προσδοκίες ήταν υψηλές και το καστ αξιοσημείωτο με Ντέιβιντ Τέναντ, Τζένιφερ Γκάρνερ, Άιον Σκάι, Τζουλιέτ Λιούις, Κρις Σάλιβαν, Αρτούρο Ντελ Πουέρτο, Μπρίτζετ Έβερετ, Μπάσι Φίλιπς, Νικόλ Ρίτσι, Χάρι Νεφ και άλλους.

Ωστόσο, αυτή η σειρά (για μια ομάδα φίλων που κάνουν πραγματοποιούν την ετήσια εκδρομή τους για κάμπινγκ) ήταν απλά εξαιρετικά δυσάρεστη με αντιπαθητικούς χαρακτήρες. Και γοητευτικά αντιπαθητικούς. Το να τους παρακολουθείς ήταν σχεδόν επώδυνο.

«Το 'Camping' διεκδικεί τον τίτλο της χειρότερης αμερικανικής εκδοχής επιτυχημένης βρετανικής σειράς από την εποχή του 'Coupling'», έγραψε το AV Club.

«Avenue 5»

Το γεγονός ότι ο Χιου Λόρι συνεργάστηκε με τον Αρμάντο Ιανούτσι, τον δημιουργό του «Veep» (μιας από τις πιο ξεκαρδιστικές, καυστικές σάτιρες στην ιστορία του HBO), θα έπρεπε να είχε φέρει ως αποτέλεσμα την καλύτερη σειρά όλων των εποχών.

Αντ' αυτού, ήρθε το «Avenue 5», μια ιστορία για ένα διαπλανητικό κρουαζιερόπλοιο που βρέθηκε ξαφνικά εκτός πορείας, σε απόσταση τριών ετών από τη Γη… με προμήθειες που να φτάνουν μόνο για οκτώ εβδομάδες.

Η σειρά έκανε πρεμιέρα το 2020 και επέστρεψε για τη δεύτερη σεζόν της το 2022, γεγονός που πιθανώς στοίχισε σε δυναμική και οδήγησε τελικά στην ακύρωσή της.

«Αυτό που μένει είναι μια όχι και τόσο αστεία κωμωδία για έναν χώρο εργασίας, με τη σωτήρια χάρη μερικών καταξιωμένων και συμπαθητικών ερμηνευτών», έγραψαν οι New York Times.

«John from Cincinnati»

Πηγαίνοντας πίσω στις 10 Ιουνίου 2007, το πολυαναμενόμενο φινάλε της σειράς «The Sopranos» είχε μόλις προβληθεί δίνοντας ένα από τα πιο εμβληματικά τέλη σε σειρά. Ο κόσμος τηλεφωνούσε στο HBO επειδή πίστευες ότι είχε χάσει το σήμα πριν δει το τέλος.

Κι όμως έπεσαν οι τίτλοι τέλους και ακολούθησε το… «John from Cincinnati», μία crime σειρά που διαδραματίζεται στην κοινότητα του σέρφινγκ, με πρωταγωνιστές τους πρώην καρδιοκατακτητές των σειρών «Χτυποκάρδια στο Μπέβερλι Χιλς» και «Πριν χτυπήσει το κουδούνι», Λουκ Πέρι και Μαρκ-Πολ Γκόσελααρ, μαζί με τους Μπρους Γκρίνγουντ, Ρεμπέκα Ντε Μορνέι, Εντ Ο'Νιλ, Λουίς Γκουζμάν και Τζένιφερ Γκρέι.

Αξιοσημείωτο στοιχείο της σειράς είναι επίσης ο Τζον του τίτλου, ένας άνθρωπος με ψυχικά χαρίσματα ο οποίος μπορούσε να μιλήσει μόνο χρησιμοποιώντας λέξεις που του έχουν πει οι άλλοι. Χμ.

Η σειρά θεωρήθηκε χαμένη από χέρι λόγω πρώτα από όλα λόγω timing. Όλοι ήταν συναισθηματικά φορτισμένοι με τη σειρά «The Sopranos» και βρέθηκε στο λάθος μέρος, τη λάθος στιγμή. Παράλληλα, όπως είχε γράψει η San Francisco Chronicle ήταν «εντελώς επίπεδη και μη πιστευτή μέσα στην υποτιθέμενη τρέλα της».