Η νέα καμπάνια της σειράς κάνναβης του Jay-Z

i-nea-kampania-tis-seiras-kannabis-tou-Jay-z
ΤΕΤΑΡΤΗ, 14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία της σειράς κάνναβης του Jay-Z είναι εμπνευσμένη από τον Slim Aarons.

Ο αείμνηστος Slim Aarons ήταν γνωστός ως φωτογράφος των πολύ πλούσιων και πολύ λευκών. Το shutterbug στα μέσα του αιώνα έγινε συνώνυμο με τις φωτογραφίες των πλούσιων της υψηλής κοινωνίας σε υπερβολικά πλούσια περιβάλλοντα, όπως πάρτι αρχοντικών δίπλα στην πισίνα, χιονοδρομικά κέντρα και άλλα.

Τώρα, ο Jay-Z χρησιμοποιεί αυτά τα πορτραίτα στο πλαίσιο μιας νέας διαφημιστικής καμπάνιας για τη σειρά προϊόντων κάνναβης υπό την επωνυμία «Monogram».

Η φωτογράφιση της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε από τον Hype Williams στο διάσημο Frank Sinatra House στο Palm Springs, και περιλαμβάνει νέες γνωστές φωτογραφίες του Aarons, που φέρουν τους τίτλους «Keep Your Cool», «Desert House Party», «Poolside Glamour» και «Leisure and Fashion». Τη στυλιστική επιμέλεια έχει αναλάβει ο διευθυντής μόδας της Highsnobiety, Corey T. Stokes, και οι πρώτες φωτογραφίες περιλαμβάνουν την υποψήφια για Grammy, Chika, τον ειδικό γαστρονόμο και ακτιβιστή της Νέας Υόρκης, ράπερ και τραγουδοποιό Curren$y, την σχεδιάστρια και στιλίστρια Aleali May και το μοντέλο Slick Woods.

Οι επόμενες φωτογραφίες της καμπάνιας θα κυκλοφορήσουν αργότερα για να σηματοδοτήσουν την κυκλοφορία του «Slim Aarons: Style», μια νέα μονογραφία που θα δημοσιευτεί στις 21 Σεπτεμβρίου από τον Abrams.

«Το Slim Aarons καθόρισε έναν τρόπο ζωής και μια εποχή, και αυτή η εκστρατεία είναι απόδειξη ότι οι εικόνες, το στιλ και η γεύση του εξακολουθούν να αντηχούν», δήλωσε ο Shawn Waldron, επιμελητής του Getty Images και συγγραφέας του «Slim Aarons: Style». Ο Waldron συνεργάστηκε με το Monogram στην καμπάνια. «Ο Hype Williams αποτίει φόρο τιμής στο απίστευτο ταλέντο του Slim, ενώ αναδεικνύει το σκηνικό και τις προσωπικότητες με έναν πραγματικά εμπνευσμένο τρόπο», είπε.

Συμπτωματικά, οι φωτογραφίες κυκλοφόρησαν στους πίνακες διαφημίσεων της Νέας Υόρκης αμέσως μετά τη νομιμοποίηση της μαριχουάνας από το Empire State. «Στα τακούνια της νομιμοποίησης, το να βλέπεις δημιουργίες σαν αυτή να αποτελεί φυσικό μέρος του υφάσματος της Νέας Υόρκης ενισχύει την ιδέα ότι η κάνναβης έχει το δικαίωμα να υπάρχει μέσα στα έθιμα, τις τέχνες και τα κοινωνικά μας ιδρύματα», ανέφερε ο μουσικός. «Η απόφαση της Νέας Υόρκης να τη νομιμοποιήσει είναι μια νίκη για ολόκληρη τη βιομηχανία και είμαι ενθουσιασμένος που το Monogram παίζει ρόλο στη ζωή αυτού του μηνύματος».