Πώς μια σοκολάτα μπορεί να δώσει το μήνυμα ενότητας;

unity-chocolate
ΠΕΜΠΤΗ, 29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2019

Σε μια προσπάθειά της να προωθήσει τη διαφορετικότητα στην Ινδία, η Cadbury δημιούργησε μια μπάρα σοκολάτας 4 σε 1, την οποία και ονόμασε “Unity”.

Την Ημέρα Ανεξαρτησίας της χώρας στις 15 Αυγούστου, η γνωστή βρετανική πολυεθνική εταιρεία ζαχαρωδών δημιούργησε μια πολύ ιδιαίτερη σοκολάτα, με νόημα. Σε μια μπάρα σοκολάτας ένωσε τέσσερις γεύσεις, δίνοντας έτσι το μήνυμα της ενότητας ανάμεσα σε ανθρώπους από διαφορετικές φυλές, περιοχές, που μιλούν διαφορετικές γλώσσες και πιστεύουν σε διαφορετικές θρησκείες. Όλο αυτό εκπροσωπείται από την ένωση σκούρας μαύρης σοκολάτας, ανάμεικτης σοκολάτας, σοκολάτας γάλακτος και λευκής σοκολάτας σε μια μπάρα.

Η εταιρία μοιράστηκε τα νέα μέσω Instagram, αναφέροντας ότι «την Ημέρα Ανεξαρτησίας, ας γιορτάσουμε μια χώρα που παραμένει ενωμένη παρά τις διαφορετικότητες» και παρουσιάζοντας την πρώτη σοκολάτα της Ινδίας από την Cadbury με τις 4 γεύσεις μαζί.

Το post συγκέντρωσε σύντομα πάνω από 7 χιλιάδες likes, με τους περισσότερους social media followers να επαινούν αυτή την κίνηση και κάποιους να αναφέρουν ότι η ενότητα δεν αφορά μόνο την Ινδία, αλλά τον κόσμο όλο. Κάποιοι, μάλιστα, ζήτησαν να μην παραμείνει σε limited edition και να βγει στην αγορά κανονικά.

Η σοκολάτα αυτή είναι αποτέλεσμα της ένωσης δυνάμεων της εταιρίας με το πρακτορείο δημοσίων σχέσεων Ogilvy στην Ινδία, με στόχο να δώσουν το δικό τους νόημα στην Ημέρα Ανεξαρτησίας, ενώ ακόμη και η μοβ συσκευασία, που υπέστη ανασχεδιασμό, παρουσιάζει ινδούς πολίτες με διαφορετική θρησκεία και υπόβαθρο να κρατούν χέρια.

Το μήνυμα της αγάπης και της ένωσης της διαφορετικότητας φαίνεται πως πήγε παραπέρα, αφού η συγκεκριμένη σοκολάτα έγινε πρωτοσέλιδο στους Economic Times της Ινδίας, με τον τίτλο να τυπώνεται σε πολλές διαφορετικές γλώσσες. Στο Μουμπάι, για παράδειγμα, η εφημερίδα τυπώθηκε με τον τίτλο στην καναντική γλώσσα, ενώ η έκδοση της Μπενγκαλούρου χρησιμοποίησε τη γλώσσα μαράτι.

Η σοκολάτα πωλήθηκε στους ινδούς καταναλωτές μέσω της σελίδας Flipkart και σύντομα εξαντλήθηκε, λόγω της υψηλής ζήτησης.