Κινηματογραφική σκηνή με τσουνάμι αποσύρεται από την Ιαπωνία
«Η ζωή μετά», το πρόσφατο υπαρξιακό δράμα του Κλιντ Ίστγουντ που έχει μια τρομαχτική σκηνή με τσουνάμι, αποσύρεται από τους κινηματογράφους της Ιαπωνίας.
Tα στούντιο της Warner Bros ανακοίνωσαν τη Δευτέρα ότι απέσυραν την ταινία «Η ζωή μετά» από τους ιαπωνικούς κινηματογράφους και ανέβαλαν την κυκλοφορία του θρίλερ «Η τελετή» στην Ιαπωνία που δοκιμάζεται από τον καταστροφικό σεισμό και την πυρηνική απειλή.
«Με τον οφειλόμενο σεβασμό στα τραγικά, διαδεχόμενα γεγονότα στην Ιαπωνία, αποσύραμε το φιλμ «Η ζωή μετά» από τους κινηματογράφους και θα αναβάλουμε την κυκλοφορία της ταινίας «Η τελετή» (που είχε προγραμματιστεί να βγει το ερχόμενο σαββατοκύριακο) σε μια μεταγενέστερη ημερομηνία», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Η Ιαπωνία βρέθηκε στη δίνη του πιο ισχυρού σεισμού στην Ιστορία της την περασμένη εβδομάδα που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων και την εκτεταμένη καταστροφή.
Ίσως οι υπεύθυνοι της Warner Bros συνειδητοποίησαν, εκτός των άλλων, ότι η θεματολογία των ταινιών, ειδικά της περιπέτειας του Κλιντ Ίστγουντ δεν ταιριάζει με την ψυχολογία των σκληρά δοκιμαζόμενων ανθρώπων στην Ιαπωνία.
Να θυμίσουμε ότι το υπαρξιακό δράμα του Κλιντ Ίστγουντ, με πρωταγωνιστή τον Ματ Ντέιμον, παρακολουθεί τις ζωές τριών ανθρώπων οι οποίοι προσπαθούν να βρουν απαντήσεις για τη μετά θάνατο ζωή. Σε μια από τις εντυπωσιακότερες σκηνές του έργου, εμφανίζεται ένα τσουνάμι που παρασέρνει τη Μαρί Λίλεϊ (στο ρόλο η Σεσίλ ντε Φρανς), μια από τις κεντρικές ηρωίδες της ιστορίας. Στην υπόθεση του έργου, η Φρανς υποδύεται μια δημοφιλή παρουσιάστρια ειδήσεων στη Γαλλία, τη Μαρί, η οποία κάνει διακοπές μαζί με τον φίλο της Ντιντιέ σε μια μικρή παραθαλάσσια πόλη στη Νοτιοανατολική Ασία. Η ζωή της Μαρί αλλάζει δραματικά, όταν φεύγει από το ξενοδοχείο της για να ψάξει να βρει δώρα για τα παιδιά του Ντιντιέ, στην τοπική αγορά.
Ακούει μία βοή από μακριά και γυρίζοντας να δει τι συμβαίνει, ένα τρομακτικό τσουνάμι έρχεται προς το μέρος της, καταστρέφοντας τα πάντα στο πέρασμά του. «Τη ρουφά αυτό το κύμα – δολοφόνος, παλεύει να κρατήσει την αναπνοή της, αλλά το κύμα την παρασέρνει. Και ενώ είναι λίγο πριν το θάνατο, βλέπει αυτό το όραμα. Όλα γίνονται ήσυχα και είναι εντελώς σκοτεινά. Ένα μακρινό φως τραβά το βλέμμα της. Ο χρόνος έχει παγώσει και το φως στο βάθος έρχεται ολοένα και πιο κοντά.
Δεν έχει αίσθηση του πραγματικού χρόνου ή αυτών που της συμβαίνουν. Νιώθει ωστόσο πως όλα τα ξέρει και όλα τα αισθάνεται», έχει δηλώσει στο παρελθόν η Σεσίλ ντε Φρανς, περιγράφοντας τη συγκεκριμένη σκηνή. Αργότερα η ηρωίδα ανακτά τις αισθήσεις της και αυτά τα δραματικά λεπτά ανάμεσα στη ζωή και το θάνατο, τη στοιχειώνουν. Ο πόνος που έχει συσσωρευτεί στην Ιαπωνία, ίσως έχει πλέον καταστήσει την προβολή παρόμοιων σκηνών, σχεδόν απαγορευτική, τουλάχιστον για ένα μεγάλο διάστημα.
Από την άλλη πλευρά, το θρίλερ «Η τελετή» με τον Άντονι Χόπκινς περιλαμβάνει βίαιες σκηνές με θανάτους και εξορκισμούς.







