Ποια είναι τα σχέδια της Alitalia;

alitalia
ΔΕΥΤΕΡΑ, 07 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2019

Με φόντο την Αθηναϊκή Ριβιέρα, ο κύριος Γιώργος Αθανασίου, Country Manager της Alitalia για την Ελλάδα, το Ισραήλ, την Κύπρο και την Μάλτα ανακοίνωσε τα σχέδια της εταιρίας σε ένα υπέροχο ιταλικό «Summer Winter Breeze» cocktail πάρτι.

Τα νέα και οι αναπτυξιακές δράσεις της σεζόν είναι πολλές και ποικίλες για την Alitalia, σύμφωνα με τον κο Γιώργο Αθανασίου, Country Manager της Alitalia. Πρόκειται να γίνει επαναφορά των χειμερινών πτήσεων της Alitalia προς τις εξωτικές Μαλδίβες, τον Μαυρίκιο και την Αβάνα στα τέλη Οκτωβρίου, με εξαιρετικές  ανταποκρίσεις από την Αθήνα μέσω του αεροδρομίου Fiumicino της Ρώμης. Ο κύριος Αθανασίου δεν παρέλειψε να αναφέρει τις ήδη υπάρχουσες ετήσιες πτήσεις με προορισμό το Μαϊάμι, το Ρίο ντε Τζανέιρο, το Σάο Πάολο, το Γιοχάνεσμπουργκ, το Σαντιάγο Χιλής και πολλές άλλες πόλεις.

Στην συνέχεια, επισήμανε πως έπειτα από μία πολύ επιτυχημένη σεζόν 2018-2019, η εταιρεία δίνει έμφαση στην επανεκκίνηση των πτήσεων για Μάλε στις Μαλδίβες με 4 εβδομαδιαίες πτήσεις και αναχωρήσεις από το αεροδρόμιο Fiumicino της Ρώμης και το αεροδρόμιο Malpensa του Μιλάνου, για Μαυρίκιο με 3 εβδομαδιαίες πτήσεις και για Αβάνα με 2 πτήσεις την εβδομάδα.

Ο κύριος Γιώργος Αθανασίου, Country Manager της Alitalia

Επίσης σημείωσε ότι μετά την ιταλική αγορά, η ελληνική αγορά συγκαταλέγεται μεταξύ των 5 κορυφαίων αγορών σε συνεισφορά πωλήσεων στο σύνολο του δικτύου της Alitalia και ειδικά  στο δρομολόγιο  Ρώμη-Αβάνα είναι η πρώτη αγορά σε συνεισφορά (μετά την Ιταλία), γεγονός που δείχνει  την μεγάλη προτίμηση του ελληνικού κοινού στις υπηρεσίες της.

Ο Country Manager της Alitalia προχώρησε και στην παρουσίαση της νέας B2B πλατφόρμας της εταιρίας γνωστή ως “Alitalia Connect”, μέσω της οποίας οι συνεργάτες της θα έχουν την δυνατότητα να ενημερώνονται για τα νέα και τις επιδόσεις της Alitalia ενώ παράλληλα θα μπορούν να πραγματοποιούν ad hoc ομαδικές κρατήσεις σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, αποκάλυψε πως το 2018 ο αριθμός των επιβατών της Alitalia από Αθήνα ξεπέρασε τους 400.000 και έως τον Αύγουστο του 2019 υπήρξε μία προοδευτική αύξηση της τάξεως του +7% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο (μη συμπεριλαμβανομένων των εποχικών πτήσεων της εταιρίας προς και από την Ρόδο, το Ηράκλειο, την Μύκονο, την Θεσσαλονίκη κ.τ.λ.).

Κλείνοντας τον λόγο του, ευχαρίστησε τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για την συνδιοργάνωση της βραδιάς, τονίζοντας τις σημαντικές διακρίσεις που έχει λάβει από την αρχή της λειτουργίας του με συνολικά 18 διεθνή βραβεία υπεροχής, ανάμεσά τους και για τον καλύτερο Ευρωπαϊκό Αερολιμένα (στην κατηγορία των 20 εκατομμυρίων επιβατών).

*Η βραδιά πραγματοποιήθηκε στον πανέμορφο χώρο του Living Room Terrace στο ολοκαίνουριο Four Seasons Astir Palace Hotel στην Αθήνα, που άνοιξε τις πόρτες του για να υποδεχθεί τα στελέχη και την ομάδα της Alitalia, επαγγελματίες του κλάδου, ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους για μία διασκεδαστική βραδιά επαγγελματικής και κοινωνικής δικτύωσης.