«Χρυσός Φοίνικας» στο... πιο ακριβό cupcake του κόσμου

xrusos-foinikas-sto-pio-akribo-cupcake-tou-kosmou

ΤΡΙΤΗ, 10 ΙΟΥΛΙΟΥ 2012

Ένα cupcake που ονομάζεται «Χρυσός Φοίνικας», μάλλον δεν είναι σαν το συνηθισμένο cupcake από το ζαχαροπλαστείο της γειτονιάς σας. Τι κάνει όμως, το συγκεκριμένο γλυκό έδεσμα να πωλείται έναντι 812 ευρώ και τι σχέση έχει το χρυσάφι με τη γεύση του;

Η συγκεκριμένη λιχουδιά της Bloomsbury's Cupcakes, η οποία εδρεύει στο μεσανατολικό εμιράτο του Ντουμπάι, είναι φτιαγμένη από την ποιοτικότερη σοκολάτα και τυλιγμένη σε εδώδιμο χρυσό(!). Βέβαια, γι’ αυτούς που σκέφτονται… με το στομάχι, είναι απλώς άλλο ένα γλύκισμα.

Η αλήθεια ωστόσο, είναι ότι το συγκεκριμένο επιδόρπιο έχει να καυχηθεί -σύμφωνα με τις πληροφορίες της αγγλικής Dailymail- για τα 23 καράτια των λεπτών, φαγώσιμων φύλλων χρυσού που διαθέτει, για το βιολογικό αλεύρι Doves από το Ηνωμένο Βασίλειο, το βιολογικό βούτυρο Rachel's, το κακάο Premium Amedei Porcelena από τη γειτονική Ιταλία και φυσικά, για τους «χρυσούς» υψηλότατης ποιότητας κόκκους βανίλιας από την Ουγκάντα που χρησιμοποιεί για την παρασκευή του.

Το Golden Phoenix αποκαλύφθηκε επάνω σε επιχρυσωμένο πιάτο 24 καρατίων και σε χρυσό stand, ειδικά για τους φανατικούς των γλυκών απολαύσεων. Η Shafeena Yusuff Ali, η ιδρυτής του Bloomsbury's Cupcakes, είχε ανακοινώσει νωρίτερα τον περασμένο μήνα, την πρόθεσή της να δημιουργήσει το πιο ακριβό cupcake στον κόσμο και πέρασε εβδομάδες επί εβδομάδων για να τελειοποιήσει τη συνταγή και το ντεκόρ του cupcake, καθώς και για να καταλήξει στα πέντε τελικά συστατικά που θα χρησιμοποιούσε.

Μετά την ολοκλήρωση της δημιουργίας, η ίδια σημειώνει στη Dailymail: «Ο σκοπός μας είναι να ορίσουμε εξαρχής την έννοια του cupcake στον Περσικό Κόλπο. Κυρίως να συνδυάσουμε την γεύση με την εμφάνιση. Γιατί κάτι να μη μοιάζει όσο γευστικό είναι και να μην είναι όσο γευστικό μοιάζει;»

Ωστόσο, δεν είναι όλοι σύμφωνοι -ή έστω γοητευμένοι- από τη δημιουργία της. Ρεύμα σχολίων στο Twitter χαρακτήρισε τη συγκεκριμένη δημιουργία ως «ανούσια» και «άσχημη». «Λυπάμαι που νιώθετε έτσι! Έκανα μια πραγματική και ειλικρινή προσπάθεια να δημιουργήσω κάτι εντυπωσιακό», σχολίασε απαντώντας διαδικτυακά η δημιουργός του «Χρυσού Φοίνικα».

Η Vinay Lall, Γενική Διευθύντρια της Tablez Food Company, μητρικής εταιρείας της Bloomsbury, δηλώνει: «Έχει ξαναγίνει προσπάθεια για το «πιο ακριβό cupcake», ωστόσο εκείνα δεν ήταν πρακτικά φαγώσιμα, καθώς επενδύονταν με διαμάντια και άλλα τέτοιου τύπου συστατικά».