Εστιατόριο με φαγητό… αεροπλάνου;

geumata-aeroplanou
ΤΕΤΑΡΤΗ, 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020

Αυτή είναι η νέα ιδέα της Thai Airways στην Μπανγκόκ.

Άλλη μια απόδειξη ότι το φαγητό στο αεροπλάνο έχει πλέον αναβαθμιστεί είναι το νέο pop-up εστιατόριο που άνοιξε η Thai Airways και εξυπηρέτησε σε μια ημέρα πάνω από 100 άτομα που δεν ήταν μεν ταξιδιώτες, αλλά ήθελαν να δοκιμάσουν ένα γεύμα που συνήθως σερβίρεται στα μερικές δεκάδες χιλιάδες πόδια.

Η ταϊλανδέζικη Thai Airways μετέτρεψε την καφετέρια των γραφείων της στην Μπανγκόκ σε ένα θεματικό εστιατόριο, το οποίο έχει στόχο να μιμηθεί τη γευστική εμπειρία της πτήσης. Η συγκεκριμένη αεροπορική, άλλωστε, είναι γνωστή για το υψηλό επίπεδο στα γεύματά της, αφού ακόμη και τα γεύματα της οικονομικής θέσης παρασκευάζονται με τα καλύτερης ποιότητας και πιο φρέσκα υλικά.

Όπως και σε μια πραγματική πτήση, έτσι και στο εν λόγω εστιατόριο, το προσωπικό καλωσορίζει τους επισκέπτες με τις ανάλογες στολές, καθώς εισέρχονται στον χώρο, ο οποίος έχει διακοσμηθεί με αεροπορικές θέσεις και κάποια τμήματα αεροπλάνου. Υπάρχουν, μάλιστα QR κωδικοί σε όλα τα αντικείμενα, τα οποία οδηγούν σε πληροφορίες σχετικά με το τι μέρη του αεροπλάνου είναι και τι χρήση έχουν, ώστε η εμπειρία να είναι διαδραστική, όσο οι επισκέπτες απολαμβάνουν το φαγητό τους. 

Το εστιατόριο σερβίρει κατά μέσο όρο περίπου 2 χιλιάδες γεύματα την ημέρα, κάτι που σίγουρα προσφέρει ανακούφιση στην αεροπορική, η οποία αναγκάστηκε να κάνει αίτηση για προστασία πτώχευσης πριν μερικούς μήνες.

Δεν πρόκειται, όμως, για τη μοναδική αεροπορική που προχωράει σε τέτοιο βήμα, αφού και η Cathay Pacific είχε ξεκινήσει να πουλά γεύματα στο προσωπικό της στο Χονγκ Κονγκ, ενώ η Tamam Kitchen που ετοιμάζει το φαγητό της El Al και της Turkish Airlines στο Τελ Αβίβ ξεκίνησε κάποια low-cost delivery γεύματα τον Ιούλιο με 3 δολάρια τον δίσκο. Η AirAsia έχει ανοίξει εστιατόριο στην Κουάλα Λουμπούρ πριν την πανδημία, ενώ και στις ΗΠΑ, η GNS Nuts που παρέχει ξηρούς καρπούς στην American Airlines και στην United, ξεκίνησε να πουλά τα προϊόντα της online.