Zero Waste Beaches: αυτές οι παραλίες θα είναι πιο καθαρές φέτος

paralia-thalassa-kalokairi
ΔΕΥΤΕΡΑ, 29 ΙΟΥΛΙΟΥ 2019

Παραλίες της Κύθνου, της Κεφαλονιάς, της Ρόδου και πολλές ακόμη καθαρίζονται φέτος από την Coca-Cola στο πλαίσιο του Zero Waste Future, για να τις απολαύσουμε όπως πρέπει.

Μια καθαρή παραλία για το μπάνιο μας και ως σεβασμός προς το περιβάλλον είναι πάντα το ζητούμενο, γι’ αυτό και η Coca-Cola επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής του προγράμματος Zero Waste Future, που ξεκίνησε την προηγούμενη χρονιά από την πόλη της Θεσσαλονίκης, στις παραλίες, με την υλοποίηση του προγράμματος Zero Waste Beaches, σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης και την Ελληνική Εταιρία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης.

Φέτος, το πρόγραμμα πραγματοποιείται σε εννέα δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς σε Κυκλάδες, Ιόνιο, Αττική, Δωδεκάνησα και Θεσσαλονίκη, περιλαμβάνοντας 27 παραλιακές επιχειρήσεις, με την παραλία της Αγίας Μαρίνας στα Χανιά, των Λουτρών και του Αγίου Δημητρίου στην Κύθνο, της Έλλης στη Ρόδο, του Μακρύ Γιαλού, της Σκάλας και του Μύρτου στην Κεφαλλονιά, της Γλυφάδας στην Αττική και η Νέα Παραλία στη Θεσσαλονίκη, να αποτελούν τους προορισμούς του προγράμματος.

Στο πλαίσιο του προγράμματος εφαρμόζονται πρωτοποριακές, για τα ελληνικά δεδομένα, δράσεις, όπως η διαλογή στην πηγή και η συλλογή υλικού με χωριστό ρεύμα για τα πλαστικά μπουκάλια, ενώ συνδυάζεται και με καθαρισμούς των παραλιών, όπως και πρόγραμμα εκπαιδεύσεων σε παραλιακές επιχειρήσεις, τόσο για το προσωπικό, όσο και για τους επισκέπτες. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρία φιλοδοξεί να ανοίξει τον διάλογο γύρω από το ζήτημα των απορριμμάτων και να δημιουργήσει ένα κίνημα που μαζί του θα φέρει την αλλαγή αναφορικά με τον τρόπο που διαχειριζόμαστε τα απορρίμματα και, κυρίως, τις πλαστικές συσκευασίες. Το πρόγραμμα αποτελεί συνέχεια της περσινής πιλοτικής δράσης που υλοποιήθηκε σε 5 παραλίες στην Ελλάδα και είχε ως αποτέλεσμα να συλλεχθούν 222 τόνοι απορριμμάτων και να ενημερωθούν περισσότεροι από 231.000 άνθρωποι.

Παράλληλα, συμπληρώνεται με μια μεγάλη καμπάνια ευαισθητοποίησης των πολιτών σε όλη την Ελλάδα, στην τηλεόραση, τον Τύπο, τα ψηφιακά Μέσα και outdoor επικοινωνία στις στάσεις λεωφορείων, και με κάλεσμα των πολιτών για ενεργή συμμετοχή στην ανακύκλωση των πλαστικών μπουκαλιών, μέσω μιας online διαδραστικής ενέργειας στο Messenger της Coca-Cola, που αξιοποιώντας την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) καλεί όλους μας να δώσουμε μια νέα ζωή στα πλαστικά μπουκάλια.