Ακούσαμε το New Delhi των Bloodywood

Βιολιά, ταβέρνες, γλέντια, μύθοι και δοξασίες της κεντρικής και βόρειας ευρώπης, μαζί με διασκευές παραδοσιακών τραγουδιών, είναι αυτό το οποίο εν ολιγοις, συνηθίσαμε να αποκαλούμε Folk Metal.
Με την παγκοσμιοποίηση του σκληρού ήχου που συνέβη περισσότερο τη δεκαετία του 1990 και μετά, έχουμε τη δυνατότητα να απολαμβάνουμε Folk Metal και από τις άλλες χώρες του πλανήτη, αποκαλύπτοντάς μας μαγικούς συνδυασμούς της αγαπημένης μας μουσικής με άγνωστες μέχρι τότε, παραδοσιακές μουσικές των άλλων πολιτισμών.
Τα παραδείγματα των βραζιλιάνων Sepultura, των ισραηλινών Orphaned Land, των τυνήσιων Myrath ή των μογγόλων The Hu (και πολλών άλλων), επιβεβαιώνουν τον παραπάνω ισχυρισμό.Δίπλα σε όλους αυτούς, έρχονται να προστεθούν και οι ινδοί Bloodywood. Ένα σχήμα που ξεκίνησε για πλάκα, διασκευάζοντας κλασικά pop τραγούδια με περιπαικτική διάθεση. Σύντομα μάλλον κατάλαβαν ότι μπορούν να κάνουν πιο σημαντικά πράγματα και το σχήμα έκανε στροφή, δημιουργώντας ένα κράμα metalcore με την παραδοσιακή μουσική της χώρας τους. Το ντεμπούτο τους Rakshak (2022) έκανε αρκετή αίσθηση και το σχήμα περιόδευσε για την προώθησή του, μπαίνοντας και στα παγκόσμια charts.

Με τη φόρα αυτή, μας έρχεται και το δεύτερο τους album με τίτλο New Delhi να συνεχίσει αυτό που ξεκίνησαν και να τους εδραιώσει ως το πιο γνωστό σχήμα της τεράστιας χώρας τους και παράλληλα, μια σημαντική νέα συναυλιακή μετοχή. Είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο πως λειτουργεί η μουσική τους με την μίξη τόσων πολλών ετερόκλητων στοιχείων, με τους 2 τραγουδιστές, ο ένας με rap φωνητικά (κάτι σαν ινδική έκδοση του Eminem) και ο άλλος με brutal φωνητικά στα ινδικά! Κερασάκι στην τούρτα, η χρησιμοποίηση του παραδοσιακού τους κρουστού Dhol, που δίνει ένα έξτρα ηχόχρωμα του πολιτισμού τους.
Στιχουργικά οι Bloodywood, προερχόμενοι από μία χώρα με τεράστιες ανισότητες, καταπιάνονται με τον κοινωνικό-καταγγελτικό στίχο, απέναντι σε αυτό που βιώνουν και που κυριαρχεί αυτή τη στιγμή στον κόσμο. Αν και οι ίδιοι δεν φαίνεται να ανήκουν στην πλειοψηφία των ινδών, δεν παύουν να τραγουδούν για την πλειοψηφία της κοινωνίας και του κόσμου της και να ζητάνε κάτι καλύτερο (με τον τρόπο τους).
Συνολικά μία ολοκληρωμένη κυκλοφορία, από αυτές που δεν ακούτε κάθε μέρα. Απευθύνεται αυστηρά σε ανθρώπους που ψάχνουν κάτι καινούριο και πάντα έχουν ένα αυτί τεντωμένο για καινούριες ηχητικές εμπειρίες. Το μοναδικό (ίσως) αρνητικό της κυκλοφορίας είναι η μικρή της διάρκεια (8 τραγούδια, λίγο πάνω από 33 λεπτά η συνολική του διάρκεια).
Το σχήμα έχει κυκλοφορήσει 3 video clips για την προώθηση του album, το εκπληκτικό ομόνυμο New Delhi, το Bekhauf (με τη συμμετοχή του γιαπωνέζικου κοριτσίστικου σχήματος Baby Metal) και το Tadka.

Halla Bol
Hutt
Dhadak
Bekhauf
Kismat
Daggebaaz
Tadka
Nu Delhi
Βασίλης Σκουρτόπουλος / [email protected].