Γιατί οι Millenials προτιμούν τα seltzer;

seltzer-anapsuktiko-soda
ΤΡΙΤΗ, 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020

Οι Millennials φαίνεται ότι έχουν σταματήσει να προτιμούν το κρασί. Τι ακριβώς συμβαίνει;

Οι πωλήσεις κρασιού στις Ηνωμένες πολιτείες έχουν μειωθεί για πρώτη φορά σε 25 χρόνια, καθώς οι νέοι ενήλικες προτιμούν να πίνουν ελαφριά ποτά σε κουτάκι (spiked seltzers) ή αλκοολούχα ποτά.

Ο όγκος των αγορών κρασιού των ΗΠΑ υποχώρησε σε 0,9% το 2019, σύμφωνα με τη στατιστική εταιρία IWSR που αναλύει τη βιομηχανία οινοπνεύματος. Αυτή είναι η πρώτη πτώση από το 1994. Ενώ οι Αμερικανοί κατανάλωναν λιγότερο αλκοόλ συνολικά, η έκθεση ρίχνει σε μεγάλο βαθμό την ευθύνη στους Millennials για τη μείωση της δημοφιλίας του κρασιού.

Οι Αμερικανοί καταναλώνουν λιγότερο αλκοόλ συνολικά, ενώ υπάρχουν δημοφιλείς τάσεις όπως το Dry January και το Sober September που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να απέχουν τελείως από το αλκοόλ για κάποιο χρονικό διάστημα. Και όσοι εξακολουθούν να θέλουν να πιούν αλκοόλ, είτε επιλέγουν ελαφρύτερες εναλλακτικές λύσεις χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες ή απολαμβάνουν πολύ σκληρά οινοπνευματώδη όπως mezcal και ιαπωνικά ουίσκι.

Επιπλέον, μερικές πρόσφατες μελέτες για την υγεία έχουν αμφισβητήσει εάν η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ είναι τελικά καλή για την καρδιά ή όχι. Μια ανησυχητική νέα έκθεση δείχνει ότι ο αριθμός των Αμερικανών που πέθαναν λόγω ποτού υπερδιπλασιάστηκε την τελευταία δεκαετία. Μια παλαιότερη μελέτη λέει επίσης ότι αν κάποιος καταναλώνει ένα μπουκάλι κρασί εβδομαδιαίως έχει αυξημένες πιθανότητες καρκίνου, όσο και εάν κάπνιζε 10 τσιγάρα.

«Οι Millennials δεν αντιμετωπίζουν το κρασί με ανοιχτές αγκάλες σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές», δήλωσε στην Wall Street Journal ο Brandy Rand, διευθύνων σύμβουλος της IWSR για την Αμερική. «Με την αύξηση των προϊόντων χαμηλής και καθόλου περιεκτικότητας σε αλκοόλ και τις γενικές καταναλωτικές τάσεις προς την υγεία και την ευεξία, το κρασί βρίσκεται σε δύσκολη θέση», πρόσθεσε.

Ενώ ο όγκος των πωλήσεων μπύρας και του μηλίτη παρουσίασε πέρυσι αύξηση, 2,3% και 3,8% αντίστοιχα, τα κοκτέιλ έτοιμα προς κατανάλωση (RTD), αυξήθηκαν σχεδόν κατά 50%, σύμφωνα με τα στοιχεία του IWSR, λόγω της «τεράστιας δημοτικότητας» των hard seltzers, το οποίο αντιπροσωπεύει το 43% της κατηγορίας RTD. Τα ελαφριά ποτά σε κουτάκι (Spiked seltzers) έχουν ανέλθει πλέον σε μια βιομηχανία 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων με τις πωλήσεις να τριπλασιάζονται μέχρι το 2023.

Αλλά τα νέα δεν είναι όλα αποκαρδιωτικά.

Παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των Αμερικανών που καταναλώνουν αλκοόλ γενικά έχει μειωθεί, όσοι εξακολουθούν να πίνουν, δαπάνησαν 167 δισεκατομμύρια δολάρια για ποτά το περασμένο έτος, σύμφωνα με τα στοιχεία του IWSR, που ήταν 2,5% υψηλότερα από το προηγούμενο έτος. Και ενώ ο όγκος των πωλήσεων κρασιού είναι μειωμένος, όσοι εξακολουθούν να απολαμβάνουν ένα ποτήρι ή δύο στο δείπνο ή μια χαλαρή ώρα της ημέρας ξοδεύουν περισσότερο γι' αυτό. Οι πωλήσεις κρασιού στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 1,1% πέρσι, δηλαδή 38,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Επιπλέον, το Ινστιτούτο Κρασιού δήλωσε στην Wall Street Journal ότι αναμένεται από τους Millennials να αρχίσουν να πίνουν περισσότερο κρασί καθώς μεγαλώνουν, καθώς το ίδιο συνέβη και με την προηγούμενη γενιά, τους baby boomers.

Πηγή
www.krasiagr.com