Ποια διαφήμιση κατηγορεί για ρατσισμό ο Chance The Rapper;

chance-the-rapper Ashlee Rezin
ΠΕΜΠΤΗ, 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018

Ο ράπερ κατηγόρησε την ζυθοποιία Heineken πως χρησιμοποίησε ένα ρατσιστικό σλόγκαν για να έχει περισσότερα views.

Εκτός από το να μοιράζονται τις σκέψεις τους και ματιές στην προσωπική τους ζωή, οι αστέρες από τον χώρο του θεάματος χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσουν φιλανθρωπικές κινήσεις, αλλά και να καταγγείλουν απαράδεκτες κοινωνικές συμπεριφορές. Μετά την Rihanna, ήρθε η σειρά του Chance The Rapper να επηρεάσει το marketing μιας μεγάλης επιχείρησης.

Μέσω μιας σειράς αναρτήσεων στο Twitter, ο Αμερικανός ράπερ κατηγόρησε την Heineken για ρατσισμό στη νέα της διαφήμιση, ισχυριζόμενος πως η ζυθοποιία χρησιμοποίησε ένα ρατσιστικό μήνυμα «για να έχει περισσότερα views». Στην επίμαχη διαφήμιση για την light μπύρα της Heineken δεσπόζει το σλόγκαν «Sometimes Lighter is Better», το οποίο μπορεί να εκληφθεί ως αναφορά στο χρώμα του δέρματος. Ο Chance The Rapper εξήγησε πως δεν ζητά να γίνει κάποιο μποϋκοτάζ, απλά θέλει να αναδείξει πόσο συχνά καταφεύγουν σε διαφημίσεις με ρατσιστικό περιεχόμενο.

Η Heineken γρήγορα αντέδρασε και απέσυρε τη διαφήμιση, ενώ εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στο BBC πως στόχος της διαφημιστικής καμπάνιας ήταν να τονίσει πως υπάρχουν περισσότερα που ενώνουν τους ανθρώπους από όσα τους διαχωρίζουν. Εντούτοις ο εκπρόσωπος παραδέχτηκε πως η νέα διαφήμιση ήταν άστοχη και υποσχέθηκε πως τα παράπονα θα ληφθούν υπόψη για τις μελλοντικές καμπάνιες.

Δείτε την επίμαχη διαφήμιση.