Υπερπαραγωγή διαφήμισης ύψους 50 εκατομμυρίων δολλαρίων για το «30» της Adele

adele
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021

Μετά από έξι χρόνια απουσίας από τον χώρο της δισκογραφίας, το νέο άλμπουμ της δημοφιλούς τραγουδίστριας αναμένεται να κάνει πάταγο.

Κάθε δουλειά της Adele είναι ένα γεγονός και το «30» δεν αποτελεί εξαίρεση. Μετά, μάλιστα, από έξι χρόνια απουσίας από τον χώρο της δισκογραφίας, το νέο άλμπουμ της δημοφιλούς τραγουδίστριας αναμένεται να κάνει πάταγο. Για αυτό και η εταιρεία Columbia (Sony) διαθέτει για το λανσάρισμα το υπέρογκο ποσό των 50 εκατομμυρίων δολλαρίων. Η μάρκετινγκ καμπάνια περιλαμβάνει παρουσία στα social media, εμφανίσεις σε διακεκριμμένα περιοδικά και διάφορες άλλες ενέργειες ανά τον κόσμο. 

«Λαμβάνοντας υπόψιν την αναμονή που είχε καλλιεργηθεί μετά την απουσία της Adele για τόσα χρόνια, κατάφερε να δημιουργήσει μια ιδιαίτερα στενή σχέση με τους θαυμαστές της, καταρχάς δημοσιοποιώντας στο twitter αναμετάδοση ενός τραγουδιού από το σπίτι της. Έκανε πάνω από 3 εκατομμύρια views», ανέφερε η Eric Delattre, λέκτορας στην Lille και συγγραφέας του βιβλίου «Marketing music».

Μια ακόμη ενέργεια με μεγάλη απήχηση ήταν η παρουσία της Adele στην εκπομπή της Oprah Winfrey στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποίησε και μια μικρή συναυλία. Το σόου είδαν πάνω από 10 εκατομμύρια αμερικανοί θεατές. Επιπλέον, παρότι έχει απαρνηθεί τα τουρ λόγω της πανδημίας, η Adele δεν εγκαταλείπει τη σκηνή. Πρόκειται λοιπόν να δώσει μια συναυλία στο Λονδίνο που θα μεταδώσει το ITV και μια ηχογράφηση που θα ακουστεί στα NRJ Μουσικά Βραβεία Καννών αυτή την εβδομάδα. 

 Η Sony επίσης έχει προετοιμάσει το βαρύ πυροβολικό των 500.000 βινυλίων που θα κυκλοφορήσουν μαζί με τα cds, προοριζόμενα για τις μεγαλύτερες ηλικίες. Εν όψει των Χριστουγέννων μάλιστα και των δώρων που αναλλάσσονται τις γιορτινές μέρες, η παραγωγή επενδύει πολύ στις πωλήσεις. Οι προσδοκίες της μουσικής βιομηχανίας από το νέο άλμπουμ της Adele είναι μεγάλες. 

Είναι προφανές πως το λανσάρισμα του «30» αποτελεί μια πραγματική πρόκληση. Το «21» του 2011 και το «25» του 2015 έκαναν τις δυο μεγαλύτερες πωλήσεις της δεκαετίας, σπάζοντας το ρεκόρ των 3.4 εκατομμυρίων δίσκων και downloads (εξαιρουμένων των streaming) στις ΗΠΑ. Πόσο εύκολη θα αποδειχτεί η επανάληψη μιας τέτοιας επιτυχίας; Τα προγνωστικά είναι καλά, αν σκεφτεί κανείς πως στο TikTok, το hashtag «easyonme» έφτασε τις 637 εκατομμύρια θεάσεις.

Με πληροφορίες από lesechos.fr