Η «Ε.Λ.Ε.Υ.Σ.Ι.Ν.Α» στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Η Ελληνοαμερικανική Ένωση παρουσιάζει την έκθεση του σύγχρονου εικαστικού δημιουργού Γιώργου Τσεριώνη με τίτλο «Οκτώ».
Ο Γιώργος Τσεριώνης εκθέτει τα 4/8 από τη νέα του δουλειά που περιλαμβάνει εγκαταστάσεις μεγάλης κλίμακας, κολάζ και κατασκευές, με διαδραστικό και βιωματικό χαρακτήρα.
Το νούμερο «Οκτώ» του τίτλου της έκθεσης, παραπέμπει σε οκτώ λέξεις κλειδιά και αντίστοιχα σε οκτώ ενότητες, αλλά και στα οκτώ γράμματα της λέξης «ΕΛΕΥΣΙΝΑ».
Οκτώ σημεία αναφοράς με την Έλευση από την ιερά οδό, το Λόγο για το μύθο, τα Επάλληλα πολιτισμικά στρώματα, την Υπερ-ανάπτυξη της βιομηχανίας, τη Σήμανση καταγραφής από αρχειακό φωτογραφικό υλικό, τις Ιστορίες της αντίστασης, τα Νήματα της πολιτιστικής πληροφόρησης της σύγχρονης αρχαιολογίας και τις Ανακτήσεις μνήμης ύστερα από την απώλεια».
Ο καλλιτέχνης ύστερα από επιτόπια έρευνα, συνεντεύξεις, παρατηρήσεις και επισημάνσεις παρουσιάζει μια κάθετη και οριζόντια αντιμετώπιση του υλικού πολιτισμού της Ελευσίνας, δοσμένη μέσα από την οπτική του ανθρώπινου παράγοντα.
Λίγα λόγια για τον καλλιτέχνη
O Γιώργος Τσεριώνης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1967. Σπούδασε γραφικές τέχνες, ενώ παρακολούθησε και μαθήματα χαρακτικής με τους Pino Pantolfini και Δήμητρα Σιατερλή. Το 2000 τιμήθηκε με το Α΄ βραβείο χαρακτικής στην 4η Συνάντηση Νέων Ελλήνων Δημιουργών, στην Αθήνα (Goethe Institut). Έχει πραγματοποιήσει δώδεκα ατομικές εκθέσεις και έχει λάβει μέρος σε πολλές ομαδικές.
Έργα του βρίσκονται στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, στο Μουσείο Μπενάκη, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας, στη συλλογή του Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος, στη συλλογή της Citibank, στη συλλογή της Alpha Bank και σε πολλές ιδιωτικές συλλογές.
Την έκθεση επιμελείται η ιστορικός τέχνης Λουΐζα Καραπιδάκη,η οποία αναφέρει στο κείμενό της:
Πληροφορίες: Γκαλερί Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, Μασσαλίας 22, Κολωνάκι, διάρκεια μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου 2011, είσοδος ελεύθερη. Ώρες λειτουργίας Δευτέρα–Παρασκευή 12:00 – 21:00, Σάββατο 10:30 – 14:30, Κυριακή κλειστά, www.hau.gr/culture .







