«Watercolours-Watermarks»: Η θάλασσα ως πηγή έμπνευσης

watercolours-watermarks
ΤΡΙΤΗ, 23 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018

Mέσα απο τις υδατογραφίες του James Foot και τις φωτογραφίες του Ηλία Κοσιντά, σε μια έκθεση που θα διαρκέσει έως τις 11 Φεβρουαρίου.

Δύο καλλιτέχνες, ο James Foot και ο Ηλίας Κοσίντας εκθέτουν μαζί. Η αγάπη τους για τη θάλασσα και η φιλία τους είναι ο συνδετικός κρίκος της έκθεσης Watercolours / Watermarks τα εγκαίνια της οποίας θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου, στις 7 το βράδυ. Η θάλασσα ως πηγή έμπνευσης μέσα απο τις υδατογραφίες του James Foot και τις φωτογραφίες του Ηλία Κοσιντά, σε μια έκθεση που θα διαρκέσει έως τις 11 Φεβρουαρίου.

Μνήμες Νερού

«Η ζωή προήλθε απ’ το νερό. Τα έμβια όντα βγήκαν στη στεριά, στέγνωσαν, απέβαλλαν τα βράγχια, σηκώθηκαν όρθια και κατέκτησαν τη γη. Από τότε πέρασαν εκατομμύρια χρόνια όμως η μνήμη του νερού παρέμεινε μέσα μας ζωντανή. Το Αιγαίο πέλαγος, η θάλασσα του ωραιότερου πολιτισμού, εξακολουθεί να έλκει, να σαγηνεύει, να εμπνέει. Ίσως γιατί το Φως του έχει υπόσταση θεϊκή. Ίσως γιατί στα νερά του καθρεφτίστηκαν αγάλματα, ταξίδεψαν ιδέες, κολύμπησαν ποιητές.

Αυτή η θάλασσα και αυτό το φως έφεραν κοντά δύο καλλιτέχνες. Τον Άγγλο ζωγράφο James Foot και τον Έλληνα φωτογράφο Ηλία Κοσίντα.

Στα νερά του Αργοσαρωνικού έγινε η γνωριμία και η αλληλοεκτίμηση. Οι κοινές καλλιτεχνικές τους συνισταμένες και η μεγάλη τους αγάπη για τη θάλασσα, ιδιαίτερα όταν αυτή χορογραφεί με τον ήλιο, τους οδήγησαν στο να εκθέσουν τα έργα τους μαζί.
Το νερό και τα παιχνίδια του με το φως είναι ο κοινός τους τόπος, ο τρόπος απεικόνισης αλλάζει. Νερομπογιές ο ένας, φωτογραφίες μέσα κι έξω από τη θάλασσα ο άλλος. Είναι σίγουρο ότι με τα έργα τους θα μας ταξιδέψουν. Ξοδέψανε πολύ μπλέ γι’ αυτό. Οι εικόνες τους δημιουργούν μια απροσδιόριστη νοσταλγία, μια ξεθωριασμένη συγκίνηση για κάτι που ίσως έχουμε ζήσει.

Το νερό μέσα μας θυμάται…». 
Γεράσιμος Νεόφυτος

Info
Ωράριo Λειτουργίας Έκθεσης: Τρίτη έως Παρασκευή 16:00-20:00, Σάββατο: 11:00-17:00, Κυριακή: 12:00-16:00
210 32 30 534 

­­­­­­­­