Δυναμικό «παρών» της Aqua Vista Hotels στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2019

sales-seminar
ΤΡΙΤΗ, 05 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019

Το Sales Seminar, η επιτυχημένη πρωτοβουλία της Aqua Vista Hοtels, θα βρεθεί στη μοναδική θεσμική Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στην Ελλάδα, τη Philoxenia 2019, στις 9 Νοεμβρίου 2019, στις 15.00, στο Stage του Περιπτέρου 13.

Έπειτα από επτά εξαιρετικά επιτυχημένες διοργανώσεις σε Νάξο, Πάρο, Σαντορίνη και Ρόδο αλλά και στην Καλαμάτα στο πλαίσιο του Σχολείου Τουρισμού, στην Πρέβεζα και στα Ιωάννινα, το Sales Seminar υποδέχεται τους ανθρώπους του Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη. Η Αqua Vista Hotels, η Marinet, το DNA Travel, η WebHotelier, η εικαστική πλατφόρμα #Rest@rt και το Greek Travel Pages ενώνουν για ακόμα μία φορά τις δυνάμεις τους και μοιράζονται γνώση και εμπειρία με ξενοδόχους που ψάχνουν νέους δυναμικούς τρόπους για αύξηση του κέρδους των επιχειρήσεών τους.

Εισάγοντας τα στελέχη του κλάδου της φιλοξενίας στη νέα εποχή του Τουρισμού, η κ. Σοφία Ματζουράνη, Business Development Manager της Aqua Vista Hotels, θα μιλήσει για τον ρόλο της εύστοχης δημιουργίας ενός τουριστικού προϊόντος, τη σωστή διαχείριση των κρατήσεων-πωλήσεων και τη σχέση τους με την αύξηση του hotel revenue. Ο κ. Αλέξανδρος Δαμίγος, CEO και ιδρυτήςτης Marinet,θα μοιραστεί την εμπειρία του στην επιλογή των σωστών online εργαλείων για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. Ο κ. Ιάκωβος Σαχάς, ιδρυτής και CEO του DNA Travel θα επισημάνει τα πλεονεκτήματα της ενσωμάτωσης βιωματικών, πολιτιστικών εμπειριών στις προσφερόμενες υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου και πώς αυτές μπορούν να ενισχύσουν τις πωλήσεις του. Η κ. Στέλλα Τσαντήλα, Head of Operations της WebHotelier, θα ενημερώσει για τον ρόλο της τεχνολογίας στη διευκόλυνση της λειτουργίας ενός ξενοδοχείου και στην ανάπτυξή του, ενώ η κ. Κέλλυ Αθανασιάδου, Managing Director της εικαστικής πλατφόρμας #Rest@rt, θα μιλήσει για τις πολιτιστικές δράσεις ως πόλο έλξης πελατών και στοιχείο ενίσχυσης του guest experience. Τέλος, ο κ. Χάρης Μπρουσαλιάν, Διευθυντής Πωλήσεων του Greek Travel Pages,θα αναφερθεί στην αξία του περιεχομένου και στη σημασία του για την οργανική κατάταξη μιας σελίδας στις μηχανές αναζήτησης, την απευθείας κίνηση στις σελίδες και στη μετατροπή αυτής της κίνησης σε κρατήσεις.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης του 8ου Sales Seminar, η κ. Σοφία Ματζουράνη από την Aqua Vista Hotels σχολίασε: «Η στροφή των επενδυτών στην ανέγερση ξενοδοχειακών μονάδων, καθώς και ο ιλιγγιώδης ρυθμός ανάπτυξης της τεχνολογίας και του ανταγωνισμού, μας οδήγησε στην ιδέα ενός σεμιναρίου αιχμής για την ορθή λειτουργία μιας ξενοδοχειακής μονάδας σε όλα τα επίπεδα, με σκοπό την αύξηση κερδών. Η ιδέα μας βρήκε σύμφωνους 5 από τους σημαντικότερους συνεργάτες μας, όλοι ειδικοί στον τομέα τους, και έτσι το καλοκαίρι του 2018 γεννήθηκε το Sales Seminar. Είναι μεγάλη χαρά για εμάς που το Sales Seminar βρίσκεται σήμερα σε μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις Τουρισμού της χώρας και συνεχίζει δυναμικά την πορεία του με επόμενο σταθμό τη Philoxenia της Θεσσαλονίκης, όπου μαζί με τους συνδιοργανωτές του σεμιναρίου θα μιλήσουμε για τη νέα εποχή του κλάδου και πώς ένας ξενοδόχος οφείλει να είναι έτοιμος για να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις της».