Ρόκα: γιατί πρέπει να τη βάλετε στη σαλάτα σας

roka
ΤΕΤΑΡΤΗ, 22 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2018

Είναι λίγο πικρή, αλλά έχει το δικό της ξεχωριστό άρωμα και σημαντικά οφέλη για την υγεία μας.

Πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά, αλλά όχι σε θερμίδες, η ρόκα είναι ιδανική τροφή τόσο για την υγεία, όσο και για τη σιλουέτα σας.

Σκεφτείτε ότι μία κούπα ψιλοκομμένη ρόκα αντιστοιχεί σε περίπου… 6 θερμίδες, που σημαίνει ότι αποτελεί μια τροφή που δεν θα σας φορτώσει με θερμίδες, αλλά απεναντίας θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Ο λόγος είναι ότι ο συνδυασμός χαμηλών θερμίδων και φυτικών ινών που φέρνουν κορεσμό, θα σας κρατήσουν μακριά από το τσιμπολόγημα.

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ρόκας είναι η πληθώρα των αντιοξειδωτικών που περιέχει, τα οποία αποτελούν την καλύτερη αντικαρκινική ασπίδα του οργανισμού. Όλα όσα κάνουν τη ρόκα πικρή, βοηθούν στην αντιμετώπιση, των επιβλαβών και καρκινογόνων επιδράσεων των οιστρογόνων του οργανισμού, απωθώντας έτσι μορφές καρκίνου όπως του προστάτη, του στήθους, του τραχήλου της μήτρας, του παχέος εντέρου και των ωοθηκών.

Μία κούπα ρόκα περιέχει 11 μικρογραμμάρια βιταμίνης Κ και δεδομένου ότι η συνιστώμενη ημερήσια δόση αυτής της βιταμίνης είναι 90 μικρογραμμάρια για τους άνδρες και 120 για τις γυναίκες, η ρόκα, προτείνεται ανεπιφύλακτα για την πρόσληψη της συγκεκριμένης βιταμίνης.

Ακόμη, η χλωροφύλλη της, η υπεύθυνη για το πράσινο χρώμα όπου υπάρχει αυτό στη φύση, περιέχει μεγάλες ποσότητες μαγνησίου, το οποίο ενισχύει τη σωστή λειτουργία πάνω από 300 μεταβολικών δράσεων στον οργανισμό.

Από τα 100 γραμμάρια ρόκας λαμβάνουμε το 47% της βιταμίνης Α που χρειαζόμαστε και το 25% της C, ενώ ταυτόχρονα λαμβάνουμε και ασβέστιο, απαραίτητο για γερά οστά.

Αψηφήστε, λοιπόν, την ελαφρώς πικρή της γεύση και προσθέστε την στα ψώνια σας.