Το «Fat Duck» του Heston Blumenthal δεν καταλαβαίνει από κρίσεις
Παρά την οικονομική δυσπραγία, το «Fat Duck» του Heston Blumenthal δέχεται πάνω από 30.000 τηλεφωνήματα για κρατήσεις την ημέρα...
Ο Heston Blumenthal πρέπει να είναι απόλυτα ικανοποιημένος με την επιχείρησή του. Το εστιατόριο «μοριακής γαστρονομίας» -όπως το ορίζει ο ίδιος- παραμένει ιδιαίτερα δημοφιλές αυτήν τη περίοδο, παρά την οικονομική κρίση και την δηλητηρίαση 500 πελατών από χαλασμένα στρείδια που παρατηρήθηκε στο εστιατόριό του πριν από δύο χρόνια.
Όπως δηλώνει στην Guardian ο αυτοδίδακτος σεφ, δέχεται μεταξύ 28.000 και 31.000 τηλέφωνα την ημέρα για κρατήσεις, διπλάσια από ότι πριν από ενάμιση χρόνο, όταν και ξανάνοιξαν. Βεβαίως και τα τρία αστέρια Michelin βοηθάνε. Για να αντιμετωπίσουν την ζήτηση έχει προσλάβει μάλιστα, τρείς υπαλλήλους μόνο για τα τηλεφωνήματα.
Ο σεφ χαρακτηρίζει την εμπειρία πολλών εκ των πελατών του «μοναδική», τόσο λόγω των περιορισμένων θέσεων στο εστιατόριο (μόλις 42), όσο και για το φαγητό αυτό καθεαυτό. Οι δημιουργίες του Blumenthal έχουν την φήμη του εξεζητημένου (παγωτό μπέικον ή χυλό σαλιγκαριών κανείς;), γεγονός που αντικατοπτρίζεται στις τιμές: μόνο για την ποικιλία γλυκών θα χρειαστείτε περίπου 160 λίρες!
Η επιτυχία του εστιατορίου έχει επιτρέψει στον Blumenthal να ασχοληθεί με την τηλεόραση και άλλες πτυχές της μαγειρικής. Η British Airways του είχε αναθέσει να δημιουργήσει ένα μενού για τις πτήσεις της, αλλά τα αποτελέσματα δεν ήταν θετικά. Για όσους πάντως, δεν έχουν την δυνατότητα να περιμένουν για μια κράτηση ή να πληρώσουν τέτοιες τιμές, μπορούν να δοκιμάσουν μερικές από τις δημιουργίες του στη βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Waitrose.







