Ταξιδιωτικές ιστορίες που αλλάζουν ζωές στη νέα καμπάνια της Lufthansa

taksidi-proorismoi
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 01 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019

Η καμπάνια της Lufthansa στην Ελλάδα αναδεικνύει ιστορίες από την influencer Χριστίνα Μπόμπα και τους δημοφιλείς Travel Bloggers, Travel Stories From My World και Yaba Travellers.

Τα ταξίδια σίγουρα αλλάζουν ζωές, μέσα από τη δύναμη που κρύβουν τα μέρη που επισκεπτόμαστε και τις εμπειρίες που μας προσφέρουν. Αυτό ακριβώς βρίσκεται και στο επίκεντρο της καμπάνιας #LifeChangingPlaces, που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017 και θέλει να ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να αναζητήσουν μέρη που θα μεταμορφώσουν τη ζωή τους και να δημιουργήσουν περιεχόμενο που προσφέρει έμπνευση, ακριβώς όπως και η φιλοσοφία της Lufthansa “Say yes to the world”. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρία θα προωθήσει μια σειρά από βίντεο με ιστορίες ανθρώπων που άλλαξαν τη ζωή τους μετά από τα ταξίδια τους σε Νέα Υόρκη, Μεξικό, Λοφότεν, Γαλλία και Κέιπ Τάουν.

Η ζωή του Somnath Halder άλλαξε τελείως μετά από ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη

Στην Ελλάδα, η καμπάνια προωθεί μέσω social media βίντεο από τρεις μοναδικές ιστορίες, αυτή του Chris Brukard, διάσημου φωτογράφου που επισκέπτεται τα νησιά Λοφότεν στη Νορβηγία, ένα μέρος στο οποίο αναζήτησε νέες περιπέτειες και ανακάλυψε για πρώτη φορά το πάθος του για την φωτογραφία τοπίων στη φύση, αλλάζοντας για πάντα τη ζωή του. Ακολουθεί η Thomasina Miers, ιδρύτρια της αλυσίδας εστιατορίων Wahaca στη Βρετανία και αρθρογράφος στον Guardian, η οποία, μετά από ένα ταξίδι στο Μεξικό, γοητεύτηκε από το φαγητό της χώρας. Γυρίζοντας στη Βρετανία ανακάλυψε με έκπληξη ότι η κουζίνα αυτή απουσιάζε εντελώς από την γαστρονομική σκηνή της χώρας, συνεπώς αποφάσισε να εκπαιδευτεί ως σεφ και να ξεκινήσει το δικό της μεξικάνικο εστιατόριο. Τελευταία είναι η ιστορία του Somnath Halder, του οποίου η ζωή ως Υπεύθυνου Πληροφορικής άλλαξε τελείως μετά από ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη, όπου παρακολούθησε ένα μουσικό workshop από τον θρύλο της τζαζ Barry Harris. Το ταξίδι αυτό μεταμόρφωσε πραγματικά τη ζωή του, ωθώντας τον να αφήσει τη δουλειά του και να ακολουθήσει το νέο του πάθος και να γίνει δάσκαλος μουσικής στην Ινδία.  

Η Thomasina Miers, ιδρύτρια της αλυσίδας εστιατορίων Wahaca στη Βρετανία, είναι ένας από τους ανθρώπους που τα ταξίδια τους άλλαξαν τη ζωή

Παράλληλα, η Lufthansa τρέχει και συνεργασίες με γνωστούς influencers, όπως η Χριστίνα Μπόμπα, αλλά και με τους travel bloggers Μαρία Κόφου, από το Travel Stories From My World και Γιώργο Τσαγκαράκη και Βασιλική Παπακωνσταντή, από το Yaba Taravellers, οι οποίοι διηγούνται τις δικές τους μοναδικές ιστορίες για το πως άφησαν πίσω τις εταιρικές τους καριέρες για να επιλέξουν μια τελείως διαφορετική πορεία κι άλλαξαν για πάντα τη ζωή τους.

Η καμπάνια μπαίνει πλέον στην τρίτη της φάση σε παγκόσμιο επίπεδο, με την συγκινητική ιστορία μιας αεροσυνοδού της Lufthansa, της οποίας η κοινωνική συνεισφορά, σε ένα κέντρο αποκατάστασης στην Αιθιοπία που στηρίζει μητέρες και τα παιδιά τους που έχουν πέσει θύματα βίας της άλλαξε τη ζωή. Η καμπάνια πρόκειται να τρέξει επίσης ενέργειες και στα αεροδρόμια του Μονάχου και της Φρανκφούρτης, όπου θα τοποθετηθούν διαδραστικές πλατφόρμες για τη συλλογή δωρεών από τους ταξιδιώτες, για τη στήριξη των δράσεων του φιλανθρωπικού οργανισμού της Lufthansa. 

Info
https://www.lifechangingplaces.com/us-en/ethopia