Κάναμε glamping και γιόγκα στις Ράχες Φθιώτιδας για καλό σκοπό

hope-yoga-retreat
ΤΕΤΑΡΤΗ, 16 ΜΑΙΟΥ 2018

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, αψηφήσαμε τις προβλέψεις του καιρού για βροχές και καταιγίδες, τυλίξαμε το γυμναστηριακό μας στρωματάκι και τα κολάν μας και πήγαμε για glamping και γιόγκα στις Ράχες Φθιώτιδας, στον πιο όμορφο χώρο για κάμπινγκ και glamping που έχουμε δει ποτέ!

Κάποιοι άνθρωποι δεν αγαπούν το κάμπινγκ. Κατανοητό. Δεν είναι και ό,τι καλύτερο να κουβαλάς παντού σκηνή, sleeping bag και όλο τον εξοπλισμό, να στήνεις μέσα στα χώματα, να πρέπει να κινείσαι ορθή γωνία για να βρεις τα πράγματά σου μέσα στη σκηνή, να κοιμάσαι σε υπόστρωμα και να ψήνεσαι σε θερμοκρασία κοτόπουλου στο φούρνο από τις 8 το πρωί. Γι’ αυτούς τους ανθρώπους, βρήκαμε την πιο ιδανική λύση για ένα οικονομικό καλοκαίρι. Η λύση αυτή λέγεται Πολυχώρος NISI και βρίσκεται στις Ράχες Φθιώτιδας.

Φανταστείτε ένα στρουμφοχωριό με έτοιμες, στημένες σκηνές από πανί σε διάφορα μεγέθη (mini, large, λουξ), με τις μεγάλες να καλύπτουν το ύψος σας σε όρθια στάση, με παροχή ρεύματος και… κανονικά κρεβάτια (συγκίνηση). Με κάποιες να διαθέτουν τραπεζάκι-κορμό δέντρου και ξύλινες ξαπλώστρες ή καρέκλες στον εξωτερικό τους χώρο. Με τουαλέτες και μπάνια καθαρά κάθε στιγμή της ημέρας. Με ξύλινο δεντρόσπιτο για όσους το έχουν απωθημένο από το “Stand by me”. Με εκτάσεις με γρασίδι για να κυλιστούν παιδιά και μεγάλοι, εξωτερικό μπαρ, στίβο μάχης αλά surviror και προπάντων προσωπικό που γίνεται ένα με τους επισκέπτες, που έχει αφιερώσει τη ζωή του στον εθελοντισμό και που οργανώνει δράσεις και weekend πάντα με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων για καλό σκοπό. Ένα τέτοιο weekend έφτασε και στα δικά μας αυτιά και ετοιμαστήκαμε για ένα διήμερο glamping και γιόγκα, στο πλαίσιο του Hope Yoga Retreat που διοργάνωσε και συντόνισε η Χριστίνα Μπόμπα, με τον Ελπιδοφόρο Χρυσοβέργη (όνομα και πράγμα) και τη Δώρα Μπίτση, τα δύο παιδιά που βρίσκονται πίσω από τον πολυχώρο, όπως και πίσω από την πρωτοβουλία www.wheeling2help.com που έχει στόχο να εμπνεύσει και να μυήσει τους νέους στον εθελοντισμό μέσω κοινωνικών δράσεων στην Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό. Σε αυτό το ταξίδι, συνοδοιπόρος ήταν και η γλυκύτατη Κέλλυ Γαρυφαλλή, την οποία δύσκολα δεν θα βρεις πίσω από τέτοιου είδους δράσεις.

Το Hope Yoga Retreat ήταν ένα διήμερο με πολλή outdour γιόγκα από την Αλεξάνδρα Ρίζου, εκδρομές, επισκέψεις σε οινοποιεία, καραόκε, thai yoga μασάζ από την Χριστίνα Μασιάλα, χαμόγελα, παρεΐστικο κλίμα και όλα αυτά με σκοπό την συγκέντρωση χρημάτων για το Ελίζα, μια ΜΚΟ για την προστασία παιδιών ηλικίας 0-5 που έχουν υποστεί ή κινδυνεύουν να υποστούν κακοποίηση ή παραμέληση και η μόνη που δίνει έμφαση στην προσχολική ηλικία.

