Τι να βάζετε στα smoothies σας για τέλειο δέρμα

smoothies
ΔΕΥΤΕΡΑ, 20 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2018

Οι επιλογές είναι άπειρες και οι συνδυασμοί επίσης. Κάποιες, όμως, επιλογές στα smoothies σας μπορούν να σας ωφελήσουν ακόμη περισσότερο στο κομμάτι της ομορφιάς και της λαμπερής επιδερμίδας.

Τα smoothies έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια, φτιάχνονται συνήθως με φρούτα και λαχανικά, σε συνδυασμό με σπόρους και γαλακτοκομικά, και μας παρέχουν ένα πλήρες γεύμα, πλούσιο σε φυτικές ίνες από τα φρούτα και τα λαχανικά, αλλά και πρωτεΐνη αό τα γαλακτοκομικά, όπως και βιταμίνες και μέταλλα. Ποιες είναι όμως οι καλύτερες επιλογές που μπορείτε να κάνετε για υγιές δέρμα;

Όσο περισσότερο πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά είναι κι όσο πιο τακτικά τα καταναλώνετε, τόσο καλύτερα τα αποτελέσματα και τόσο περισσότερο μπορείτε να αποτρέψετε τη φθορά του χρόνου έσω και έξω, καταλήγοντας να ακτινοβολείτε υγεία -συν του ότι έχουν αντικαρκινική και αντιφλεγμονώδη δράση. 

Για να λάβετε τέτοια οφέλη, προσθέστε πιπεριά, μούρα, καρότα και ντομάτες για να αυξήσετε την αντιοξειδωτική δράση των smoothies σας. Η κόκκινη πιπεριά, μάλιστα, είναι από τις καλύτερες επιλογές που μπορείτε να κάνετε για να ωφελήσετε το δέρμα σας, καθώς είναι άκρως αντιοξειδωτική και βιταμινούχα.

Για να βελτιώσετε την ποιότητα της επιδερμίδας σας, σημαντικό είναι να καταναλώνετε και ξηρούς καρπούς πλούσιους σε ωμέγα-3 που μπορείτε να ενσωματώσετε στα smoothies σας, πολτοποιώντας καρύδια, αμύγδαλα, brazilian nuts κ.ο.κ.

Κάντε κλικ εδώ για να βρείτε νόστιμες συνταγές για smoothies.