Λογοκρίθηκε η διαφήμιση του αρώματος της Rihanna
Η βρετανική επιτροπή που είναι αρμόδια για διαφημιστικά θέματα και καμπάνιες, δήλωσε ρητά, ότι η διαφήμιση του νέου αρώματος της Rihanna, «Rogue» θα μπορεί να εμφανίζεται μόνο σε περιοχές που είναι απίθανο να βρίσκονται παιδιά.
Στην αφίσα του Rogue απεικονίζεται η Rihanna ημίγυμνη, ξαπλωμένη με τα πόδια ψηλά, ακουμπισμένα κάθετα σε ένα μπουκάλι του αρώματός της.
Παράπονα που δέχθηκε η εταιρεία Parlux Fragrances θεωρούσαν τη διαφήμιση προκλητική, καθώς παρουσιάζει ένα σεξουαλικό και ταπεινωτικό προφίλ για τις γυναίκες, που είναι ακατάλληλο για ανηλίκους.
Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι δεν έχει δεχθεί άλλα παράπονα και υπογράμμισε ότι η φωτογραφία αυτή δεν είναι ούτε προσβλητική, ούτε υποτιμητική για τις γυναίκες. Αντίθετα, είναι η ίδια η προσωπικότητα της Rihanna, που έχει ταυτιστεί με το προκλητικό και το εκκεντρικό, που προσπάθησε να αποτυπωθεί στη διαφήμιση, χωρίς όμως, να προκαλέσει με γυμνό ή ανάρμοστο περιεχόμενο.

Η επιτροπή δέχτηκε παρ’ όλα αυτά, ότι το σώμα της Rihanna εμφανίζεται καλυμμένο και ότι η έκφραση του προσώπου της δείχνει περιφρόνηση.
Ωστόσο ανέφερε, ότι αν και δεν θεωρείται ότι η διαφήμιση είναι καθαρά σεξουαλική, «κρίνεται ότι η συγκεκριμένη στάση του σώματος της Rihanna είναι προκλητική».
Και καταλήγοντας, ανέφερε ότι η Rihanna «μοιάζει να είναι γυμνή κι έτσι, φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι η διαφήμιση περιέχει σεξουαλικό υπονοούμενο και θα πρέπει να απαγορευτεί σε χώρους όπου υπάρχουν παιδιά».
Η αλήθεια είναι ότι η Rihanna έχει προκαλέσει αρκετά τελευταία με τις γυμνές της φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν, αλλά και με την σχεδόν γυμνή της εμφάνιση στα βραβεία του συμβουλίου σχεδιαστών μόδας CFDA Fashion Awards, όπου εμφανίστηκε με ένα φόρεμα πλεγμένο με 200 χιλιάδες κρύσταλλα Swarovski.







