«The Glory»: Πώς η κακιά στο κορεάτικο δράμα του Netflix έβγαλε sold out τέσσερις φορές ένα σακάκι

the-glory
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023

Στιλάτη σειρά εκδίκησης.

Η σειρά «The Glory» (Δόξα) είναι μία σκληρή ιστορία για την εκδίκηση, το τραύμα και τη δύναμη. Είναι επίσης η τελευταία κορεατική επιτυχία του Netflix. Δεν κάνει όμως θραύση μόνο σε τηλεθέαση, καθώς είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στον κόσμο της μόδας.

Το δεύτερο μέρος της σειράς κυκλοφόρησε στην πλατφόρμα στις 10 Μαρτίου, και μέσα σε τρεις ημέρες βρέθηκε στην κορυφή του παγκόσμιου Top 10 για τις μη αγγλόφωνες σειρές. Επίσης, έχει πάνω από 120 εκατομμύρια ώρες προβολών παγκοσμίως, σύμφωνα με το Netflix.

Το K-drama, το οποίο είναι εμπνευσμένο από αληθινά γεγονότα, ακολουθεί την ιστορία μιας γυναίκας, γύρω στα τριάντα και από χαμηλή κοινωνική τάξη, που έχει βάλει σκοπό της ζωής της να πάρει εκδίκηση από τις πλούσιες συμμαθήτριές της στο γυμνάσιο μετά από μια σειρά τραυματικών σχολικών περιστατικών που της άφησαν σωματικά και ψυχικά σημάδια. Η σειρά διαθέτει σκληρές σκηνές bullying και μια επιμονή της κεντρικής ηρωίδας Moon Dong-Eun (την υποδύεται η Song Hye-kyo) να προκαλέσει στις παλιές της συμμαθήτριες την ίδια απόγνωση που είχε νιώσει η ίδια στα χέρια τους.

Στη σειρά, η κοπέλα που κατευθύνει το bullying σε βάρος της κεντρικής ηρωίδας, η βασική κακιά που θα λέγαμε, είναι η Park Yeon-jin (την οποία υποδύεται η Lim Ji-yeon). Στην ενήλικη ζωή της είναι μετερεωλόγος και έχει ένα πλούσιο γάμο. Στη σειρά εμφανίζεται φορώντας διάφορα φανταχτερά ρούχα και ακριβά παπούτσια ή κρατώντας μια επώνυμη τσάντα.

Κι έτσι εξελίχθηκε σε fashion icon. Τα ρούχα της τράβηξαν την προσοχή των θαυμαστών, με αποτέλεσμα διάφορες διαδικτυακές κοινότητες να ξεκινήσουν να μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με το πού μπορεί κανείς να αγοράσει τα ρούχα της ηρωίδας.

Αξιοσημείωτο είναι ότι, σύμφωνα με το νοτιοκορεατικό πρακτορείο Digital Daily, αρκετές πλατφόρμες διαδικτυακών αγορών είδαν μια έκρηξη σε αναζητήσεις με λέξεις-κλειδιά όπως «The Glory» ή «Park Yeon-jin fashion».

Μάλιστα εκπρόσωπος του W Concept, ενός διαδικτυακού καταστήματος μόδας με έδρα τη Σεούλ, δήλωσε στο νοτιοκορεατικό κατάστημα Newsis ότι από την κυκλοφορία της σειράς, έχει λάβει επανειλημμένες ερωτήσεις σχετικά με τα ρούχα που φορούσαν οι χαρακτήρες της σειράς. «Υπήρξαν ιδιαίτερα πολλές ερωτήσεις σχετικά με το τουίντ σακάκι που είναι τέλειo και για την ανοιξιάτικη σεζόν», είπε.

Η Park Yeon-jin φόρεσε το συγκεκριμένο τουίντ σακάκι στο έβδομο επεισόδιο της σειράς. Εξαντλήθηκε στον ιστότοπο του W Concept αμέσως μετά την κυκλοφορία του πρώτου μέρους της σειράς, στις 30 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με το Newsis.

Το τουίντ σακάκι σχεδιάστηκε από μια νοτιοκορεάτικη μάρκα που ονομάζεται Vem.ver. Η εταιρεία φημίζεται για τις αριστοκρατικού στιλ δημιουργίες της και τα κομψά της ρούχα που διαθέτει σε εύρος τιμών από 30 έως 300 δολάρια.

Το σακάκι διατίθεται για περίπου 140 δολάρια στον ιστότοπο του Vem.ver και για 196 δολάρια στον ιστότοπο του W Concept. Τον Ιανουάριο, το Vem.ver παρουσίασε το σακάκι στη σελίδα του στο Instagram, γράφοντας: «Καθώς υπήρξαν πολλά αιτήματα για ανανέωση των αποθεμάτων, αναμένεται να εξαντληθεί γρήγορα, γι' αυτό παρακαλώ αγοράστε το γρήγορα». Έκτοτε το W Concept προχώρησε δύο φορές σε νέες παραλαβές και το σακάκι εξαντλήθηκε και τις δύο φορές, σύμφωνα με το Newsis.

«Πουλήσαμε περίπου 400 κομμάτια και συνολικά βγήκε sold out τέσσερις φορές... Αυτήν τη στιγμή πραγματοποιούμε τον πέμπτο γύρο ανανέωσης αποθεμάτων», δήλωσε στο Insider εκπρόσωπος του Vem.ver.

Η λατρεία όμως για την κορεατική μόδα δεν μένει μόνο στην Νότια Κορέα. Όσο περισσότερες  τηλεοπτικές εκπομπές και ποπ μουσικές βγαίνουν από τα σύνορα της χώρας κατακτώντας τον κόσμο, όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν αρχίσει να δείχνουν ενδιαφέρον για την K-fashion. Ενδεικτικά, το hashtag #koreanfashion έχει σχεδόν 600 εκατομμύρια προβολές στο TikTok και 8 εκατομμύρια δημοσιεύσεις στο Instagram.

Με πληροφορίες από Business Insider