"Sun of a Beach" σημαίνει αυθεντικό ελληνικό καλοκαίρι

melina

Μελίνα Πίσπα και Έλλη Ρούντου.

ΤΡΙΤΗ, 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016

Η Μελίνα Πίσπα και η Έλλη Ρούντου είναι οι ιδρύτριες της δημοφιλούς εταιρείας beach wear “Sun of a beach”, η οποία αυτή τη στιγμή διανύει το 5ο έτος παρουσίας της στην ελληνική και τις ξένες αγορές.

Ο δρόμος της πρώτης, που από το 2004 είναι σχεδιάστρια μόδας, αντάμωσε εκείνον της δεύτερης, που για χρόνια εργαζόταν ως στυλίστρια σε περιοδικά μόδας, με αποτέλεσμα το 2012 να γεννηθεί η ιδέα της δημιουργίας ενός brand που θα αποπνέει καλοκαίρι, Ελλάδα και θα καταφέρει να βγει εκτός συνόρων.

Εμείς ξεκλέψαμε λίγο από τον χρόνο της Μελίνας και μιλήσαμε μαζί της, μεταξύ άλλων, για την έμπνευση του ονόματος του brand, την ποιότητα των προϊόντων τους, αλλά και την πρωτοβουλία να συνεργαστούν με την WWF. 

«Η ονομασία προέκυψε γιατί θέλαμε κάτι καλοκαιρινό. Επίσης, εξαρχής επιθυμούσαμε να βγούμε σε ξένες αγορές, οπότε θέλαμε να μπορεί να ακούγεται η επωνυμία και να τους μένει. Κάπως έτσι μας ήρθε το “Sun of a beach” κι όταν βάλαμε και τον αχινό στο logo, που είναι και ο πραγματικός …sun of a beach  της παραλίας, έδεσε όλο αυτό.

Αφορμή στάθηκε αρχικά το γεγονός ότι υπήρχε ένα τεράστιο κενό στην αγορά, όχι μόνο στην ελληνική, αλλά την παγκόσμια.

Να σημειώσουμε ότι είμαστε η πρώτη εταιρεία που ασχολήθηκε με την πετσέτα θαλάσσης και της έδωσε στυλ. Το λέω γιατί αυτή τη στιγμή που μιλάμε υπάρχουν πολλές εταιρείες στην Ελλάδα που ασχολούνται πλέον μ’ αυτό. Έχει ανοίξει μια καινούργια κατηγορία. Υπήρχε λοιπόν ένα κενό κι αποφασίσαμε ν’ ασχοληθούμε εμείς μ’ αυτό ξεκινώντας κάτι από το μηδέν.

Όταν κάναμε τις πρώτες δοκιμές για να δούμε πώς θα είναι αυτό το προϊόν, καταλήξαμε στο ότι θα συνδυάσουμε εμπριμέ υφάσματα με μοτίβα εμπνευσμένα από το ελληνικό καλοκαίρι, το Αιγαίο, τις τέχνες και οτιδήποτε πηγάζει από το καλοκαίρι, που ουσιαστικά μόνο εμείς οι Έλληνες ξέρουμε. Κι αυτή είναι και η ταυτότητα που θέλουμε να δώσουμε στην εταιρεία μας. Δεν είναι δηλαδή μια απλή πετσέτα θαλάσσης, αλλά κάτι παραπάνω από αυτό. Θέλουμε να μυρίζει καλοκαίρι το προϊόν.

Η έμπνευση έρχεται επίσης, και από πιο μακρινούς κι εξωτικούς προορισμούς, αλλά και από τις τροπικές παραλίες που ονειρευόμαστε κι είναι διαφορετικές από τις δικές μας.

Προσέχουμε πάρα πολύ τις πρώτες ύλες μας και μία πετσέτα, με σωστή φροντίδα, ακολουθώντας τις οδηγίες που αναγράφονται, μπορεί να κρατήσει για πάντα. Οι πετσέτες πέρα από αξεσουάρ, αποτελούν και ένα πολύ χρηστικό αντικείμενο και πρέπει να είναι καλής ποιότητας γιατί ακουμπά άμεσα στο σώμα μας.

Φέτος δημιουργήσαμε και μια ειδική σειρά που απεικονίζει 3 ζωάκια, που είναι ο ιππόκαμπος, ο αστακός κι ο τόνος, τα οποία αυτή τη στιγμή απειλούνται υπό την εξαφάνιση στην περιοχή της Μεσογείου. Πρόκειται για μια συνεργασία με την WWF και το 10% των πωλήσεων από αυτή την ενέργεια θα πηγαίνει σ’ εκείνη. Είναι μια πολύ ωραία πρωτοβουλία και θα θέλαμε να συνεχίσουμε και του χρόνου τη συνεργασία αυτή.

Στην οικογένεια έχουμε προσθέσει πλέον και τσάντες θαλάσσης και κάθε χρόνο θέλουμε να βάζουμε καινούργια προϊόντα, ώστε να καταλήξουμε να προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο beach wear brand.

Βγήκαμε στην αγορά πάνω στην κρίση. Βγήκαμε μ’ ένα προϊόν premium, πολύ καλής ποιότητας που συνεπάγεται ότι δεν είναι και ιδιαίτερα οικονομικό. Κι έτσι αποφασίσαμε να στραφούμε και στις ξένες αγορές. Θεωρήσαμε ότι αυτό το παράδειγμα και την ελληνική προσπάθεια αξίζει να τα δείξουμε και στο εξωτερικό.

Είδαμε λοιπόν ότι εκτός συνόρων υπήρχε ανταπόκριση, είδαμε τον κόσμο να αγκαλιάζει και να του αρέσει αυτό το καινούργιο προϊόν που είναι προσεγμένο και παράγεται στην Ελλάδα, είναι made in Greece και το τονίζω γιατί είμαστε πολύ υπερήφανες που το έχουμε καταφέρει αυτό. Είναι πολύ δύσκολο, μιας και πρόκειται γι ακόμα έναν κλάδο που έχει πληγεί πολύ από την κρίση.

Αυτή τη στιγμή έχουμε μπει σε πολύ σημαντικά σημεία του εξωτερικού και κάποιες από τις χώρες με τις οποίες συνεργαζόμαστε είναι το Ντουμπάι, το Παρίσι, το Λονδίνο, το Μαϊάμι, το Λος Άντζελες, το Τόκυο, η Κορέα και η Σιγκαπούρη. Έχουμε κάνει πολύ σημαντικά βήματα και σιγά σιγά προσπαθούμε να επεκταθούμε ακόμα περισσότερο. Στην Ελλάδα όμως, είμαστε established, μας γνωρίζουν καλύτερα εντός. Η απήχηση είναι πολύ καλή και σας ευχαριστούμε γι' αυτό».

Περισσότερο ...sun of a beach, μπορείτε να βρείτε στο Facebook, το ομώνυμο Site, αλλά και σε 60 επιλεγμένα καταστήματα στην Ελλάδα.

ΜΑΡΙΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΚΗ / [email protected]