O Ρίντλεϊ Σκοτ αναζητεί έμπνευση στα βίντεο του YouTube
Το καλοκαίρι θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες το ντοκιμαντέρ παραγωγής του Ρίντλεϊ Σκοτ και σκηνοθεσίας του Κέβιν ΜακΝτόναλντ, «Life in a Day», για το οποίο χρησιμοποιήθηκαν πλάνα που ανέβασαν καθημερινοί άνθρωποι στο YouTube.
Το «Life in a Day», το πειραματικό ντοκιμαντέρ στο οποίο άνθρωποι από όλο τον κόσμο κλήθηκαν να καταγράψουν ένα στιγμιότυπο από τη ζωή τους την ίδια μέρα και να το «ανεβάσουν» στο YouTube, θα προβληθεί το φετινό καλοκαίρι στις κινηματογραφικές αίθουσες ανά τον κόσμο.
Η ταινία παραγωγής του Ρίντλεϊ Σκοτ και σκηνοθεσίας του Κέβιν Μακ Ντόναλντ, ενσωματώνει 80.000 κλιπς, 192 χώρες και 500 κάμερες και το υλικό που την αποτελεί στάλθηκε από τους συμμετέχοντες στις 24 Ιουλίου του περασμένου έτους.
«Είναι μια παραγωγή που στόχο έχει να προσελκύσει το κοινό και να το κάνει να συμμετέχει με εντελώς νέους τρόπους», αναφέρει η Λίζα Μάρσαλ, υπεύθυνη στην εταιρεία παραγωγής του Ρίντλεϊ Σκοτ. Εκείνοι των οποίων τα πλάνα συμπεριλαμβάνονται στην τελική μορφή της ταινίας, αναφέρονται ως «από κοινού σκηνοθέτες».
«Η πρώτη ταινία μου ήταν μια μέρα από τη ζωή μου», τόνισε στη βρετανική Independent ο Ρίντλεϊ Σκοτ. «Σκέφτηκα ότι θα γράψω απλά μια μέρα από τη ζωή μου και πώς μια φορά αποφάσισα να μην πάω στο σχολείο - γιατί μισούσα το σχολείο - και δεν πήγα». Η ταινία αυτή ήταν το «Αγόρι και το ποδήλατο», μια 25λεπτη παραγωγή την οποία ο σκηνοθέτης ολοκλήρωσε με μια δανεική μηχανή στις αρχές της δεκαετίας του 1960 στο Tyneside. Η ταινία είναι πλέον μέρος του αρχείου του Βρετανικού Ινστιτούτου Κινηματογράφου.
Οι υπεύθυνοι του ντοκιμαντέρ, μελέτησαν 4.500 ώρες πλάνων για να δημιουργήσουν το τελικό υλικό και οι δημιουργοί του το περιέγραψαν ως μια «κάψουλα χρόνου» για τις μελλοντικές γενιές. «Έχουμε τώρα μια μοναδική ευκαιρία να εξελίξουμε, ό,τι θεωρείται επαναστατική προσέγγιση στην παραγωγής ταινιών, μέσω της διανομής της ταινίας», πρόσθεσε η Μάρσαλ. Η ταινία προβλήθηκε στο φεστιβάλ ταινιών Sundance τον Ιανουάριο.







