Lufthansa & Ελλάδα σε σταθερή αναπτυξιακή πορεία

lufthansa-kai-ellada-se-statheri-anaptuksiaki-poreia-ellada-se-statheri-anaptuksiaki-poreia

ΤΡΙΤΗ, 29 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013

Η Lufthansa ανακοίνωσε ενίσχυση της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας με την αύξηση των αφίξεων από τη Βόρεια Αμερική, ενώ συνεχίζει να επενδύει στο μέλλον και στις τοπικές συνεργασίες, αυτή τη φορά με τα Φυσικά Προϊόντα Korres.

Σταθερή αύξηση ταξιδιωτών από την Ελλάδα προς Ευρώπη και Αμερική και αντίστροφα καταγράφει η Lufthansa, συμβάλλοντας στην αύξηση τουριστών στην Ελλάδα.

Τους τελευταίους μήνες, η Αθήνα παρουσιάζει σημαντικά θετικά αποτελέσματα. Η Lufthansa καταγράφει διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για προορισμούς στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, όπου κατοικεί και εργάζεται μεγάλος αριθμός Ελλήνων. Η Lufthansa αποτελεί τη δημοφιλέστερη αεροπορική εταιρία των Ελλήνων, εξαιτίας των πολλών, άνετων και εξυπηρετικών ανταποκρίσεων, το εκτενές δίκτυό της και τα εξαιρετικά προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Παράλληλα, για πρώτη φορά σημειώνεται σημαντική αύξηση των επιβατών από τη Βόρεια Αμερική, δείχνοντας θετικά σημάδια για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού.

«Η ανταπόκριση στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών μας είναι ένα διαρκές στοίχημα που η Lufthansa έχει αναλάβει με επιτυχία. Ωστόσο, η Lufthansa γνωρίζει ότι τίποτα δεν θα είχε επιτευχθεί χωρίς ισχυρούς συνεργάτες και μακροχρόνιες συνεργασίες, που αποφέρουν σταθερά και καρποφόρα αποτελέσματα…ακόμη και σε εποχές μεγάλων προκλήσεων», δήλωσε ο κύριος Jens Bischof, Εμπορικός Διευθυντής της Lufthansa Passenger Airlines, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που παραχωρήθηκε στην Αθήνα.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ως επίτιμος καλεσμένος της Lufthansa, ο κύριος Carsten Schaeffer, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Υπηρεσιών Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, ο οποίος αναφέρθηκε στα θετικά αποτελέσματα της Ελλάδας: «Η Lufthansa επιδεικνύει τη διαρκή της υποστήριξη στην Ελλάδα και αναγνωρίζει την Αθήνα ως έναν από τους σημαντικότερους κόμβους της στην Ευρώπη, για επιβάτες που ταξιδεύουν, τόσο για λόγους επαγγελματικούς όσο και αναψυχής».

Η Lufthansa στηρίζει τα τοπικά προϊόντα

Παράλληλα, η Lufthansa αποδεικνύει την υποστήριξή της στην Ελλάδα προωθώντας τοπικά προϊόντα, τόσο εν πτήσει όσο και επί εδάφους. Πρόσφατα, η Lufthansa εμπλούτισε τις υπηρεσίες εδάφους στη Lufthansa Business Lounge στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», για τους πελάτες Business Class αλλα και τους HON, Senators και Frequent Travelers του προγραμματος Miles & More, προσθέτοντας εμπειρίες οινογευσίας αλλά και εξαιρετικής ποιότητας Ελληνικά προϊόντα, ως «γευστικό αποχαιρετισμό» από την Ελλάδα. Επιπλέον, μια νέα συνεργασία εγκαινιάζεται: από τον Οκτώβριο του 2013, τα Φυσικά Προϊόντα Korres θα «απογειώνονται» με τη Lufthansa, προσφέροντας τη μοναδική ευκαιρία ανάδειξης της απαράμιλλης ποιότητας και δυναμικής ανάπτυξης των Ελληνικών προϊόντων ανά την υφήλιο, προσεγγίζοντας παράλληλα νέους καταναλωτές και καινούργιες αγορές.

Η μεγαλύτερη ενιαία επένδυση ιδιωτικού τομέα σε νέα αεροσκάφη

Ο Όμιλος Lufthansa συνεχίζει τις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, στην αποδοτικότητα και στη βελτίωση της επιβατικής άνεσης, μέσω του εκσυγχρονισμού του στόλου του. Κατόπιν έγκρισης από το Εποπτικό Συμβούλιο για την αγορά 59 υπερσύγχρονων αεροσκαφών, στο στόλο wide-body του Ομίλου Lufthansa θα προστεθούν ακόμη 34 αεροσκάφη Boeing 777-9X και 25 αεροσκάφη Airbus A350-900. Τα πρώτα αεροπλάνα θα παραδοθούν στις αρχές του 2016, αντικαθιστώντας τα παλαιότερα Boeing 747-400 και Airbus A340-300, που θα αποσυρθούν σταδιακά έως το 2025. Η συνολική επένδυση του Ομίλου Lufthansa ανέρχεται σε 14 δισεκατομμύρια ευρώ και είναι η μεγαλύτερη ενιαία επένδυση ιδιωτικού τομέα στην ιστορία της Γερμανικής βιομηχανίας. Εκτός από τον εκσυγχρονισμό του στόλου, η επένδυση αυτή θα διασφαλίσει περίπου 13.000 θέσεις εργασίας στον Όμιλο Lufthansa καθώς και χιλιάδες θέσεις εργασίας σε συνεργάτες και άλλους προμηθευτές.