Πώς να κάνετε το φυσικό χυμό σας πιο νόστιμο

xumos
ΤΕΤΑΡΤΗ, 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015

Απολαυστικός, φυσικός, δροσερός, ένας φυσικός χυμός είναι ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι. Τι θα λέγατε να τον… εμπλουτίζαμε;

Σίγουρα η κατανάλωση των ίδιων των φρούτων θεωρείται από τους ειδικούς πιο υγιεινή, καθώς ο χυμός τους σας στερεί τις φυτικές τους ίνες και σας παρέχει περισσότερα σάκχαρα. Παρ’ όλ’ αυτά, αν τον προτιμάτε, ειδικά τώρα το καλοκαίρι, δείτε πώς να τον κάνετε ακόμα πιο απολαυστικό, γεμίζοντας τον οργανισμό σας με ενέργεια και βιταμίνες.

  • Χτυπήστε τα φρούτα στο μπλέντερ μαζί με παγάκια για περισσότερη δροσιά.
  • Πείτε «ναι» στους χυμούς λαχανικών και δώστε προτεραιότητα στο καρότο που είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, κάνει καλό στην καρδιά και βοηθάει στο μαύρισμα.
  • Δοκιμάστε να φτιάξετε χυμό ντομάτας που είναι πλούσιος στο αντιοξειδωτικό λυκοπένιο κι έχει λιγότερες θερμίδες από τους χυμούς των υπόλοιπων φρούτων. 
  • Τον θέλετε λίγο πιο γλυκό; Προσθέστε του λίγη μπανάνα αντί για ζάχαρη.
  • Πειραματιστείτε και προσθέστε λίγη πρωτεΐνη στους χυμούς λαχανικών με 1 αβγό ή με λίγη καρύδα.