Μπορούσε να σωθεί ο χαρακτήρας του DiCaprio στον «Τιτανικό»;

leonardo-dicaprio-kate-winslet-titanic
ΔΕΥΤΕΡΑ, 04 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017

Η Kate Winslet έκανε αναπαράσταση της σκηνής, δίνοντας μια «οριστική απάντηση» στο επίμαχο ερώτημα.

Για πολλά χρόνια οι φανς του «Τιτανικού» έχουν υποστηρίξει πως ο χαρακτήρας του Leonardo DiCaprio θα μπορούσε να είχε επιβιώσει, καθώς υπήρχε χώρος στην πάνω πόρτα όπου βρέθηκε ο χαρακτήρας της Kate Winslet. Βεβαίως, υπάρχει και η πλευρά πως ο θάνατος του Jack ήταν «επιβεβλημένος» στο πλαίσιο της τραγικής ιστορίας αγάπης που ήθελε να αφηγηθεί ο James Cameron, αλλά το ερώτημα έχει αποτελέσει αφορμή για πολλές συζητήσεις στο διαδίκτυο.

Φαίνεται πως υπάρχει χώρος και για τον Jack πάνω στην πόρτα.

Θέλοντας να δώσει μια οριστική απάντηση στο ερώτημα, η Kate Winslet έκανε μια αναπαράσταση της σκηνής, στο πλαίσιο της πρόσφατης εμφάνισής της στην τηλεοπτική εκπομπή του Stephen Colbert. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο παρουσιαστής ρώτησε την ηθοποιό για την πολυβραβευμένη ταινία, καθώς και για το εάν θα μπορούσε να είχε κάνει κάτι παραπάνω για να σωθεί ο Jack.

«Συμφωνώ, είπα ψέματα. Κράτησα το χέρι μου πάνω και τον άφησα να φύγει» δήλωσε η Winslet, για να συμπληρώσει πως ο χαρακτήρας του DiCaprio θα έπρεπε να προσπαθήσει περισσότερο για να ανέβει μαζί της πάνω στην πόρτα. Στη συνέχεια, η Winslet με τον Colbert έκαναν μια αναπαράσταση της σκηνής χρησιμοποιώντας το γραφείο του παρουσιαστή ως «σανίδα σωτηρίας».

Ο ίδιος ο Cameron από την πλευρά του έχει εκφράσει αρκετές φορές τη δυσαρέσκειά του με το «ντιμπέιτ»γύρω από τη συγκεκριμένη σκηνή. Πρόσφατα δήλωσε στο Vanity Fair πως βρίσκει «κάπως χαζό» το ότι η συζήτηση γίνεται 20 χρόνια μετά την κυκλοφορία της ταινίας, τονίζοντας όμως πως είναι απόδειξη του πόσο αξιαγάπητος χαρακτήρας ήταν ο Jack.

«Εάν είχε ζήσει, το τέλος της ταινίας θα ήταν χωρίς νόημα…η ταινία ήταν για τον θάνατο και τον χωρισμό, έπρεπε να πεθάνει. Οπότε είτε ήταν ο πνιγμός είτε μια καπνοδόχος που θα έπεφτε πάνω του, θα πέθαινε. Λέγεται τέχνη, όπου πράγματα συμβαίνουν για καλλιτεχνικούς σκοπούς, όχι για λόγους φυσικής» υπογράμμισε ο σκηνοθέτης.