Aaron Sorkin: «Θα γράψω σίκουελ του Social Network αν σκηνοθετήσει ο David Fincher»

the-social-network
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 09 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020

Ο βραβευμένος με Όσκαρ σεναριογράφος θέλει να εξετάσει την «σκοτεινή πλευρά» του Facebook και την «κατάλυση της δημοκρατίας».

Την περασμένη εβδομάδα συμπληρώθηκαν δέκα χρόνια από την κυκλοφορία της βιογραφικής δραματικής ταινίας «Το κοινωνικό δίκτυο» και όπως αποκάλυψε πρόσφατα ο σεναριογράφος Aaron Sorkin, θέλει να γράψει το σενάριο για ένα σίκουελ, αρκεί να το σκηνοθετήσει ο David Fincher.

Την περασμένη χρονιά ο Sorkin είχε μιλήσει για την προοπτική μιας συνέχειας για το «Το κοινωνικό δίκτυο» που βραβεύτηκε με το Όσκαρ σεναρίου. Στα δέκα χρόνια από την κυκλοφορία της ταινίας, το Facebook έχει κατηγορηθεί για την εμπλοκή της Ρωσίας στις αμερικάνικες εκλογές του 2020, για την αδυναμία του να περιορίσει την διασπορά fake news, αλλά και ακραίων ομάδων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για προπαγανδιστικούς σκοπούς.

Στην συνέντευξη του στο Happy.Sad.Confused, ο Sorkin αναφέρθηκε στο βιβλίο «Zucked» του Roger McNamee που εκδόθηκε το 2019 ως πιθανή πηγή έμπνευσης για το σίκουελ. Ως ένας από το πρώτους επενδυτές στο Facebook, ο McNamee ασκεί έντονη κριτική στην εταιρία και την ανάμιξη της στην πολιτική.

«Ο κόσμος μου μιλάει για αυτό. Αυτό που έχουν ανακαλύψει είναι η σκοτεινή πλευρά του Facebook και η [Sheryl] Sandberg και ο [Mark] Zuckerberg φαίνονται να μην τους απασχολεί για να κάνουν κάτι για αυτό. Όλα αυτά καταλήγουν με τον McNamee σε μια ασφαλής αίθουσα συνεδριάσεων στα υπόγεια της Γερουσίας, να ενημερώνει μέλη μιας επιτροπής πληροφοριών της Γερουσία για το πώς το Facebook καταλύει την δημοκρατία. Έχουμε ένα τεράστιο πρόβλημα εδώ και κάτι πρέπει να γίνει γι’ αυτό» δήλωσε ο Sorkin.

Συνεχίζοντας όμως, ο Sorkin τόνισε πως θα γράψει το σενάριο για το σίκουελ «μόνο εάν το σκηνοθετήσει ο David Fincher», κάτι το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να αργήσει. Ο Fincher σύντομα θα παρουσιάσει την νέα του ταινία με τίτλο «Mank», ενώ πρόσφατα αποφάσισε να βάλει στον πάγο το «Mindhunter» για να έχει περισσότερο χρόνο για άλλα του project, όπως το πρίκουελ στο «Chinatown» του Roman Polanksi.