Πώς το εικονικό μακιγιάζ σώζει την βιομηχανία ομορφιάς

pos-to-eikoniko-makigiaz-sozei-tin-biomixania-omorfias
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 09 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020

Χάρη στην τεχνολογία Augmented Reality (AR), η επιλογή, η δοκιμή και η εφαρμογή makeup θα γίνεται live στην οθόνη του κινητού.

Καθώς η παρατεταμένη οικειοθελής καραντίνα λόγω του Covid-19 περιορίζει όλο και περισσότερο κόσμο στο σπίτι, και τα καταστήματα καλλυντικών θεωρούνται χώρος υψηλού συγχρωτισμού, είναι αναπόφευκτο πως όλες οι μάρκες ομορφιάς βλέπουν τις πωλήσεις τους να πέφτουν. Παρ’ όλα αυτά, η αναζήτηση για προϊόντα ομορφιάς δεν δείχνει να μειώνεται, με το Google Trends να αποκαλύπτει ότι οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο για όρους όπως «μακιγιάζ online» και «best mascara 2020» να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας. Είναι σαφές ότι οι καταναλώτριες θέλουν να συνεχίσουν να αγοράζουν προϊόντα μακιγιάζ, απλώς δεν επισκέπτονται ένα κατάστημα για να τα αποκτήσουν.

Αλλά εδώ υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα. Κάθε γυναίκα συνεχίζει να εκτιμά την αγορά καλλυντικών από ένα κατάστημα, αφού μόνο έτσι θα έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει διαφορετικά προϊόντα και να διασφαλίσει ότι θα επιλέξει τη σωστή απόχρωση για τον τόνο του δέρματός της. Γι’ αυτό, και παρά την πληθώρα επιλογών μέσα από online shops, η πλειοψηφία των γυναικών αισθάνονται διστακτικές όταν πρόκειται να κάνουν κλικ στο κουμπί «προσθήκη στο καλάθι». Τι γίνεται αν διάλεξαν το λάθος χρώμα; Θα μπορούν να το επιστρέψουν αφού το έχουν ήδη ανοίξει και το δοκιμάσουν;
Ευτυχώς για τις καταναλώτριες -και για τις μάρκες προϊόντων μακιγιάζ-, υπάρχει τώρα η τεχνολογία AR (Augmented Reality / Επαυξημένη Πραγματικότητα), η οποία δείχνει να επιλύει αυτό το πρόβλημα: δοκιμή εικονικού μακιγιάζ.

Μπορεί να έχετε δει φίλτρα AR στο Snapchat ή στο Instagram που επιτρέπουν στους χρήστες να δοκιμάζουν διαφορετικά προϊόντα, όπως καπέλα και γυαλιά. Παρόμοια εμπειρία προσφέρει πλέον αυτή η τεχνολογία για την επιλογή μακιγιάζ, με εταιρείες όπως MAC Cosmetics, Dior, Sally Hansen, FaceCake, Olay, Sephora και Ulta να έχουν επενδύσει σοβαρά σε εφαρμογές εικονικού μακιγιάζ AR, επιτρέποντας στις χρήστριες να «δοκιμάσουν» μια μεγάλη γκάμα προϊόντων όπως foundations, σκιές ματιών, κραγιόν και ρουζ. 
Τα εικονικά δοκιμαστικά εφέ μακιγιάζ μέσω της τεχνολογίας Augmented Reality θα μπορούσαν να είναι η σωτηρία χάρη για πολλές μάρκες ομορφιάς σε αυτήν την αβέβαιη περίοδο της κρίσης αλλά και πέραν αυτής, καθώς η συμπεριφορά των νεαρότερων καταναλωτριών δείχνει να αλλάζει ριζικά. Οι ειδικοί τονίζουν ότι το εικονικό μακιγιάζ θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στο μέλλον της βιομηχανίας ομορφιάς, με τον Aaron Luber, επικεφαλής του τμήματος Branded Experiences της Google να λέει: «Οι αναφορές αναφέρουν ότι υπάρχει 11% μεγαλύτερη πιθανότητα για τις πελάτισσες να αγοράσουν ένα προϊόν όταν είναι διαθέσιμη η εφαρμογή AR στο site της εταιρείας που επιλέγουν, ενώ το 75% των καταναλωτριών ανυπομονούν να επεκταθεί η συγκεκριμένη τεχνολογία σε όλα τα brands μακιγιάζ». 
Η νέα λειτουργία της Google, AR Beauty Try-On, που φιλοξενείται στο YouTube, επιτρέπει στους θεατές να δοκιμάσουν live το μακιγιάζ μαζί με καταξιωμένους και δημοφιλείς makeup artists, οι οποίοι δείχνουν στην πράξη κάθε πιθανό σενάριο υφής και απόχρωσης, συνδυαστικά με κορυφαίες συμβουλές και κριτικές.
Δείτε πώς δουλεύει, εδώ: 

THE BEAUTY TEAM