Ο Kevin Costner, οι γειτόνισσες και ο …τόνος

tuna
ΤΡΙΤΗ, 20 ΜΑΙΟΥ 2014

Δευτέρα απόγευμα, μετά τη δουλειά, πας σπίτι να «λιώσεις» στον καναπέ (ενέργεια υπό του μηδενός) και έτσι για να περάσει η ώρα ανοίγεις τηλεόραση.

To τηλεοπτικό σποτ με τον Kevin Coster να διαφημίζει γνωστή εταιρεία κονσερβοποιημένου τόνου, ήταν πραγματικά το τελευταίο που θα περίμενα να δω.

Και όχι γιατί έχω κάτι με τον τόνο, αντιθέτως θα έλεγα. Αγαπημένο ψαρικό. Αλλά όταν έχεις έναν αστέρα του Χόλιγουντ (έστω και παλιό) με Oscar, κατακτήσεις και άλλες «υπερφυσικές αρετές» που δεν τολμά να σκεφτεί ο κοινός, ανθρώπινος νους, σίγουρα δεν περιμένεις με τίποτα να τον δεις να τον περιτριγυρίζουν τρεις γειτόνισσες στο νέο του εξοχικό και εκείνος να τις τρατάρει τόνο με μία χάρη και μία  ανυπομονησία να τους τον μαγειρέψει, λες και είχε βγει να τον ψαρέψει μόνος του.

Στην μεταγλωττισμένη εκδοχή του δε (ψάξτε την ιταλική, εμπιστευθείτε με αξίζει) μοιάζει ακόμα πιο αστείο, γιατί όσο να πεις η φωνή του είναι χαρακτηριστική.

Βέβαια, αν και όταν έλεγα ότι όλοι περιμένουμε μία επάνοδό του στο πανί, δεν εννοούσα αυτό, η παρουσία του είναι ακόμα γοητευτική. Όπως και η θέα από το μπαλκόνι του.

Από την άλλη, δεν είναι ούτε ο πρώτος και σίγουρα ούτε ο τελευταίος που κάνει διαφήμιση. Γιατί όχι άλλωστε; Είναι πολλά τα λεφτά.

George Clooney, το νέο πρόσωπο του ποιοτικού καφέ, Julia Roberts και Charlize Theron, οι ιέρειες των αρωμάτων αλλά και η αγαπημένη Joan Collins σε μία από τις πιο διασκεδαστικές και αυτοσαρκαστικές διαφημίσεις είναι μερικά μόνο παραδείγματα.

Άντε λοιπόν, βίρα τις άγκυρες και καλή ψαριά Kevin. Όσο για μας, υπομονή. È un mondo difficile, που λέει και ο Tonino Carotone.

Σόφη Ζιώγου
sziogou@naftemporiki.gr