Με αυτόν το σκοπό στο μυαλό, βάλαμε πρώτη την Παρασκευή το απόγευμα μετά τη δουλειά για τις Ράχες Φθιώτιδας και φτάσαμε στον Πολυχώρο NISI όπου μας υποδέχτηκε μια ωραιότατη… βροχή, που ευτυχώς την επόμενη ημέρα έδωσε τη θέση της στον ήλιο για όλο το Σαββατοκύριακο.

Σκηνές, δεντρόσπιτα, φύση, μονοπάτια… Αυτό αντικρίσαμε όταν φτάσαμε και ξεχάσαμε τα βρεγμένα μας μπατζάκια.

Εντός, εκτός και επί τα αυτά στη σκηνή μας, την HELIOS.

Βραδινό γεύμα to-know-us-better με όλο το team, με τη Χριστίνα Μπόμπα, τον Ελπιδοφόρο Χρυσοβέργη και τη Δώρα Μπίτση στο τιμόνι.

Καλημέρα με ήλιο.

Το ΣΚ ξεκίνησε με πρωινή γιόγκα, με την Αλεξάνδρα Ρίζου και τη Χριστίνα Μπόμπα να μας δείχνουν μεταξύ άλλων τον χαιρετισμό στον ήλιο και τη Χριστίνα Μασιάλα να μας διορθώνει –λίγη δροσερή βροχή δεν θα μας πείραζε καθόλου εδώ.

Πρωινό μετά τη γιόγκα για να ξαναβρούμε την ενέργεια που μας έκλεψε η άσκηση στον ήλιο και να βάλουμε πλώρη για Λιχαδονήσια.

Μια μικρή οικογένεια από 5 φώκιες, δελφίνια, αντανακλάσεις από σύννεφα, ναυάγια, κατάφυτα νησάκια, δροσιά, όλα τα ‘χε η διαδρομή.

Το μεγαλύτερο νησί του συμπλέγματος, η Μανολιά, είναι αυτό που φιλοξενεί και την παραλία με τα τιρκουάζ νερά και το οργανωμένο beach bar, με μηδαμινό –προς το παρόν- κόσμο.

Επιστροφή στο NISI για δροσερό, αντιοξειδωτικό χυμό παντζάρι-τζίντζερ.

Και ξανά λίγη (sunset) γιόγκα για να μην ξεχνιόμαστε.

Βραδινό καραόκε με επιλογές από Κόκοτα μέχρι Michael Jackson.

H επόμενη ημέρα ξεκίνησε πάλι με γιόγκα, την οποία… χάσαμε, γι’ αυτό σας δείχνουμε λίγο ακόμη τον χώρο.

Στον παραλιακό δρόμο των Ραχών, προς τον Φάρο, αποκλειστικά για ρομαντικούς.

Η φιλανθρωπική δράση του χώρου είναι παντού. Μην ξεχάσετε να αγοράσετε μπλουζάκια, τα έσοδα από τα οποία πάνε στο Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας για να αγοραστεί βιντεολαρυγγοσκόπιο.

Περιήγηση στο οινοποιείο La Tour Melas στον Αχινό, όπου είδαμε από κοντά όλη τη διαδικασία της οινοποίησης, από το αμπέλι μέχρι το ποτήρι, με οδηγό την κυρία Φλώρα, κι έπειτα δοκιμάσαμε το υπέροχο ροζέ Idylle, στην τελευταία στάση πριν αναχωρήσουμε για Αθήνα.

Μέχρι το επόμενο retreat, εις το επανιδείν, πάντα με υπέροχες φιλανθρωπικές δράσεις που εξυψώνουν την εμπειρία.