Lufthansa: νέα, χρηστική ιστοσελίδα
Η Lufthansa προσπαθεί να κάνει την ταξιδιωτική σας ζωή ευκολότερη, βελτιώνοντας διαρκώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της. Κατόπιν μιας εκτενούς έρευνας στις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της ιστοσελίδας της εταιρίας και μελετώντας κατά πόσο πρακτική και εύχρηστη είναι για τους χρήστες, η γερμανική αεροπορική εταιρία κατέληξε σε μια σειρά βελτιώσεων προκειμένου να μας βοηθήσει να γίνει ο προγραμματισμός κα η κράτηση του ταξιδιού ευκολότερη από ποτέ.
Η Lufthansa προσπαθεί να κάνει την ταξιδιωτική σας ζωή ευκολότερη, βελτιώνοντας διαρκώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της. Κατόπιν μιας εκτενούς έρευνας στις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της ιστοσελίδας της εταιρίας και μελετώντας κατά πόσο πρακτική και εύχρηστη είναι για τους χρήστες, η γερμανική αεροπορική εταιρία κατέληξε σε μια σειρά βελτιώσεων προκειμένου να μας βοηθήσει να γίνει ο προγραμματισμός κα η κράτηση του ταξιδιού ευκολότερη από ποτέ.
Ορισμένες από της σημαντικότερες αλλαγές έγιναν σε κύριες εφαρμογές, όπως το Πρόγραμμα πτήσεων(Timetable), τις Αφίξεις/ Αναχωρήσεις (εφ εξής Flight Status), και τον Flight Manager. Επίσης υπάρχουν βελτιώσεις αναφορικά με τον καιρό, τους χάρτες, τους οδηγούς των πόλεων, ενώ δημιουργείται μια ακόμη πιο διαδραστική επικοινωνία, καθώς οι χρήστες μπορούν πλέον να γράφουν τα δικά τους ταξιδιωτικά σχόλια και συμβουλές, από κάποιο πρόσφατο ταξίδι τους σε έναν από τους προορισμούς της εταιρίας.
Κάποια βασικά σημεία είναι τα εξής:
• Η online εφαρμογή timetable (Book and Plan > Timetable) έχει αναβαθμιστεί με καινοτόμα χαρακτηριστικά: πιο ευκρινείς λεπτομέρειες πτήσεων, πληροφορίες για τον καιρό, καλύτερο σχεδιασμό
• Η online εφαρμογή αφίξεων και αναχωρήσεων (arrival/departure application) μετονομάζεται σε Flight Status (Book & Plan > Flight Status) και αναβαθμίζεται. Οι πελάτες λαμβάνουν πλέον πιο λεπτομερείς πληροφορίες πτήσεων. Προστέθηκαν πληροφορίες για τον καιρό και ένας χάρτης.
• Με τη νέα εφαρμογή “Multi Airline Flow” ((Booking > Flight Options) προσφέρεται η δυνατότητα να ελέγχετε πτήσεις με τον κωδικό πτήσεως των συνεργαζόμενων εταιριών καθώς και το κόστος εισιτηρίου (ευέλικτη τιμολόγηση ή αλλιώς flexpricer).
• Οι χρήστες του lufthansa.com μπορούν πλέον να βαθμολογούν τους προορισμούς της Lufthansa (Offers & Ideas > City Guides and Insider tips) σε 10 προκαθορισμένες κατηγορίες. Οι κατηγορίες είναι: Αξιοθέατα, Τέχνες και Μουσική, Οικογένεια, Φαγητό έξω, Αγορές, Φύση και Υπαίθριες δραστηριότητες, Αθλητισμός, Νυχτερινή Ζωή, Μετακινήσεις. Επιπλέον, ο χρήστης καλείται να αφήσει το προσωπικό του σχόλιο σε ένα κενό πεδίο (όλα τα προσωπικά στοιχεία και συμβουλές ελέγχονται από την εταιρία πριν την δημοσίευσή τους ώστε να ακολουθούν τα ηθικά δεδομένα της εταιρίας).
Πληροφορίες: www.lufthansa.com







