O Wes Anderson φέρνει το πνεύμα των Χριστουγέννων στα H&M

im-come-together-1
ΔΕΥΤΕΡΑ, 28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

Η μόδα τα τελευταία χρόνια θέλει ολοένα και μεγαλύτερες διαφημιστικές παραγωγές.

Μετά την επιτυχία της διαφημιστικής καμπάνιας της Burberry με τον Domhnall Gleeson, την Sienna Miller και τον Dominic West, τα H&M μπήκαν στον χορό με τον Wes Anderson. Στο διάρκειας τεσσάρων λεπτών περίπου διαφημιστικό, επιστρέφει και ο Andrien Brody, με τον οποίο ο σκηνοθέτης είχε συνεργαστεί στο «The Darjeeling Limited» το 2007.

Εδώ ο Brody πρωταγωνιστεί ως ο ελεγκτής ενός τρένου που βρίσκεται στην δυσάρεστη θέση να ανακοινώσει στους επιβάτες ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών θα καθυστερήσουν να φτάσουν στον προορισμό τους. Η ανακοίνωση όπως είναι αντιληπτό απογοητεύει τους επιβάτες, αφού θα χάσουν τα Χριστούγεννα. Αναγνωρίζοντας την απογοήτευση στο άκουσμα της είδησης, ο ελεγκτής ανακοινώνει στην συνέχεια ότι σε 20 λεπτά θα σερβίρει ένα μικρό χριστουγεννιάτικο brunch για όλους. Ανάμεσα στους επιβάτες είναι και ένας ασυνόδευτος ανήλικος, ο οποίος παίρνει την είδηση της καθυστέρησης κατάκαρδα.

Με τα περιορισμένα μέσα και χρόνο που έχει στη διάθεση του, ο ελεγκτής καταφέρνει να στήσει μια φαντασμαγορική και γιορτινή ατμόσφαιρα μέσα στο τρένο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των επιβατών. Για μια διαφήμιση που λογικά θα κόστισε εκατομμύρια για τις υπηρεσίες του Anderson και του Brody, τα προϊόντα της H&M δεν κατακλύζουν τις αριστοτεχνικά δομημένες και ισορροπημένες σκηνές του. «Αυτή η ιστορία μπορεί να έχει μεγαλύτερη απήχηση όσο ποτέ σε έναν κόσμο όπου όλοι θα έπρεπε να αγκαλιάσουμε έναν ξένο» σχολίασε ο Brody.

Δείτε το βίντεο εδώ.