Το brand των Rolling Stones έκανε...facelift
πηγή: www.rollingstones.com
Ο κόσμος της showbiz επιβάλλει ομορφιά, λάμψη και που και που...νυστέρι. Από ένα facelift επομένως δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός ούτε το...σήμα των Rolling Stones.
Με την ευκαιρία του εορτασμού των 50 χρόνων οι γερόλυκοι της ροκ, αποφάσισαν να αναθέσουν στον αμερικανό καλλιτέχνη Shepard Fairey να...ρετουσάρει λιγάκι το πασίγνωστο brand τους.
Σύμφωνα με τον Guardian, τα νέα «φουσκωτά χείλη» είναι πλέον γεγονός και σηματοδοτούν τα 50 χρόνια κυριαρχίας του συγκροτήματος στη μουσική βιομηχανία της ροκ. Το νέο λογότυπο βασίζεται στο κλασικό των Rolling Stones, με τα χείλη και τη γλώσσα έξω, που είχε σχεδιάσει ο άγγλος John Pasche, μόνο που στη νέα έκδοση ο Fairey έδωσε περισσότερη ένταση στα χείλη προσθέτοντας λίγο άσπρο, γεγονός που τα κάνει να φαίνονται …σιλικονάτα, ενώ κυκλικά το σχέδιο περιβάλει ένα ασπροκόκκινο banner το οποίο γράφει «The Rolling Stones/Fifty Years».
Ο αμερικανός καλλιτέχνης Stephen Fairey, είναι γνωστός για το πρόσφατο πόστερ του αμερικανού προέδρου Barack Obama, ενώ έχει συνεργαστεί με αστέρες της μουσικής βιομηχανίας όπως οι Tom Petty, Stone Temple Pilots, Smashing Pumpkins και Led Zeppelin.
Φέτος μάλιστα έργα του κοσμούν εικαστικά το κάθε ένα τραγούδι από την τελευταία δουλειά του Neil Young με τους Crazy Horse, «Americana». Τα έργα του Fairey προς το παρόν φιλοξενούνται σε έκθεση στο Los Angeles, και σύντομα θα...ακολουθήσουν τον γνωστό τραγουδιστή στην περιοδεία που ετοιμάζει.
Σε ότι αφορά τους Stones, τον επόμενο μήνα θα συναντηθούν με τον Fairey στο Λονδίνο προκειμένου να συζητήσουν τις μελλοντικές τους συνεργασίες για το νέο τους άλμπουμ αλλά και την περιοδεία για τα 50 χρόνια της μπάντας. Μάλιστα σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Keith Richards ανακοίνωσε ότι η μπάντα σκέφτεται να συνεργαστεί και με τον Jack White, ο οποίος έχει ήδη στο ενεργητικό του τις παραγωγές άλμπουμ των Loretta Lynn και Wanda Jackson.







